eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³y P³ockModernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Korzeniste



Og³oszenie z dnia 2023-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Korzeniste

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862791312

1.5.8.) Numer faksu: 862791250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Korzeniste

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2b4348f3-e34d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00191252

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00059462/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Korzeniste gmina Ma³y P³ock

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±: w sprawach merytorycznych i proceduralnych – Rados³aw Borawski – rborawski@malyplock.pl.
2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
5. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.
6. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami
Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
• wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
• pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie wymogów technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
a) Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
b) email: iod@malyplock.pl
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi zwi±zane z obs³ug± systemów i oprogramowania informatycznego administratora;
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych jest to okres 5 lat. Natomiast umowy wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

* Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Korzeniste.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Projektowanie.
Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiaj±cego dokumenty obejmuj±ce co najmniej:
 Wniosek o decyzjê o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsiêwziêcia wraz z kart± informacyjn± przedsiêwziêcia, oraz w przypadku gdy organ w³a¶ciwy do wydania decyzji na³o¿y taki obowi±zek, raport o oddzia³ywaniu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko,
 Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego;
 Wykonanie badañ gruntowych;
 Projekt budowlany (projekty zagospodarowania, architektoniczno-budowlane i techniczne ) obejmuj±cy(e) wykonanie wszystkich robót objêtych niniejszym zamówieniem, opracowany zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994r, (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n.zm.) oraz zgodnie z warunkami okre¶lonymi decyzj± o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzj± lokalizacyjn± celu publicznego i uzyskanie dla nich wynikaj±cych z przepisów: opinii, zgód, uzgodnieñ i pozwoleñ wraz z pozwoleniem na budowê i zg³oszeniem robót;
 Sporz±dzenie operatów wodno–prawnych na wykonanie urz±dzeñ wodnych i uzyskanie pozwoleñ wodno–prawnych;
 Sporz±dzenie operatu wodno–prawnego na us³ugi wodne polegaj±ce na poborze wód podziemnych i odprowadzaniu ¶cieków i uzyskanie pozwolenia wodno–prawnego;
 Pozosta³e opracowania niezbêdne do uzyskania Pozwolenia na Budowê;
 Wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowi±zuj±cym prawem;
 Projekty wykonawczo-monta¿owe, techniczne w poszczególnych bran¿ach bêd±ce uszczegó³owieniem dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego;
 Plan Bezpieczeñstwa i Ochrony Zdrowia;
 Dokumentacjê Powykonawcz±, na której bêd± naniesione wszystkie zmiany powsta³e w trakcie budowy wraz z inwentaryzacj± geodezyjn± wykonanych obiektów i sieci;
 Instrukcje bhp, p.po¿, pierwszej pomocy, instrukcje stanowiskowe;
 Dokumentacjê niezbêdn± do uzyskania wymaganych przez przepisy pozwoleñ na eksploatacjê wszystkich urz±dzeñ i instalacji przed pozwoleniem na u¿ytkowanie, wykonan± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym w szczególno¶ci ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz.U. z 2022 r. poz. 2556, z pó¼n. zm);
 Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbêdne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do eksploatacji.
 Akceptacja wszystkich Dokumentów Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiaj±cego jest warunkiem koniecznym realizacji Umowy, ale nie ogranicza odpowiedzialno¶ci Wykonawcy wynikaj±cej z Umowy.
 Sprawowanie nadzoru autorskiego przez ca³y czas realizacji zadañ inwestycyjnych, na potrzeby których opracowana bêdzie niniejsza dokumentacja projektowa oraz dokumenty porealizacyjne obejmuj±ce co najmniej:
• Dokumentacjê powykonawcz± z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz±,
• Protoko³y sprawdzeñ i badañ.
Przed rozpoczêciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyj¶ciowe do projektowania przygotowane przez Zamawiaj±cego oraz wykona na w³asny koszt wszystkie badania i analizy uzupe³niaj±ce niezbêdne dla prawid³owego wykonania Dokumentów Wykonawcy, a w szczególno¶ci Projektu Budowlanego.
Je¿eli prawo lub wzglêdy praktyczne wymagaj±, aby niektóre Dokumenty Wykonawcy by³y poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie w³adze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnieñ bêdzie przeprowadzone przez Wykonawcê na jego koszt przed przed³o¿eniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnieñ nie przes±dza o zatwierdzeniu przez Inspektora nadzoru, który odmówi zatwierdzenia w ka¿dym przypadku, kiedy stwierdzi, ¿e Dokument Wykonawcy nie spe³nia wymagañ Umowy.
W szczególno¶ci Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbêdne dla zaprojektowania oraz uzyska pozwolenia na u¿ytkowanie.
Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Inspektora nadzoru inwestorskiego nie ogranicza odpowiedzialno¶ci Wykonawcy wynikaj±cej z Umowy.
b) Roboty budowlane.
Nale¿y wykonaæ roboty budowlane i monta¿owe niezbêdne do wykonania modernizacji stacji uzdatniania wody, na podstawie opracowanych projektów, badania gruntowe, nale¿y zapewniæ obs³ugê geodezyjn±, nale¿y przeprowadziæ wymagane próby i badania oraz przygotowaæ dokumenty zwi±zane z oddaniem obiektów do eksploatacji i u¿ytkowania.
W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ:
 Roboty demonta¿owe istniej±cych urz±dzeñ technologicznych;
 Przebudowê obudów studni g³êbinowych wraz z wymian± pomp;
 Budowê doziemnych instalacji wodoci±gowych, kanalizacyjnych i elektrycznych miêdzy obiektowych;
 Budowê dwóch zbiorników wyrównawczych o poj. 100 m3 ka¿dy;
 Dostawê i monta¿ nowych urz±dzeñ technologicznych;
 Uruchomienie i w³±czenie do eksploatacji nowego uk³adu technologicznego.
c) Przejêcie robót od Wykonawcy.
Roboty bêd± przejête przez Zamawiaj±cego, kiedy zostan± ukoñczone zgodnie z Umow±. Warunkiem przyjêcia robót jest dokonanie przez Zamawiaj±cego odbioru koñcowego robót polegaj±cego na ocenie rzeczywistego wykonania Robót w odniesieniu do ich ilo¶ci, warto¶ci oraz osi±gniêcia wymaganego celu i za³o¿onych efektów.
3) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena (C) - obejmuje cenê wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym okre¶lonym w
SWZ oraz za³±cznikach.
Punktacja za to kryterium zostanie obliczona na podstawie nastêpuj±cego wzoru :
C = [Cmin /Ci] x 60.
gdzie:
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena "
Cmin - Najni¿sza zaoferowana cena (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do
SWZ )
Ci - cena z oferty rozpatrywanej (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ),

