eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekPrzebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Samorządowym Zespole Szkół w Gorzowie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Samorządowym Zespole
Szkół w Gorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umchelmek,m,401609,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Samorządowym Zespole
Szkół w Gorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68f9b44-b199-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002202/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w SZS w Gorzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107128/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Samorządowym Zespole Szkół
w Gorzowie”.

Lokalizacja inwestycji: Gorzów, ul. Szkolna 3, działki nr 566/2, 567/3, 568/10 obręb 0002 Gorzów, jednostka ewidencyjna 121303_5.

Zakres inwestycji:
1. Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły i przedszkola w Gorzowie w zakresie segmentu przedszkolnego zlokalizowanego na północny – zachód od segmentu wejściowego. Segment podlegający przebudowie i rozbudowie jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym. Zakres zadania obejmuje:
 rozbudowę budynku o przedsionek, szatnię, skrytkę porządkową, WC, salę zajęć i zespoły sanitarne o łącznej powierzchni 132,06 m2,
 przebudowę budynku w części istniejącego przedszkola z wykonaniem salki przedszkolnej, komunikacji zaplecza do wydawania posiłków i magazynku o łącznej powierzchni 102,41 m2,
 wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, odprowadzenia
i zagospodarowania wód opadowych, wentylacji mechanicznej i grzewczej,
 wykonanie dojść do budynku poprzez wybrukowanie powierzchni betonową kostką brukową wraz z wykonaniem konstrukcji.
2. Termomodernizacja budynku szkoły wraz ze zmianą i modernizacją źródła ciepła, wymianą instalacji c.o., wymianą okien i drzwi zewnętrznych, wymiana oświetlenia wewnętrznego, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz prace wykończeniowo-odtworzeniowe, w szczególności:
 wykonanie instalacji termicznej ścian zewnętrznych budynku wraz
z otynkowaniem,
 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami wewnętrznymi
i zewnętrznymi,
 wykonanie nowych rynien i rur spustowych i obróbki blacharskiej,
 wykonanie izolacji termicznej kominów w części wystającej ponad połać dachową,
 wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
 wymiana połaci i docieplenie stropodachu,
 wymiana wewnętrznego oświetlenia budynku,
 remont sanitariatu,
 prace tynkarskie i odtworzeniowe wewnątrz budynku obejmujące wymianę wykładzin,
 malowanie ścian i sufitów wewnętrznych,
 zablendowanie otworów drzwiowych,
 zmiana układu sal lekcyjnych polegająca na wyburzeniu ścian działowych
i wstawieniu,
 wymiana źródła ciepła,
 wymiana instalacji c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5894673,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH SIÓDEMKA Łukasz Rundzia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 628-191-43-43

7.3.3) Ulica: ul. Nadwiślańska 45

7.3.4) Miejscowość: Gromiec

7.3.5) Kod pocztowy: 32-590

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5136480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.