Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej „Geoportalem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyrzyno 1
1.5.2.) Miejscowość: Górzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957524027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnujsciewarty.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej „Geoportalem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e4d693-c709-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036824/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej „Geoportalem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ocena stanu zasobów przyrodniczych obszaru Parku Narodowego “ Ujście Warty” oraz cennych fragmentów otuliny z wykorzystaniem nowoczesnych metod teledetekcji w połączeniu z rozbudową interoperacyjnego Systemu Informacji Przestrzennej Parku” (POIS.02.04.00-00-00-0006/18) w ramach programu - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko działanie 2.4.4d2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.3500.13.2017/II.ZP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej Geoportalem w tym: • Zakup serwera i zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania serwerowego zintegrowanego z oprogramowaniem desktop, które umożliwi (za pomocą zintegrowanych aplikacji) bezpośrednią aktualizację danych w bazie centralnej oraz ich udostępnianie.
• Budowa portalu mapowego w myśl rozwoju technologii wraz z aplikacjami dedykowanymi dla służb terenowych, pracowników biurowych i turystów.
• Budowa aplikacji usprawniających pracę służb terenowych i pracowników biurowych z zakresu monitoringu przyrodniczego i aktualizacji informacji przestrzennej.
• Budowa aplikacji przetwarzającej dane monitoringu flory i fauny.
• Budowa aplikacji umożliwiającej planowanie zabiegów ochronnych w poszczególnych latach obowiązywania planów ochrony (zadań ochronnych) oraz ewidencjonowanie wykonywania tych zabiegów.
• Budowa aplikacji dla turystów umożliwiającej zgłaszanie obserwacji przyrodniczych, uszkodzeń infrastruktury i rejestracji przebytych tras (monitoring turystyczny).
• Stworzenie bazy metadanych.
• Utworzenie plików wektorowych (punktowych, liniowych, poligonowych) do inwentaryzacji zasobów przyrodniczych PNUW na podstawie wytycznych zawartych na stronie: http://www.gdos.gov.pl/wytyczne-i-poradniki
• Weryfikacja zgodności danych przestrzennych, będących w zasobach PNUW ze standardem danych GIS w ochronie przyrody zgodnie z wytycznymi (http://www.gdos.gov.pl/wytyczne-i-poradniki),
• ujednolicenie danych dostarczonych przez wykonawcę „usługi teledetekcyjnej” w ramach POIS.02.04.00-0000006/18, będących w posiadaniu przez Zamawiającego, danych z zakresu turystyki, amatorskiego połowu ryb, planu ochrony, infrastruktury technicznej oraz monitoringu zasobów przyrodniczych w zakresie niezbędnym do zasilenia nimi geoportalu,
• budowa aplikacji do inwentaryzowania przez pracowników PNUW zasobów przyrodniczych w terenie za pomocą urządzeń mobilnych z systemem Android i IOS,
• budowa aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Android i IOS, do turystycznego wykorzystania przez klientów zewnętrznych
• szkolenie pracowników, w tym administratora systemu,
• zapewnienie Zamawiającemu licencji na oferowane programy (zwane dalej łącznie Oprogramowaniem), dostarczone ze sprzętem komputerowym, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku 1(OPZ) będącego załącznikiem do Umowy,
• Zapewnienie bezpłatnego hostingu portalu mapowego przez dwanaście miesięcy od zakończenia umowy w celu testowania funkcjonalności geoportalu
4.5.3.) Główny kod CPV: 38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspello Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943007089
7.3.3) Ulica: Technologiczna 2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.