b) Gwarancja (G) – waga 20 punktów

Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy (tj. minimum 60 miesiêcy i wiêcej) okres gwarancji, licz±c od daty koñcowego odbioru wszystkich robót objêtych umow±, otrzyma 20 punktów; oferty proponuj±ce terminy krótsze (ale nie krótsze ni¿ 36 miesiêcy) otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z poni¿szym zestawieniem:

- Najkorzystniejszy, wynosz±cy 60 miesiêcy i wiêcej termin gwarancji przedmiotu zamówienia otrzyma 20 punktów;
- Termin gwarancji przedmiotu zamówienia, wynosz±cy równo lub mniej ni¿ 59 miesiêcy, ale nie mniej ni¿ 48 miesiêcy otrzyma 10 punktów;
- Termin gwarancji przedmiotu zamówienia, wynosz±cy równo lub mniej ni¿ 47 miesiêcy, ale nie mniej ni¿ 36 miesiêcy otrzyma 0 punktów.

UWAGA: Oferta Wykonawcy, który nie okre¶li terminu udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym, b±d¼ jego okre¶lenie poni¿ej minimalnego okresu, wynosz±cego mniej ni¿ 36 miesiêcy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.


c) Deklarowany czas reakcji na zg³oszenie serwisowe (D).
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ deklarowany czas reakcji w pe³nych godzinach. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzglêdni wymogu okre¶lonego w zdaniu poprzednim Zamawiaj±cy do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podan± przez Wykonawcê pe³n± godzinê pomijaj±c deklarowan± ilo¶æ minut.

