Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnych miejsc parkingowych na Osiedlu Powstańców Śląskich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/20609/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogólnodostępnych miejsc parkingowych na Osiedlu Powstańców Śląskich.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-438f2dd2-ba41-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00323109/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa ogólnodostępnych miejsc parkingowych na Osiedlu Powstańców Śląskich.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-22/IG/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnych robót budowlanych polegających na budowie miejsc parkingowych oraz chodników zlokalizowanych przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej w Piekarach Śląskich, zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
1. Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją (Stary chodnik z nawierzchni asfaltowo-betonowej - docelowa gr. min. 4 cm + krawędź jezdni - docelowa gr. min. 18 cm) - ok. 499 m2.
2. Rozbiórka nawierzchni zieleńca, obszar pomiędzy istniejącym chodnikiem a jezdnią (Zdjęcie warstwy humusu) - ok. 326,5 m2.
3. Wykonanie koryta parkingów, mechanicznie i ręcznie na gł. min. 61 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją - ok. 746,5 m2.
4. Wykonanie podbudowy parkingów z kruszywa łamanego kamiennego o grubości min. 50 cm - ok. 746,5 m2.
5. Wykonanie nawierzchni parkingów z kostki brukowej betonowej gr. min. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. min. 3 cm - ok. 746,5 m2.
6. Ułożenie krawężnika najazdowego min. 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i z odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją - ok. 157 m.
7. Ułożenie krawężnika betonowego drogowego min. 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i z odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją - ok. 186 m.
8. Wykonanie koryta chodników, mechanicznie i ręcznie na gł. min. 34 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją - ok. 348 m2.
9. Wykonanie podbudowy chodników z kruszywa łamanego kamiennego o grubości min. 25 cm - ok. 348 m2.
10. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. min. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. min. 3 cm - ok. 348 m2.
11. Ułożenie obrzeży betonowych min. 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją - ok. 192 m.
12. Wypełnienie szczelin masą zalewową.
13. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. min. 10 cm ze skropieniem podłoża, nawierzchnia typu/klasy AC11S - ok. 79 m2.
14. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. min. 8 cm, nawierzchnia typu/klasy AC16W - ok. 79 m2.
15. Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem trawą, grubość warstwy humusu min. 10 cm - ok. 141 m2.
16. Dostawa i montaż oznakowania pionowego - 3 kpl.
17. Wykonanie oznakowania poziomego (malowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych na kostce betonowej, farbą koloru niebieskiego wraz z białymi piktogramami i liniami) - 3 kpl.
18. Mechaniczne ścinanie drzew o średnicy od 15 cm do 135 cm z karczowaniem pni, wywozem: dłużyc, gałęzi, pni, korzeni, usunięciem karpiny (wszystkich rozmiarów i długości) i utylizacją na odległość do 20 km - 40 szt.
19. Przesadzenie istniejących drzew wraz z pielęgnacją - 8 szt.
20. Nasadzenie nowych drzew wraz z pielęgnacją - 23 szt.
21. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 3 kpl.
22. Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna - 3 kpl.
23. Tymczasowa i docelowa organizacja ruchu - 3 kpl.
24. Tablice pamiątkowe (dostawa + montaż) - 3 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 9,10 i 11 do SWZ.
2) Na podstawie art. 438 ust. 1 oraz art. 95 ust. 1 i 2 pkt 1) u.p.z.p., Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunku pracy) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty demontażowe, roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórka elementów drogowych, rozbiórka nawierzchni asfaltowej jezdni i chodnika, rozbiórka podbudowy, rozbiórka krawężników, zdjęcie humusu, roboty przygotowawcze i pomiarowe, wycinka drzew wraz z karczowaniem, przesadzenie istniejących drzew wraz z pielęgnacją, nasadzenie nowych drzew wraz z pielęgnacją, roboty ziemne, korytowanie, przygotowanie podłoża, cięcie asfaltu, wykonanie podbudowy pod chodniki i parkingi, roboty asfaltowe wraz ze spoinowaniem, zabudowa krawężników najazdowych i drogowych na ławie betonowej z oporem, zabudowa obrzeży betonowych chodnikowych na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni miejsc parkingowych z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, spoinowanie, roboty wykończeniowe, towarzyszące, nawierzchniowe, humusowanie i obsiew trawą, wykonanie oznakowania poziomego, wykonanie oznakowania pionowego, roboty odtworzeniowe i porządkowe.
II. Wymagania w zakresie elektromobilności:
1. Zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający zleci wykonywanie zadania objętego niniejszym postępowaniem podmiotowy (Wykonawcy), którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania (zamówienia publicznego) wynosić będzie od dnia 1 stycznia 2022 r. co najmniej 10%, a od dnia 1 stycznia 2025 r. co najmniej 30 %, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym lub przesunięciu wskazanej w niej daty początkowej.
2. Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, o których mowa w pkt V.1) SWZ należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk).
3. Przez pojazdy elektryczne, o których mowa w pkt V.1) SWZ rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania.
4. Przez pojazdy napędzane gazem ziemnym, o których mowa w pkt V.1) SWZ rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym pochodzący z biometanu.
III. Rozwiązania równoważne.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
IV. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych
Na podstawie art. 100 u.p.z.p., Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych, Zamawiający postawił taki warunek w ST. Zaproponowane rozwiązania zapewniają bezpieczeństwo poruszania się na chodniku i dostępu do miejsc parkingowych w tym wyznaczeniu i przygotowaniu miejsc przeznaczonych / zarezerwowanych dla osób niepełnosprawnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417781,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598911,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417781,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAK INVEST TOMASZ RAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771890336
7.3.3) Ulica: LEŚNA 37
7.3.4) Miejscowość: MYSZKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417781,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zakup aparatu USG dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- "Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych II"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich - domówienie na rok 2024.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup lamp operacyjnych i urządzeń elektrochirurgicznych dla zespołu sal operacyjnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- "Remont drogi gminnej nr 111730R Korczowa - Mielniki"
- Remont drogi gminnej nr 290316 K Paszyn Potoki w km od 0+005,00 do km 0+680,00 w miejscowości Paszyn, Gmina Chełmiec
- Przebudowa dróg i miejsc składowania drewna w leśnictwach Miłosna oddz. 3 i 41 oraz Biały Dwór oddz. 265 i 266 z podziałem na 4 części.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych wewnętrznych dla budynków przy ulicach Kopernika i Śniadeckich w Krakowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.