Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110165/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.8.) Numer faksu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54c3f1b2-b434-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c3f1b2-b434-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044065/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4759010,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak” na działkach o nr ew. 363/70 i 363/61”.
3.2. W celu realizacji zamierzeń inwestycyjnych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z:
1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU)
2) Audytami energetycznymi
3) Warunkami przyłączenia urządzeń kanalizacyjnych do sieci gminnej
4) Projektem Umowy
wykona kompletną dokumentację projektową, następnie zrealizuje wszelkie roboty budowlane, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz ww. opracowań zgodnie z uzyskanym prawomocnym pozwoleniem na budowę.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Stadia:
1) Stadium I. obejmuje ze strony Wykonawcy:
a) opracowanie map do celów projektowych,
b) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) wykonanie inwentaryzacji budynku;
d) wykonanie ekspertyzy technicznej konstrukcji i elementów budynku;
e) opracowanie projektu wielobranżowego (koncepcji),
f) opracowanie projektu zagospodarowania działki oraz projektu architektoniczno - budowlanego w oparciu o PFU, audyty energetyczne, warunki techniczne zarządcy sieci, decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozyskanie wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i wymaganych przepisami prawa (dokumenty i materiały niezbędne do złożenia przez Wykonawcę stosownych wniosków przygotowuje Wykonawca i ponosi on pełną odpowiedzialność za niewłaściwe ich przygotowanie oraz mogące wystąpić z tego powodu skutki),
g) uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót (wydanej w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę wniosek o pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót),
h) opracowanie projektu technicznego z podziałem na branże (obejmującego także charakterystykę energetyczną budynku),
i) opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
j) wykonanie przedmiaru robót oraz szczegółowego kosztorysu (będącego rozwinięciem kalkulacji cenowej przyjętej w zaoferowanej cenie) odnoszącego się do opracowanej dokumentacji projektowej,
k) przeniesie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej,
l) uzgodnienia z Zamawiającym projektu wielobranżowego (koncepcji) oraz dokumentacji projektowej,
m) pełnienie nadzoru autorskiego.
2) Stadium II. obejmuje ze strony Wykonawcy:
a) wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na:
aa) nadbudowie poddasza wraz z ociepleniem, robotami wykończeniowymi i wyposażeniem technicznym (wszelkie instalacje związane z funkcjonowaniem obiektu) w budynku głównym szkoły;
bb) wymianie dachu wraz z jego ociepleniem oraz wymianą orynnowania i obróbek blacharskich w budynku głównym szkoły;
cc) dociepleniu istniejących ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem ścian fundamentowych i ich zaizolowaniu w budynku głównym szkoły;
dd) wymianie stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów i wymianie zewnętrznej stolarki drzwiowej w obu budynkach oraz zmianie wielkości otworów okiennych lub ich likwidacji, jeśli układ pomieszczeń będzie tego wymagał;
ee) otynkowanie i pomalowanie ścian budynku głównego oraz uzupełnienie ubytków ocieplenia i pomalowanie ścian w budynku nr 2; (kolorystyka, w tym okienna i drzwiowa podlega uzgodnieniu z Inwestorem);
ff) budowie źródła ciepła w oparciu o pompę ciepła wraz z instalacją dolnego źródła ciepła pod potrzeby obu budynków szkoły;
gg) wymianie instalacji c.o. wraz z montażem instalacji grzewczych i grzejników (wraz z zaworami termostatycznymi) w obu budynkach w oparciu o wcześniej wykonaną inwentaryzację i opinię instalacyjną popartą przeliczeniami istniejących instalacji i możliwości ich zachowania oraz montaż instalacji c.o. w części nadbudowywanego poddasza; (podział pomieszczeń na sekcje w skrzynce rozdzielaczy w uzgodnieniu z Zamawiającym). Bez zmian pozostaje olejowe ogrzewanie hali sportowej, które ma zbiorniki ustawione w kotłowni zlokalizowanej w budynku głównym szkoły.