Na podstawie oferowanego czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe zamówienia przyznane zostan± punkty w nastêpuj±cy sposób:
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : do 8 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 20 pkt
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : 9-10 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 10 pkt
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : 11-12 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 5 pkt
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : powy¿ej 12 ale nie wiêcej ni¿ 24 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 0 pkt

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego czasu reakcji ni¿ 24 godz. oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.

Przez godziny robocze nale¿y rozumieæ godziny pracy od poniedzia³ku do soboty w godzinach od 8.00 do 20.00 z wyj±tkiem niedziel oraz ¶wi±t.

d) Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie z wzorem:

Ca³kowita ocena oferty: OCENA= (C)+(G)+(D) = (O)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas reakcji na zg³oszenie serwisowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¶li wyka¿e, ¿e:
 w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody (stacji wodoci±gowej) wraz z urz±dzeniami technologicznymi, zbiornikami wyrównawczymi i pe³n± automatyk± procesów technologicznych o warto¶ci min. 1 800 000,00 z³. brutto.
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w samodzielnym pe³nieniu funkcji technicznych w budownictwie.
 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w samodzielnym pe³nieniu funkcji technicznych w budownictwie.
 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w samodzielnym pe³nieniu funkcji technicznych w budownictwie.
 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê projektant bran¿y konstrukcyjno – budowlanej posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w samodzielnym pe³nieniu funkcji technicznych w budownictwie.
 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê projektant bran¿y sanitarnej posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w samodzielnym pe³nieniu funkcji technicznych w budownictwie.
 dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê projektant bran¿y elektrycznej posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów* oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.), oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2023 r., poz. 334).

*Wszystkie osoby bêd±ce obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wska¿e do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane s± uprawnienia budowlane, winny posiadaæ decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023, poz. 334.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ,
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XVIII ust. 19 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2A do SWZ (je¶li dotyczy);
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale
XVIII ust. 16 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia publicznego - je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy),
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy),
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 11 i 12 - zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art.455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a. zmiany nazwy lub adresu stron umowy, zmian organizacyjno – prawnych dzia³ania stron umowy, przekszta³cenia lub po³±czenia firmy Wykonawcy, przekszta³cenia, zmiany lokalizacji, po³±czenia, likwidacji lub wyodrêbnienia / utworzenie jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego.
b. je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w og³oszeniu o zamówieniu lub SWZ, mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego.
c. aktualizacja rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów.
d. pozosta³e zmiany: si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ.
e. zmiany sposobu rozliczenia niniejszej umowy lub dokonywania p³atno¶ci, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego.
f. zmiany wysoko¶ci podatku VAT, je¿eli w okresie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana przepisów podatkowych.
g. zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zg³oszonych przez Wykonawców
h. przyspieszenia ukoñczenia robót lub usprawnienie procesu budowlanego
i. je¿eli konieczno¶æ zmiany terminu realizacji umowy wynik³a z okoliczno¶ci niezawinionych przez Wykonawcê, a w szczególno¶ci zosta³a wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek w³a¶ciwy organ (dzia³anie lub bezczynno¶æ organów)
j. zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy, które nie wymagaj± zmiany udzielonego pozwolenia budowlanego i nie wykraczaj± poza przedmiot okre¶lony w specyfikacji warunków zamówienia
k. konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/ technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
l. wykonania robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego wykonania umowy i nie spowoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu okre¶lonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikaj±cego z tre¶ci oferty,
m. nadzwyczajnych warunków nieprzewidzianych w SWZ jak: niewypa³y i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±,
n. zaistnienia po stronie Zamawiaj±cego konieczno¶ci usuniêcia istotnych b³êdów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - nieujawnionych przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
o. zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest mo¿liwa na osoby spe³niaj±ce wymogi SWZ, a dla dokonania zmiany niezbêdne jest uzyskanie zgody Zamawiaj±cego na zaproponowan± osobê,
p. zmiany istotne harmonogramu rzeczowo - finansowego tj. zmiany terminu koñcowego zadania lub zmiany warto¶ci wynagrodzenia wykonawcy,

Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie zmian umowy, ich rodzaju i zakresu oraz warunki wprowadzenia szczegó³owo okre¶lono w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-11 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-11 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.