eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiModernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.8.) Numer faksu: 875659300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54c3f1b2-b434-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c3f1b2-b434-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044065/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4759010,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak” na działkach o nr ew. 363/70 i 363/61”.
3.2. W celu realizacji zamierzeń inwestycyjnych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z:
1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU)
2) Audytami energetycznymi
3) Warunkami przyłączenia urządzeń kanalizacyjnych do sieci gminnej
4) Projektem Umowy
wykona kompletną dokumentację projektową, następnie zrealizuje wszelkie roboty budowlane, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz ww. opracowań zgodnie z uzyskanym prawomocnym pozwoleniem na budowę.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Stadia:
1) Stadium I. obejmuje ze strony Wykonawcy:
a) opracowanie map do celów projektowych,
b) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) wykonanie inwentaryzacji budynku;
d) wykonanie ekspertyzy technicznej konstrukcji i elementów budynku;
e) opracowanie projektu wielobranżowego (koncepcji),
f) opracowanie projektu zagospodarowania działki oraz projektu architektoniczno - budowlanego w oparciu o PFU, audyty energetyczne, warunki techniczne zarządcy sieci, decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozyskanie wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i wymaganych przepisami prawa (dokumenty i materiały niezbędne do złożenia przez Wykonawcę stosownych wniosków przygotowuje Wykonawca i ponosi on pełną odpowiedzialność za niewłaściwe ich przygotowanie oraz mogące wystąpić z tego powodu skutki),
g) uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót (wydanej w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę wniosek o pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót),
h) opracowanie projektu technicznego z podziałem na branże (obejmującego także charakterystykę energetyczną budynku),
i) opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
j) wykonanie przedmiaru robót oraz szczegółowego kosztorysu (będącego rozwinięciem kalkulacji cenowej przyjętej w zaoferowanej cenie) odnoszącego się do opracowanej dokumentacji projektowej,
k) przeniesie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej,
l) uzgodnienia z Zamawiającym projektu wielobranżowego (koncepcji) oraz dokumentacji projektowej,
m) pełnienie nadzoru autorskiego.
2) Stadium II. obejmuje ze strony Wykonawcy:
a) wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na:
aa) nadbudowie poddasza wraz z ociepleniem, robotami wykończeniowymi i wyposażeniem technicznym (wszelkie instalacje związane z funkcjonowaniem obiektu) w budynku głównym szkoły;
bb) wymianie dachu wraz z jego ociepleniem oraz wymianą orynnowania i obróbek blacharskich w budynku głównym szkoły;
cc) dociepleniu istniejących ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ich zaizolowaniu w budynku głównym szkoły;
dd) wymianie stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów i wymianie zewnętrznej stolarki drzwiowej w obu budynkach oraz zmianie wielkości otworów okiennych lub ich likwidacji, jeśli układ pomieszczeń będzie tego wymagał;
ee) otynkowanie i pomalowanie ścian budynku głównego oraz uzupełnienie ubytków ocieplenia i pomalowanie ścian w budynku nr 2; (kolorystyka, w tym okienna i drzwiowa podlega uzgodnieniu z Inwestorem);
ff) budowie źródła ciepła w oparciu o pompę ciepła wraz z instalacją dolnego źródła ciepła pod potrzeby obu budynków szkoły;
gg) wymianie instalacji c.o. wraz z montażem instalacji grzewczych i grzejników (wraz z zaworami termostatycznymi) w obu budynkach w oparciu o wcześniej wykonaną inwentaryzację i opinię instalacyjną popartą przeliczeniami istniejących instalacji i możliwości ich zachowania oraz montaż instalacji c.o. w części nadbudowywanego poddasza; (podział pomieszczeń na sekcje w skrzynce rozdzielaczy w uzgodnieniu z Zamawiającym). Bez zmian pozostaje olejowe ogrzewanie hali sportowej, które ma zbiorniki ustawione w kotłowni zlokalizowanej w budynku głównym szkoły.
hh) montaż instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w części poddasza rozbudowywanego oraz wymiana instalacji c.w.u. w obu budynkach i roboty remontowe związane z wymianą kanalizacji rur żeliwnych na pcv, zimnej wody i instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w budynku głównym szkoły;
ii) wymianie oświetlenia na energooszczędne ledowe wraz z montażem lamp w obu budynkach szkoły;
jj) wymianie instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku głównego szkoły i montaż nowej instalacji w części nadbudowywanej oraz wymianie instalacji elektrycznej w budynku szkoły nr 2;
kk) wymianie instalacji teletechnicznych, tj. instalacji przeciwpożarowej, logicznej, telewizji CCTV i instalacji alarmowej; i wykonanie instalacji teletechnicznej (internet) w budynku nr 2;
ll) montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z instalacją odgromową (Zamawiający dopuszcza montaż paneli na dachu budynku głównego szkoły lub dachu hali sportowej, jeżeli będzie to uzasadnione lepszymi uzyskami energii z pv);
mm) modernizacja wentylacji grawitacyjnej polegająca na montaż wentylacji z rekuperacją w budynku głównym szkoły;
nn) instalacji i wdrożeniu systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii;
oo) zagospodarowaniu terenu w zakresie oświetlenia zewnętrznego, utwardzeniu terenu;
pp) wykonaniu utwardzenia terenu, parkingów przy boisku szkolnym i drogi pożarowej dostosowanej do wymagań p.poż;
qq) dostosowaniu całego budynku głównego szkoły do potrzeb osób niepełnosprawnych, tj. m.in.: montaż windy, przebudowa toalet, likwidacja progów drzwiowych;
rr) dostosowaniu budynku do wymogów przepisów warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie i ppoż. m.in. wykonanie drugiej klatki schodowej w budynku głównym szkoły, itp.;
ss) zmianie układu funkcjonalnego pomieszczeń parteru mającego na celu skomunikowane wszystkich pomieszczeń parteru ze sobą (w uzgodnieniu z Zamawiającym);
tt) podłączeniu budynku nr 2 do kanalizacji sanitarnej;
uu) montażu nowej ceramiki sanitarnej i armatury w pom. sanitarnych głównego budynku szkoły;
vv) wymianie okładzin podłogowych i ściennych, uzupełnieniu ubytków, zaszpachlowaniu dziur w których prowadzone będą prace budowlane i pomalowaniu pomieszczeń.
b) uzyskaniu (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (wydanej w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kompletny wniosek wraz z niezbędnymi oświadczeniami, złożony do właściwego inspektora nadzoru budowlanego);
c) wykonaniu dokumentacji powykonawczej wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej budynku,
d) udzielenie rękojmi na dokumentację projektową oraz gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.4. Wynagrodzenie Wykonawcy za Stadium I nie może przekroczyć 5% sumy wynagrodzenia brutto Wykonawcy za Stadium I i Stadium II.
3.5. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został opisany w niniejszej SWZ, a zapisy PFU wraz z audytami i warunkami przyłączenia urządzeń kanalizacyjnych do sieci gminnej należy traktować jako uzupełnienie i uszczegółowienie zakresu. Oznacza to, że roboty opisane w niniejszej SWZ wchodzą w zakres zamówienia, nawet jeżeli nie zostały ujęte w PFU.
3.6. Zamawiający informuje, ze w zakres zamówienia nie wchodzi wiatrołap przed wejściem głównym szkoły oraz z remont parkingu przed szkołą opisany w PFU.
3.7. Ewentualną wycinkę drzew oraz wszelkie nasadzenia zamienne, Wykonawca wykona we własnym zakresie. Jeżeli wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu zostanie uzależnione od przesadzenia tego drzewa lub krzewu, albo wykonania nasadzeń zastępczych, Wykonawca wykona je we własnym zakresie, na wyznaczonym terenie lub na własnej działce.
3.8. Roboty budowlane należy zorganizować w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowania przyległej do szkoły hali sportowej.

