Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128372/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542700012
1.5.8.) Numer faksu: 542700214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2633b38-bdac-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010068/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8165081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Wykonanie przebudowy i rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni w Skrwilnie ul. Kościelna 43, 87-510 Skrwilno, działki o numerach geodezyjnych 652 i 653, obręb Skrwilno, składająca się z szeregu obiektów. Przebudowa z rozbudową będzie polegać na powstaniu nowych obiektów, a także dostosowaniu istniejących obiektów na terenie oczyszczalni do nowego układu technologicznego. Wykonawca zobligowany będzie do zachowania ciągłości pracy oczyszczalni ścieków w Skrwilnie podczas prowadzonych robót budowlanych w ramach przedmiotowego zamówienia.
Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) budowę nowej komory wytłumień.
b) budowę dwóch nowych reaktorów SBR dla łącznej wydajności Qśr.d= 500 m3/dobę wraz z AKPiA, układem napowietrzania, mieszania, odprowadzania ścieków oczyszczonych i spustem nadmiernego osadu,
c) wymianę układu technologicznego i AKPiA,
d) budowę wiaty nad poletkiem magazynowania odwodnionego osadu z żelbetowymi ściankami oporowymi,
e) remont budynku technicznego z przystosowaniem do nowego układu technologicznego,
f) naprawę powłok izolacyjnych zbiornika wyrównawczego,
g) infrastrukturę elektroenergetyczną, wymianę oświetlenia zewnętrznego na LED , wykonanie układu zasilania OZE (instalacja fotowoltaiczna o mocy 40 kW),
h) zagospodarowanie terenu oczyszczalni,
i) wyposażenie oczyszczalni w niezbędny sprzęt i narzędzia,
j) przeszkolenie personelu oczyszczalni ścieków w zakresie obsługi nowego układu techno-logicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej (Załącznik nr 9 do SWZ i załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 8130081,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Zakup ciągnika z osprzętem oraz wozu asenizacyjnego dla celów gospodarki ściekowej. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem oraz fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego dla celów gospodarki ściekowej w Gminie Skrwilno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Zakup ładowarki kołowej przegubowej z osprzętem dla celów gospodarki ściekowej. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu - ładowarki kołowej przegubowej z osprzętem na potrzeby gospodarki ściekowej w Gminie Skrwilno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy i rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach w ramach zadania „Przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie. CZĘŚĆ I - Wykonanie przebudowy i rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie.” Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem rozbudowy i przebudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Skrwilnie wraz z robotami towarzyszącymi, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy robót budowlanych oraz Dostawców materiałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 43050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAPBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761707478
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 9D, Piaski
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FPW PAP-BUD Jacek Papierowski, ul. Witosa 3, 09-204 Rościszewo w zakresie: Wykonanie sieci i instalacji sanitarnych oraz roboty technologiczne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie CZĘŚCI II zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania w CZĘŚCI II na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 953250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 953250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie CZĘŚCI III zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania w CZĘŚCI III na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88437,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KSK BUDOWNICTWO Krzysztof Kośmider
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761128823
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 23
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Nadzór nad robotami sanitarnymi.
2. Nadzór nad robotami elektrycznymi.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI SKRWILNO
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skrwilno w 2025 r.
- "Zakup paliw płynnych do pojazdów będących własnością Gminy Skrwilno w 2025 r."
więcej: przetargi SKRWILNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.