Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135396/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Lubanie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubanie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubanie 28a
1.5.2.) Miejscowość: Lubanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-723
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48542513312
1.5.8.) Numer faksu: +48542513312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@lubanie.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubanie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7553ee6-c191-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Lubanie – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7553ee6-c191-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021054/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Lubanie – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3422943,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej na modernizację dróg na terenie gminy Lubanie – etap II oraz wykonaniu robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację w zakresie określonym w PFU i uzyskanie, wymagane przepisami prawa zezwolenie na realizację (zgłoszenie budowy, ZRID lub inne wymagane przepisami prawa). Programy funkcjonalno-użytkowe (PFU) określają wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowych, a także budowy dróg w systemie „zaprojektuj-wybuduj”, które obejmują przebudowę, budowę lub rozbudowę następujących dróg:
3.3.1 Rozbudowa/Budowa drogi gminnej 190139C w miejscowości Kocia Górka, dz nr 43, 24, 12, 13, 15, 17, 19, 23, 52
3.3.2 Budowa drogi wewnętrznej dz. nr 94/2 w miejscowości Janowice
3.3.3 Budowa drogi gminnej nr 190163c dz. nr 7/2 obręb nr 11 Probostwo Dolne w miejscowości Probostwo Dolne
3.3.4 Budowa drogi wewnętrznej dz. nr 4 obręb nr 3 Gąbinek w miejscowości Gąbinek
3.3.5 Budowa drogi gminnej nr 190126c dz. nr 171 obręb nr 17 Ustronie w miejscowości Ustronie
3.3.6 Przebudowa drogi gminnej nr 190137c i 190172c dz. nr 67, 88 obręb nr 7 Kocia Górka w miejscowości Kocia Górka
3.3.7 Przebudowa drogi gminnej nr 190103c dz. nr 42/4 obręb nr 13 Przywieczerzyn Kolonia w miejscowości Przywieczerzyn Kolonia
3.3.8 Przebudowa drogi gminnej nr 190169c dz. nr 257/9, 247/3, 250/2, 348/1, 260/1, 265/1, 267/1, 268/1, 352/1, 353/1, 352/2, 260/4, 260/6, 265/4, 265/6, 267/4, 267/6, 269/1, 268/3 obręb nr Lubanie w miejscowości Lubanie
3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
3.4.1 Wykonanie map do celów projektowych dla każdej z dróg oraz wykonanie czynności geodezyjnych związanych z ustaleniem przebiegu granic pasa drogowego,
3.4.2 Zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania,
3.4.3 Przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagany,
3.4.4 Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3.4.5 Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
3.4.6 Opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz stabilizacja nowych punktów granicznych. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów granicznych, Wykonawca jest zobowiązanych do ich odtworzenia. Z czynności wykonania stabilizacji należy przedłożyć Zamawiającemu kopie protokołów.
3.4.7 Wykonanie 8 tablic (po jednej dla każdej z dróg, które zostaną objęte umową) informacyjnych o wymiarach 180 x 120 cm, zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 10 do SWZ. Tablice należy zamontować po uzgodnieniu treści i miejsca z Zamawiającym (w pasie przedmiotowej drogi) w momencie rozpoczęcia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: programy funkcjonalno - użytkowe dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5018000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5050000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5018000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5018000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.