Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130292/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych wraz z opakowaniem w ramach projektu pn. „Rok Polskiego Romantyzmu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych wraz z opakowaniem w ramach projektu pn. „Rok Polskiego Romantyzmu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7910831-c096-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Roku Polskiego Romantyzmu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130292/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/IAM/2022/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych wraz z opakowaniem w ramach projektu pn. „Rok Polskiego Romantyzmu”
Specyfikacja zamówienia
- kostka typu Rubik 3x3 elementy o wymiarze 57x57x57 mm +/- 2 mm
- kostka sensoryczna, dotykowa z 5 różnymi wypukłymi elementami na każdej ze ścianek,
- ścianki plastikowe płytki ze znakami sensorycznymi,
- jedna ścianka składającej się z 3x3 elementów wypukłych w kolorze niebieskim z elementem pełnego kółka,
- jedna ścianka składającej się z 3x3 elementów wypukłych, sensorycznych w kolorze żółtym z elementem punktu,
- jedna ścianka składającej się z 3x3 elementów wypukłych, sensorycznych w kolorze pomarańczowym z elementem znaku „X”
- jedna ścianka składającej się z 3x3 elementów wypukłych, sensorycznych w kolorze zielonym z elementem obrysu kółka,
- jedna ścianka składającej się z 3x3 elementów wypukłych, sensorycznych w kolorze czerwonym z elementem obrysu kwadratu
- jedna ścianka możliwość wykonania indywidualnego nadruk w kolorze fioletowym na jednej ściance składającej się z 3x3 elementów, - tworzywo ABS, - pudełko tekturowe 300g, z folią błysk z jednej strony, dedykowane kostce z możliwością nadruku w kolorze fioletowym Pantone: VioletU dla podłoży niepowlekanych
i VioletC dla podłoży powlekanych, lub odpowiedni CMYK. Kostka : 2000 sztuk
Pudełko: 2000 sztuk
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domico
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821208461
7.3.3) Ulica: Ul. Libelta 1
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-040
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa 7000 zestawów seminaryjnych
- Zakup 3000 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Dostawa materiałów konferencyjnych promocyjnych z logotypami dla 180 osób
- Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na rok 2024.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.