Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131881/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdea34b0-c216-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131881/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”. Zamawiający umożliwia przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektów.
Przedmiotem postępowania jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie 2 (dwóch) kompletnych siłowni telekomunikacyjnych w Komendzie Powiatowej Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2; 06-500 MŁAWA i Komendzie Powiatowej Policji w Płońsku, ul. 1-go Maja 3; 09-100 PŁOŃSK wraz z ukompletowaniem podanym w wymaganiach techniczno-funkcjonalnych, podłączenie dostarczonego systemu zasilania do centralnego systemu nadzoru nad siłowniami WinCN2 zainstalowanego w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu oraz wykonanie dodatkowych usług określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Automatyczne przekazywanie informacji o parametrach i stanach alarmowych systemu zasilania ma odbywać się do centrum nadzoru WinCN2 zlokalizowanego w Wojewódzkim Węźle Łączności w KWP z siedzibą w Radomiu. Zamawiający wymaga aby był zapewniony pełny nadzór nad pracą systemu zasilania oraz jego funkcjonalnością poprzez jedno oprogramowanie nadzorcze zainstalowane w Wojewódzkim Węźle Łączności w KWP z siedzibą w Radomiu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu techniczno-instalacyjnego dostarczonego systemu zasilania, dokumentacji powykonawczej oraz dostarczenia dokumentacji technicznej i obsługowej w języku polskim. System zasilania, który zostanie uruchomiony na każdym z wymienionych obiektów powinien zapewnić równoczesne zasilanie odbiorów 48V DC oraz odbiorów 230V AC. Podczas przerwy w zasilaniu z sieci miejskiej przetwornice inwertorowe powinny bezprzerwowo zasilać urządzenia i stanowiska odbiorcze napięciem 230V AC, korzystając z zapasowej energii zgromadzonej w 2 kpl. akumulatorów 48V DC.
Wymagany zakres prac:
wykonanie projektu technicznego dla obiektu KPP Mława i KPP Płońsk,
dostawa nowej siłowni wraz z montażem, wykonanie linii zasilającej od nowej siłowni do RG i uziomu (trasa kablowa ok. 25 m),
montaż całego systemu zasilania gwarantowanego i podłączenie baterii do siłowni (łącznie ze SNOB-em),
uruchomienie i przetestowanie nowego systemu zasilania gwarantowanego,
przełączenie istniejących odbiorów AC/DC po uzgodnieniu z Zamawiającym,
podłączenie nadzoru siłowni do istniejącego w Wojewódzkim Węźle Łączności KWP
z siedzibą w Radomiu Komputerowego Centrum Nadzoru WinCN2,
pomiary ochrony przeciwporażeniowej po montażu i uruchomieniu nowej siłowni,
demontaż 2 kpl. baterii. akumulatorów A602/280 Sonenschein w KPP Mława i KPP Płońsk oraz deinstalacja siłowni Flatpack 1500,
demontaż stojaków bateryjnych,
przewóz 2 kpl. baterii akumulatorów A602/280 Sonenschein z KPP Płońsk i KPP Mława wraz ze zdemontowanymi stojakami do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji (KP Gąbin, ul. Tylna 6, 09-530 Gąbin, KP Warka ul. Polna 4a, 05-660 Warka ),
instalacja i montaż 2 kpl. baterii akumulatorów A602/280 Sonenschein we wskazanych lokalizacjach,
dokumentacja powykonawcza z wykonanych prac i pomiarów,
transport siłowni Flatpack 1500 do wskazanego przez zamawiającego miejsca: WŁiI KWP z siedzibą w Radomiu,
wykonawca odbierze zużyte baterie akumulatorów w celu ich utylizacji na własny koszt.
Wymagania serwisowe:
Wymagany czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszenie formalne (fax, e-mail)
uszkodzenia systemu zasilania:
do 12 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
wymagany czas usunięcia awarii krytycznej:
w szafie siłowni telekomunikacyjnej: do 72 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
w zestawach bateryjnych: do 4 miesięcy przy wymianie baterii ( w ciągu 7 dni podstawienie baterii rezerwowej, jeżeli zaistnieje taka konieczność - od przyjęcia zgłoszenia),
wymagany czas usunięcia uszkodzenia niekrytycznego powstałego w systemie zasilania:
do 21 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych w trybie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Ilekroć w OPZ jest mowa o:
a. Awarii krytycznej- należy przez to rozumieć stan nieprawidłowości systemu zasilania spowodowany uszkodzeniem jednego lub więcej podzespołów urządzenia, występujący nagle i powodujący całkowite unieruchomienie systemu lub nieuzasadnione wyłączenie urządzeń odbiorczych zasilanych przez urządzenie
na skutek powstałego uszkodzenia lub też utratę zdolności podtrzymania zasilania w przypadku zaników sieci zasilającej przy sprawnej baterii. Stan taki uniemożliwia bezprzerwowe zasilanie urządzeń odbiorczych i korzystanie z systemu zgodnie z jego dokumentacją techniczną i instrukcją użytkowania.
b. Awarii niekrytycznej- należy przez to rozumieć wszystkie inne powstałe awarie nie będące awarią krytyczną, które ograniczają sprawność i funkcjonalność systemu lecz umożliwiają w dalszym ciągu bezprzerwowe zasilanie urządzeń odbiorczych.
