Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00094051/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
- 2025/BZP 00105158/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa561014-a091-44bb-8d7f-887679a1af551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa561014-a091-44bb-8d7f-887679a1af55
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236219,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.:Chromatograf gazowy GCMS QP 2020 EI z detektorem masowym
(autosampler, oprogramowanie)
nr – 021425470050, C12185400888, C12135405155
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2016
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
Czyszczenie układu dozownika,
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s.
Wymiana zużytych elementów.
Przegląd serwisowy – maj 2025r.:
Chromatograf gazowy GC 2010 Plus AFIVD
(dozownik SPL, detektor FID, autosampler)
nr - C11805270190, C12185200169, C12135201800
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2014
Konserwacja zestawów chromatograficznych.
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
Wymiana zużytych elementów.
Przegląd serwisowy – grudzień 2025r.:
Chromatograf gazowy GC 2010 Plus AFIVD
(dozownik SPL, detektor FID, autosampler)
nr - C11805270190, C12185200169, C12135201800
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2014
Wymiana kolumny, czyszczenie.
Przegląd serwisowy – listopad 2025r.:
Chromatograf do badań narkotyków GCMS QP 2020 NX EI
z automatycznym padajnikiem próbek AOC-2030AF
nr - O21746050778
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
Czyszczenie układu dozownika,
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
Wymiana zużytych elementów
Przegląd serwisowy – listopad 2025r.:
Chromatograf do badań chemicznych NEXIS GC-2030AF
nr - C12256051382
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
Konserwacja zestawów chromatograficznych.
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
Wymiana zużytych elementów.
Przegląd serwisowy – listopad 2025r.:
Chromatograf gazowy z detektorem masowym GCMS QP2020 NX
nr - 21746151051
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2023
Konserwacja zestawu chromatograficznego,
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
Sprawdzenie detektora,
Czyszczenie układu dozownika,
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
Wymiana zużytych elementów.
Przegląd serwisowy – grudzień 2025r.:
Chromatograf HPLC LC-2030C
(jednostka sterująca, drukarka, biblioteka widm)
nr - L21455850448
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2020
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
Czyszczenie układu dozownika,
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
Wymiana zużytych elementów
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 9959,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – kwiecień 2025r.Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWO
nr - 90419
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
Konserwacja aparatu.
Wymiana części zużywalnych.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.
Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40
nr - 650N8112605, HS40L0811253
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2008
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana zużytych elementów.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.
Chromatograf gazowy AutoSystem XL
nr - 610N8100701
firmy PerkinElmer, rok produkcji 1998
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana elementów zużytych.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.
Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8
nr - 680S11122101/ 648N1120802
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
Czyszczenie kwadrupolu.
Wymiana oleju pompy rotacyjnej.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana zużytych elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – październik 2025r.Chromatograf gazowy zestaw sterujący (z zestawu GC + FTIR)
nr-717001714
firmy Thermo, rok produkcji 2017
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana zużytych elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 6910,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – wrzesień 2025r.Elektronowy mikroskop skaningowy JSM 5800
z detektorem promieniowania rentgenowskiego
nr – MP 16000077
firmy Jeol, rok produkcji 1995
Konserwacja aparatu.
Wymiana części zużywalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – kwiecień 2025r.Mikroskop stereoskopowy Leica MZ 7,5 – 3 szt.
nr - 5586426, 5586422, 5520124
firmy Leica, rok produkcji 2007
Czyszczenie układu optycznego.
Przegląd serwisowy – kwiecień 2025r.
Mikroskop stereoskopowy Nikon SMZ 800 – 1 zestaw
nr - 1005240/1009727
firmy Nikon, rok produkcji 2001
Czyszczenie układu optycznego.
Przegląd serwisowy – kwiecień 2025r.
Mikroskop Axiostar z wypos. – 1 szt.
nr - 44492
firmy Zeiss, rok produkcji 2001
Czyszczenie układu optycznego.
Przegląd serwisowy – kwiecień 2025r.
Mikroskop stereoskopowy MOTIC – 1 szt.
nr – 2000106
firmy Zeiss, rok produkcji 2000
- Czyszczenie układu optycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – wrzesień 2025r.Automat do izolacji DNA QIACUBE
nr – 12576
firmy Qiagen, rok produkcji 2011
Wymiana o-ringu w głowicy pipetującej,
Kalibracja położenia głowicy pipetującej
Sprawdzenie poprawności działania poszczególnych układów (wirówka, głowica pipetująca, shaker)
Czyszczenie, smarowanie, weryfikacja stanu rotora, czyszczenie i smarowanie wirówki
Sprawdzenie i ewentualna korekta naciągu pasków napędowych
Kontrola i ewentualny upgrade oprogramowania sterującego
Testy serwisowe
Wystawienie protokołu serwisowego potwierdzającego poprawność działania urządzenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – kwiecień 2025r.Automatyczna stacja pipetująca do izolacji DNA - Nimbus4
nr - NMBSHL2489
firmy Hamilton, rok produkcji 2017
Wymiana elementów zużywalnych systemu pipetującego (oringi, stopdisc itp.)
Przegląd i konserwacja systemu próżniowego.
Konserwacja, regulacja i kalibracja mechaniczna ramion i głowic dozujących przy użyciu wzorców producenta.
