Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146223/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa naturalnego łamanego do bieżącego utrzymania dróg leśnych
w Nadleśnictwie Herby
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubliniecka 6
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343574049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: herby@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://herby.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa naturalnego łamanego do bieżącego utrzymania dróg leśnychw Nadleśnictwie Herby
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c484ac7-f059-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069266/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa naturalnego do bieżącego utrzymania dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 560000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kruszywa naturalnego do bieżącego utrzymania dróg leśnychw Nadleśnictwie Herby w leśnictwach Blachownia, Aleksandria, Hutki, Herby, Jezioro, Łebki.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego. Kruszywo będzie wykorzystane do bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Herby. Zamówienie obejmuje systematyczny, w miarę bieżących potrzeb zakup 3000 ton kruszywa naturalnego, transport kruszywa bezpośrednio do lasu, wyładunek oraz jego rozgarnięcie równiarką lub podobną maszyną na wskazanym odcinku drogi oraz wałowanie walcem. Jeżeli będą tego wymagały warunki gruntowe, na niektórych odcinkach może wystąpić konieczność profilowania nawierzchni lub korytowania przed wysypaniem kruszywa. W zależności od warunków w terenie zamawiane będzie kruszywo o uziarnieniu ciągłym kliniec Ø 0/31,5 mm, kruszywa grube tłuczeń od Ø 31,5/63 oraz bardzo grube o uziarnieniu Ø 63-250 mm. Proporcja ilości kruszywa pomiędzy klińcem a kruszywami grubymi wynosi ok. 50/50. Grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych. Dopuszcza się również dowóz pospółki (tj. kruszywa niesortowanego) na żądanie zamawiającego wyrażone w zleceniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w każdym momencie raportu z badań kruszyw pod kątem ich zgodności z normami, atesty lub aprobaty techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 280000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kruszywa naturalnego do bieżącego utrzymania dróg leśnychw Nadleśnictwie Herby w leśnictwach Kuleje, Połamaniec, Lisów, Lubockie, Kochanowice.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego. Kruszywo będzie wykorzystane do bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Herby. Zamówienie obejmuje systematyczny, w miarę bieżących potrzeb zakup 3000 ton kruszywa naturalnego, transport kruszywa bezpośrednio do lasu, wyładunek oraz jego rozgarnięcie równiarką lub podobną maszyną na wskazanym odcinku drogi oraz wałowanie walcem. Jeżeli będą tego wymagały warunki gruntowe, na niektórych odcinkach może wystąpić konieczność profilowania nawierzchni lub korytowania przed wysypaniem kruszywa. W zależności od warunków w terenie zamawiane będzie kruszywo o uziarnieniu ciągłym kliniec Ø 0/31,5 mm, kruszywa grube tłuczeń od Ø 31,5/63 oraz bardzo grube o uziarnieniu Ø 63-250 mm. Proporcja ilości kruszywa pomiędzy klińcem a kruszywami grubymi wynosi ok. 50/50. Grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych. Dopuszcza się również dowóz pospółki (tj. kruszywa niesortowanego) na żądanie zamawiającego wyrażone w zleceniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w każdym momencie raportu z badań kruszyw pod kątem ich zgodności z normami, atesty lub aprobaty techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 280000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342432,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342432 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.