3.9. Dokumentacja projektowa winna uwzględnić zapisy art. 100 ust. 1 ustawy Pzp tj. „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników” z uwzględnieniem w szczególności: dźwigu typowego hydraulicznego, toalet z niezbędną armaturą, systemem przyzywowym i wyposażeniem (lustra, poręcze), miejsc parkingowych, oraz poprzez zaprojektowanie przejść drzwiowych, dojść i przejazdów bez barier architektonicznych.

3.10. Zamówienie będzie dofinansowanie z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak”.

3.11. Gmina Suwałki dysponuje „WSTĘPNĄ PROMESĄ DOTYCZĄCĄ DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z PROGRAMU RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Nr Edycja 2/2021/2650/PolskiLad” na kwotę 5 883 000,00 PLN (słownie: pięć milionów osiemset osiemdziesiąt trzy tysiące złotych zero groszy PLN). Udział własny wynosi 15,01 % wartości Zadania inwestycyjnego, z czego wartość Zadania inwestycyjnego stanowi sumę kwot Dofinansowania z Programu i udziału własnego.

3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia oraz dokumentację projektową.

3.13. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262310-7 - Zbrojenie

45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45314310-7 - Układanie kabli

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45121000-1 - Próbne wiercenia

45122000-8 - Próbne wykopy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312300-0 - Instalowanie anten

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

45313100-5 - Instalowanie wind

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45421120-1 - Instalowanie progów

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442110-1 - Malowanie budynków

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5790000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10597026,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5790000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Izoterm Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765

7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 57

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty budowlane
roboty budowlane i sanitarne - Izoterm s.c. Usługi Instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5790000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.