Wymagania dodatkowe:
jeżeli użytkowanie oprogramowania w siłowniach obwarowane będzie licencjami, należy je wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia. Licencje nie mogą być ograniczone czasowo.
zamawiający wymaga dostarczenia kart katalogowych oferowanych urządzeń oraz stosownych certyfikatów w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań z zakresu bezpieczeństwa oraz kompatybilności elektromagnetycznej.
odbioru siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk dokona komisja powołana przez zamawiającego. Odbiór zostanie potwierdzony podpisaniem protokołu odbioru technicznego oraz protokołem odbioru przedmiotu zamówienia.
zamawiający wymaga aby praca zainstalowanych urządzeń była adekwatna do podanych przez wykonawcę w kartach katalogowych parametrów technicznych.
wraz z uruchamianymi urządzeniami powinna być dostarczona pełna dokumentacja techniczno – ruchowa w j. polskim w formie papierowej i elektronicznej oraz dodatkowo oprogramowanie wspomagające komunikację i eksploatację (np. konfigurator sterownika, itp) jeśli oferent takiego używa.
pozostałe materiały po instalacji/deinstalacji, które uwzględniono w kosztach a ich w całości nie wykorzystano, zostaną przekazane do dyspozycji zamawiającego.
po zakończeniu prac i uruchomieniu siłowni wykonawca w miejscu instalacji ustalonym przez zamawiającego i wykonawcę przeprowadzi szkolenie dla 3 (trzech) wyznaczonych osób, obejmującą budowę urządzeń, pełną obsługę, konfigurację, lokalizację i usuwanie uszkodzeń.
w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona przeglądy eksploatacyjne siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk po 24miesiącach eksploatacji wraz z kontrolnym rozładowaniem baterii akumulatorów (5h), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Wymagany przegląd, będzie polegał na:
pełnej diagnostyce siłowni prostownikowo – inwertorowej wg procedur producenta,
przeprowadzeniu kontrolnego rozładowania 2 kpl. baterii akumulatorów w cyklu rozładowczym 5 godzinnym wg. katalogu producenta,
usunięcie usterek i wymiana uszkodzonych elementów siłowni lub baterii,
upgrade oprogramowania siłowni jeśli zaistnieje taka potrzeba,
czyszczenie siłowni i baterii,
przekazanie protokołu z przeglądu systemu zasilania wraz z protokołem rozładowania kontrolnego 2 kpl. baterii.
Wskazane prace montażowe siłowni będą się odbywać w obecności upoważnionego pracownika jednostki Policji. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy uzgodnić z WŁiI KWP zs. w Radomiu terminarz rozpoczęcia i zakończenia prac.
Wymagania gwarancyjne:
Minimalny okres gwarancji na całe zestawy zasilania gwarantowanego wynosi 36 miesięcy
W okresie gwarancyjnym wykonawca wykona przeglądy eksploatacyjne siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk po 24 miesiącach eksploatacji wraz z kontrolnym rozładowaniem baterii akumulatorów (5h), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
Wymagany przegląd, będzie polegał na:
pełnej diagnostyce siłowni prostownikowo – inwertorowej wg procedur producenta,
przeprowadzeniu kontrolnego rozładowania 2 kpl. baterii akumulatorów w cyklu rozładowczym 5 godzinnym wg. katalogu producenta,
usunięcie usterek i wymiana uszkodzonych elementów siłowni lub baterii,
upgrade oprogramowania siłowni jeśli zaistnieje taka potrzeba,
czyszczenie siłowni i baterii,
przekazanie protokołu z przeglądu systemu zasilania wraz z protokołem rozładowania kontrolnego 2 kpl. baterii.
Wymagane dokumenty po wykonaniu instalacji systemu zasilania gwarantowanego:
wykonany projekt techniczny oraz pełna dokumentacja Techniczno-Ruchowa systemu zasilania,
instrukcja obsługi systemu zasilania w j. polskim,
certyfikaty (ISO) i Deklaracje zgodności (PN/EU/Eurobat, itp.) wystawione przez producenta systemu zasilania oraz baterii akumulatorów, przetłumaczone na j. polski
protokół odbiorczy z wykonanych prac i pomiarów elektrycznych,
karty gwarancyjne, dostarczone w terminie co najmniej 14 dni od podpisaniu protokołu odbioru.
Dostarczenie protokołów, dokumentacji i wszystkich wymaganych dokumentów musi odbyć się przed wystawieniem o płatnością faktury Vat.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
b) Projektowanych postanowieniach umowy
Jeżeli w specyfikacji warunków zamówienia podano nazwę handlową materiału, produktu lub jakiekolwiek rozwiązanie producenta siłowni telekomunikacyjnych to należy rozumieć, że zastosowanie produktu wskazuje na przykładowe rozwiązania techniczne o oczekiwanych parametrach przez Zamawiającego. Zamawiający przez to wskazuje na możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych lub lepszych o wyższych parametrach technicznych. Powyższe rozwiązania techniczne powinny posiadać odpowiednie certyfikaty/aprobaty oraz zostać dopuszczone do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami/normami
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399700,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399700,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399700,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telzas Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330070798
7.3.3) Ulica: Bugno 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399700,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do SWPZZPOZ w Radomiu" - 11/2025
- Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej
- "Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS oraz urządzeń RDX w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa i montaż urządzeń pomiarowych - ciepłomierzy oraz wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.