eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowiceKoszenie terenów zielonych oraz bieżące utrzymanie zieleni na terenie Gminy Mysłakowice w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie terenów zielonych oraz bieżące utrzymanie zieleni na terenie Gminy Mysłakowice w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439960

1.5.8.) Numer faksu: 756439999

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faaa7580-ad1f-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie terenów zielonych oraz bieżące utrzymanie zieleni na terenie Gminy Mysłakowice w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faaa7580-ad1f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072632/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Koszenie terenów zielonych na terenie Gminy Mysłakowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na koszeniu terenów zielonych oraz bieżącym utrzymaniu zieleni na terenie gminy Mysłakowice w roku 2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace:
1) zakres prac na terenie zieleni gminnej:
a) koszenie wraz z mulczowaniem lub wywozem trawy,
b) odchwaszczanie nasadzeń,
c) okaszanie nasadzeń;
d) wykaszanie roślin zarastających lustro wody dwóch stawów w Bukowcu;
e) okaszanie skarp dwóch stawów w Bukowcu;
f) usuwanie pojawiających się samosiejek na terenach objętych usługą koszenia trawy;
g) usuwanie odrostów pojawiających się przy odziomkach drzew i pniach ściętych drzewach;
h) wykaszanie terenu objętego usługą do samej granicy z chodnikiem lub drogą;
i) wykaszanie skarpy stawów, rowów, potoków, rzek od strony gruntów objętych zakresem
koszenia i usuwanie samosiejek;
j) utylizowanie skoszonej trawy, samosiejek i liści zgodnie z obowiązującymi na terenie Gminy
Mysłakowice przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami.
2) zakres prac na terenie zabytkowego Parku Przypałacowego w Mysłakowicach:
a) koszenie trawy;
b) ręczne odchwaszczanie nasadzeń;
c) okaszanie nasadzeń;
d) wykaszanie roślin zarastających lustro wody Stawu Kościelnego;
e) wykaszanie chwastów rosnących między kamieniami kaskady odprowadzającej wodę ze
Stawu Kościelnego;
f) okaszanie skarp Stawu Kościelnego;
g) okaszanie skarpy oraz terenu pomiędzy skarpą, a aleją szutrową dookoła Stawu Wyspowego;
h) wykaszanie odrostów na terenie odprowadzalnika wody ze Stawu Wyspowego do Stawu
Kościelnego;
i) usuwanie samosiejek pojawiających się na terenie objętym usługą koszenia trawy;
k) usuwanie odrostów pojawiających się przy odziomkach drzew i pniach ściętych drzewach;
l) zgrabienie trawy, liści oraz gałęzi wraz z ich wywozem i składowaniem na terenie parku w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
m) wykaszanie terenu objętego usługą do samej granicy z chodnikiem lub drogą;
n) wykaszanie skarpy stawów, rowów, potoków, rzek od strony gruntów objętych zakresem
koszenia i usuwania samosiejek.
o) utrzymanie porządku koło ławy kamiennej w parku (zbieranie odpadów komunalnych)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165638,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195703,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Krzysztof Kołodziej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111759694

7.3.3) Ulica: Karpnicka 2

7.3.4) Miejscowość: Łomnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165638,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.