hh) montaż instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w części poddasza rozbudowywanego oraz wymiana instalacji c.w.u. w obu budynkach i roboty remontowe związane z wymianą kanalizacji rur żeliwnych na pcv, zimnej wody i instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w budynku głównym szkoły;
ii) wymianie oświetlenia na energooszczędne ledowe wraz z montażem lamp w obu budynkach szkoły;
jj) wymianie instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku głównego szkoły i montaż nowej instalacji w części nadbudowywanej oraz wymianie instalacji elektrycznej w budynku szkoły nr 2;
kk) wymianie instalacji teletechnicznych, tj. instalacji przeciwpożarowej, logicznej, telewizji CCTV i instalacji alarmowej; i wykonanie instalacji teletechnicznej (internet) w budynku nr 2;
ll) montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z instalacją odgromową (Zamawiający dopuszcza montaż paneli na dachu budynku głównego szkoły lub dachu hali sportowej, jeżeli będzie to uzasadnione lepszymi uzyskami energii z pv);
mm) modernizacja wentylacji grawitacyjnej polegająca na montaż wentylacji z rekuperacją w budynku głównym szkoły;
nn) instalacji i wdrożeniu systemu monitoringu i zarządzania zużyciem energii;
oo) zagospodarowaniu terenu w zakresie oświetlenia zewnętrznego, utwardzeniu terenu;
pp) wykonaniu utwardzenia terenu, parkingów przy boisku szkolnym i drogi pożarowej dostosowanej do wymagań p.poż;
qq) dostosowaniu całego budynku głównego szkoły do potrzeb osób niepełnosprawnych, tj. m.in.: montaż windy, przebudowa toalet, likwidacja progów drzwiowych;
rr) dostosowaniu budynku do wymogów przepisów warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie i ppoż. m.in. wykonanie drugiej klatki schodowej w budynku głównym szkoły, itp.;
ss) zmianie układu funkcjonalnego pomieszczeń parteru mającego na celu skomunikowane wszystkich pomieszczeń parteru ze sobą (w uzgodnieniu z Zamawiającym);
tt) podłączeniu budynku nr 2 do kanalizacji sanitarnej;
uu) montażu nowej ceramiki sanitarnej i armatury w pom. sanitarnych głównego budynku szkoły;
vv) wymianie okładzin podłogowych i ściennych, uzupełnieniu ubytków, zaszpachlowaniu dziur w których prowadzone będą prace budowlane i pomalowaniu pomieszczeń.
b) uzyskaniu (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (wydanej w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kompletny wniosek wraz z niezbędnymi oświadczeniami, złożony do właściwego inspektora nadzoru budowlanego);
c) wykonaniu dokumentacji powykonawczej wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej budynku,
d) udzielenie rękojmi na dokumentację projektową oraz gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.4. Wynagrodzenie Wykonawcy za Stadium I nie może przekroczyć 5% sumy wynagrodzenia brutto Wykonawcy za Stadium I i Stadium II.
3.5. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został opisany w niniejszej SWZ, a zapisy PFU wraz z audytami i warunkami przyłączenia urządzeń kanalizacyjnych do sieci gminnej należy traktować jako uzupełnienie i uszczegółowienie zakresu. Oznacza to, że roboty opisane w niniejszej SWZ wchodzą w zakres zamówienia, nawet jeżeli nie zostały ujęte w PFU.
3.6. Zamawiający informuje, ze w zakres zamówienia nie wchodzi wiatrołap przed wejściem głównym szkoły oraz z remont parkingu przed szkołą opisany w PFU.
3.7. Ewentualną wycinkę drzew oraz wszelkie nasadzenia zamienne, Wykonawca wykona we własnym zakresie. Jeżeli wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu zostanie uzależnione od przesadzenia tego drzewa lub krzewu, albo wykonania nasadzeń zastępczych, Wykonawca wykona je we własnym zakresie, na wyznaczonym terenie lub na własnej działce.
3.8. Roboty budowlane należy zorganizować w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowania przyległej do szkoły hali sportowej.
3.9. Dokumentacja projektowa winna uwzględnić zapisy art. 100 ust. 1 ustawy Pzp tj. „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników” z uwzględnieniem w szczególności: dźwigu typowego hydraulicznego, toalet z niezbędną armaturą, systemem przyzywowym i wyposażeniem (lustra, poręcze), miejsc parkingowych, oraz poprzez zaprojektowanie przejść drzwiowych, dojść i przejazdów bez barier architektonicznych.
3.10. Zamówienie będzie dofinansowanie z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja wraz z nadbudową, termomodernizacją z wymianą źródeł ciepła w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak”.
3.11. Gmina Suwałki dysponuje „WSTĘPNĄ PROMESĄ DOTYCZĄCĄ DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z PROGRAMU RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Nr Edycja 2/2021/2650/PolskiLad” na kwotę 5 883 000,00 PLN (słownie: pięć milionów osiemset osiemdziesiąt trzy tysiące złotych zero groszy PLN). Udział własny wynosi 15,01 % wartości Zadania inwestycyjnego, z czego wartość Zadania inwestycyjnego stanowi sumę kwot Dofinansowania z Programu i udziału własnego.
3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia oraz dokumentację projektową.
3.13. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45121000-1 - Próbne wiercenia
45122000-8 - Próbne wykopy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312300-0 - Instalowanie anten
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych
45313100-5 - Instalowanie wind
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421120-1 - Instalowanie progów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442110-1 - Malowanie budynków
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5790000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10597026,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5790000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Izoterm Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765
7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty budowlane
roboty budowlane i sanitarne - Izoterm s.c. Usługi Instalacyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5790000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa odzieży ochronnej
- Sukcesywna dostawa produktów suchych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa mrożonek, produktów przetworzonych, soków na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Sporządzenie zintegrowanego planu inwestycyjnego dla realizacji elektrowni fotowoltaicznych na części obszaru gminy Korfantów
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.