Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469430/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00338238/01 - Wynik z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSR CKP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331082332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 88
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 365 25 82
1.5.8.) Numer faksu: 94 365 08 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsrckp@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsrckp.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5b1112f-e264-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075474/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zdobyć zawód a nie być zawiedzionym 2 - Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.zsr.ckp.powiatswidwinski.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini portalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzy-stania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminieePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej
z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zsrckp@poczta.onet.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
: zsrckp@poczta.onet.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Rolniczych Centrum
Kształcenia Zawodowego im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Stefana
Żeromskiego w Świdwinie jest Pan Mateusz Potyralski z którym można kontaktować się e-mailowo: iodzsrckp@wp.pl;
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00077505/01 z dnia 2022-03-07
2022-03-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego Im.
Stefana Żeromskiego W Świdwinie prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1129)
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129 z
późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących mając jednocześnie na względzie art.
8a ust. 2 Pzp tj.: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu oraz art. oraz art. 97 ust. 1a Pzp tj.: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15
ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych mając jednocześnie na względzie art. 8a ust. 3
Pzp tj.: skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO zgodnie z art. 8a ust. 4 Pzp tj.: wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.
18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2022/2/KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 111918,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im.
Stefana Żeromskiego w Świdwinie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ.
Część 1 – Doposażenie pracowni w sprzęt AGD
4.2.5.) Wartość części: 75853,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej wg wzoru:
najniższa cena podana w złożonych ofertach
K1 = ––––––––––––––––––––––––––– x 60
cena w badanej ofercie
K1 – wartość oceny oferty według kryterium nr 1
Kryterium nr 2:
Gwarancja 40 pkt
Punkty za kryterium „Gwarancja” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej
gwarancji, zawartego w formularzu oferty. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 24 miesiące.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty żadnego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje udzielenie
minimalnego okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego tj. gwarancja na okres 12 miesięcy.
Punkty za kryterium „Gwarancja" zostaną obliczone w następujący sposób:
20 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 12 miesięcy
30 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 18 miesięcy
40 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 24 miesięcy
K1 + K2= Ilość uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im.
Stefana Żeromskiego w Świdwinie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ.
Część 2 – Doposażenie pracowni w narzędzia i sprzęt mechaniczny
4.2.5.) Wartość części: 24178,87 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej wg wzoru:
najniższa cena podana w złożonych ofertach
K1 = ––––––––––––––––––––––––––– x 60
cena w badanej ofercie
K1 – wartość oceny oferty według kryterium nr 1
Kryterium nr 2:
Gwarancja 40 pkt
Punkty za kryterium „Gwarancja” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej
gwarancji, zawartego w formularzu oferty. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 24 miesiące.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty żadnego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje udzielenie
minimalnego okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego tj. gwarancja na okres 12 miesięcy.
Punkty za kryterium „Gwarancja" zostaną obliczone w następujący sposób:
20 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 12 miesięcy
30 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 18 miesięcy
40 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 24 miesięcy
K1 + K2= Ilość uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im.
Stefana Żeromskiego w Świdwinie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ.
Część 3 – Doposażenie pracowni w urządzenia rolnicze
4.2.5.) Wartość części: 2682,92 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej wg wzoru:
najniższa cena podana w złożonych ofertach
K1 = ––––––––––––––––––––––––––– x 60
cena w badanej ofercie
K1 – wartość oceny oferty według kryterium nr 1
Kryterium nr 2:
Gwarancja 40 pkt
Punkty za kryterium „Gwarancja” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej
gwarancji, zawartego w formularzu oferty. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 24 miesiące.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty żadnego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje udzielenie
minimalnego okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego tj. gwarancja na okres 12 miesięcy.
Punkty za kryterium „Gwarancja" zostaną obliczone w następujący sposób:
20 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 12 miesięcy
30 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 18 miesięcy
40 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 24 miesięcy
K1 + K2= Ilość uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im.
Stefana Żeromskiego w Świdwinie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ.
Część 4 – Doposażenie pracowni nauki jazdy
4.2.5.) Wartość części: 1398,37 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej wg wzoru:
najniższa cena podana w złożonych ofertach
K1 = ––––––––––––––––––––––––––– x 60
cena w badanej ofercie
K1 – wartość oceny oferty według kryterium nr 1
Kryterium nr 2:
Gwarancja 40 pkt
Punkty za kryterium „Gwarancja” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej
gwarancji, zawartego w formularzu oferty. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 24 miesiące.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty żadnego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje udzielenie
minimalnego okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego tj. gwarancja na okres 12 miesięcy.
Punkty za kryterium „Gwarancja" zostaną obliczone w następujący sposób:
20 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 12 miesięcy
30 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 18 miesięcy
40 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 24 miesięcy
K1 + K2= Ilość uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im.
Stefana Żeromskiego w Świdwinie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ.
Część 5 – Zakup oprogramowania rolniczego
4.2.5.) Wartość części: 7804,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej wg wzoru:
najniższa cena podana w złożonych ofertach
K1 = ––––––––––––––––––––––––––– x 60
cena w badanej ofercie
K1 – wartość oceny oferty według kryterium nr 1
Kryterium nr 2:
Gwarancja 40 pkt
Punkty za kryterium „Gwarancja” zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej
gwarancji, zawartego w formularzu oferty. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 24 miesiące.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty żadnego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje udzielenie
minimalnego okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego tj. gwarancja na okres 12 miesięcy.
Punkty za kryterium „Gwarancja" zostaną obliczone w następujący sposób:
20 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 12 miesięcy
30 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 18 miesięcy
40 pkt - jeżeli Wykonawca zadeklaruje udzielanie gwarancji na okres 24 miesięcy
K1 + K2= Ilość uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – zał. nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy
składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - zał. nr 2 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
o) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) są obowiązani doustanowienia pełnomocnika i złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu
albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.
p) Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest
upoważniony. W przypadku gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do
reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
q) Pełnomocnictwa powinny być dołączone do oferty w oryginale w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
r) Do udzielenia pełnomocnictwa dla osoby, o której mowa w pkt. 2.15, postanowienia pkt. p) i 2.17 stosuje się odpowiednio.
s) Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formypisemnej pod rygorem nieważności. 6
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w
przypadku:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie
obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), wówczas zmianie podlega zapis,
którego dotyczy zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w związku z: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego lub b) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub wówczas zmiana terminu będzie
uzależniona do okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian;
3) zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony lub zmieniony przez Zamawiającego w
przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało
się to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed
zawarciem umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn Powiatowego Zarządu Dróg (PZD) w Świdwinie
- ZP/67/2024 - Najem wraz z obsługą serwisową kabin WC w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i nr 2 oraz Miejskiej Stołówki w Świdwinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.