Analiza dokładności dozowania z użyciem roztworów wzorcowych wg procedury producenta.
Wystawienie odpowiednich świadectw sprawdzenia i kalibracji.
Konserwacja systemu komputerowego, przegląd i porządkowanie logów systemowych.
Przegląd oprogramowania systemowego i użytkowego (pakiet Forensic).
Upgrade istniejącego oprogramowania i automatu do współpracy z aparatem do izolacji Maxwell RSC 48
Wystawienie protokołu serwisowego potwierdzającego poprawność działania urządzenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – listopad 2025r.Sekwenator kapilarny AB3500 Genetic Analyzer HID
nr – 34150-100
firmy Hitahi, rok produkcji 2022
Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja optyki
Kontrola i ustawienie mocy lasera
Wymiana zaworu pompy
Mycie pompy oraz pułapki wodnej
Testy fabryczne
W razie konieczności wymiana kapilar i wykonanie kalibracji
Defragmentacja komputera i oczyszczenie ze zbędnych plików
Wystawienie protokołu serwisowego potwierdzającego poprawność działania urządzenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – wrzesień 2025r.Komora cyjanoakrylowa (trójkomorowa) Air Science model CATRI
nr - 76077
firmy Air Science, rok produkcji 2015
Przegląd.
Kalibracja.
Wymiana filtrów.
Przegląd serwisowy – wrzesień 2025r.
Komora klimatyzowana SAFEDEVELOP SD34S do ujawniania śladów metodą ninhydrynową z nadstawką filtracyjną VENT BOX
nr - SD88106
firmy Air Science, rok produkcji 2019
Przegląd.
Kalibracja.
Wymiana filtrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – wrzesień 2025r.Komora klimatyczna do ujawniania śladów metodą ninhydrynową i DFO NINcha S31
nr - 006-1000-501
firmy Attestor Forensic, rok produkcji 2022
Przegląd.
Kalibracja.
Wymiana filtrów (do ninhydryny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – wrzesień 2025r.Oświetlacz kryminalistyczny POLILIGHT PL500SC
nr - 2483
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2015
Przegląd.
Kalibracja.
Przegląd serwisowy – wrzesień 2025r.
Oświetlacz kryminalistyczny Polilight PL550XL
nr - 2770
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2022
Przegląd.
Kalibracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – grudzień 2025r.Dygestorium z szafą na odczynniki typ 402 00005-1500 mm
nr - 40200005
firmy Koettermann, rok produkcji 2015
Przegląd i konserwacja.
Sprawdzenie poprawności funkcjonowania podzespołów mechaniczno - elektronicznych.
Pomiar wydajności wentylacji w dygestorium.
Czyszczenie i konserwacja dygestorium.
Pomiar wydajności wentylacji w szafie wentylowanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.Aparat Piórkowskiego
nr - P150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.
Aparat krzyżowy z oprogramowaniem ODOiA
nr - 2360
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2023
Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.
Wirometr
nr - W150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Kontrola: prędkości tarcz, wychyleń i luzów, wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.
Miernik Czasu Reakcji MRK
nr - MRK150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków badawczych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza
i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2025r.
Program ODOiA
kod licencyjny 1:30788
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Sprawdzenie: ustawień numerów portów COM według aparatów, prawidłowości komunikacji między komputerem a aparatami, prawidłowości przesyłania wyników
z aparatów, prawidłowości numeracji w rejestrze, drukowania orzeczeń, kart badania
i ustawień wydruku, kont psychologów i ewentualna ich modyfikacja, bazy danych
i ewentualne założenie nowej.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5325,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144754,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144754,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144754,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI” E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140150633
7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5,
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"SHIM-POL A.M.BORZYMOWSKI" E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144754,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 2 nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 3 nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stem Service Sem Tomasz Florczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121053570
7.3.3) Ulica: ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15C/56
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-234
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Basta - Naprawa Aparatury Medycznej „SERVMED”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351203688
7.3.3) Ulica: al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. U211,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6954,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6954,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6954,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QIAGEN Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360435897
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 95,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-332
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ FLORCZAK STEM SERVICE SEM
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ FLORCZAK STEM SERVICE SEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6954,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28527,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28527,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28527,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Lab A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015298500
7.3.3) Ulica: ul. Zabłocka 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-194
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ BASTA NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ "SERVMED"
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ BASTA NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ "SERVMED"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28527,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEQme s.r.o. Sp. z o.o. Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380056747
7.3.3) Ulica: ul. Trębacka 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16113,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16113,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16113,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147075231
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 257A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-667
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AQUA LAB A.SIERZPUTOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AQUA LAB A.SIERZPUTOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16113,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2890,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147075231
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 257A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-667
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEQME S.R.O. SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
SEQME S.R.O. SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transactor Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147075231
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 257A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-667
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSACTOR SECURITY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSACTOR SECURITY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę, zawierającą rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 Pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4959,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4959,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4959,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna Driver Piotr Majchrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180139066
7.3.3) Ulica: Łobozew Dolny 2a
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSACTOR SECURITY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSACTOR SECURITY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4959,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
- Remont dachu budynku Samorządowego Przedszkola nr 185 w Krakowie na os. Dywizjonu 303 49
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych w os. Willowym w rejonie budynków nr 21 - 27 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.