Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00135466/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZIERŻAWA I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: BZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330256540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 6 Dywizji Piechoty 60
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943533230
1.5.8.) Numer faksu: +48 943533251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zielen.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zielen-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZIERŻAWA I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5eee26a-f449-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135466/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 654271,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiot zamówienia obejmuje: dzierżawę i serwis odzieży roboczej w szacunkowej ilości:
a) Ubrania robocze typ szwedzki, kolor ciemna zieleń – 35 pracowników x 3 kpl. = 105 kpl., oraz spodnie na okres letni (dodatkowe) 35 pracowników x 2szt. = 70 szt.
b) Ubrania robocze typ szwedzki, kolor pomarańczowy– 187 pracowników x 3 kpl. = 561 kpl., oraz spodnie na okres letni (dodatkowe) 187 pracowników x 2szt. = 374 szt.
c) Ubrania robocze typ szwedzki, kolor czarny – 8 pracowników x 3 kpl. = 24 kpl. ,oraz spodnie na okres letni (dodatkowe) 8 pracowników x 2 szt. = 16 szt.
d) Ubrania niepalne spawalnicze – 2 pracowników x 3 kpl. = 6 kpl.
e) Ubrania dla pracowników usług pogrzebowych – 8 pracowników x 2 kpl. = 16 kpl.
oraz
f) Usługa prania – w szacunkowej ilości 2500 kg.
Zamawiający podał w opisie przedmiotu zamówienia liczbę pracowników wg stanu zatrudnienia na dzień ogłoszenia przetargu. W przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić to w comiesięcznych rozliczeniach.
Wykonawca w ramach usługi dostarczy i zamontuje w siedzibie Zamawiającego, na cały okres trwania umowy, szafy ubraniowe umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie serwisu, w ilości:
• szafy wrzutowe na brudną odzież w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej,
• szafy „skrytkowe” na odzież czystą, umożliwiające przechowywanie pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (szatnie pracownicze).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - opis przedmiotu zamówienia – stanowiący część III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647438,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647438,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647438,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPON S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810588012
7.3.3) Ulica: Przestrzenna 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-800
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647438,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Miasto Kołobrzeg
- Rozbudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Korzyścienku
- Przebudowa klatki schodowej - wykonanie niezbędnych instalacji: napowietrzania klatki schodowej
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Dostawa profesjonalnych środków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych i zabiegowych w obiektach "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia BHP dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.