Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00131545/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Kobiórze - ul. Orla i ul. Łukowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kobiórska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kobiór
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kobior.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobior.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://minipotral.uzp.gov.pl/ oraz dodatkowo www.bip.kobior.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w Kobiórze - ul. Orla i ul. Łukowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89546111-f045-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019423/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w Kobiórze - ul. Orla i ul. Łukowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131545/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325339,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
„Przebudowa dróg gminnych w Kobiórze – ul. Orla i ul. Łukowa”
Zakres inwestycji obejmuje:
a) ul. Orla: przebudowę drogi z ułożeniem nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku o dł. 366,50m i wykonaniem odwodnienia,
b) ul. Łukowa: przebudowę drogi z ułożeniem nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku o dł. 860m.
Zadanie jest dofinansowane ze środków dotacji celowej z budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Solidarności”.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Przedmiot główny: 45000000-7 Roboty budowlane
Przedmioty dodatkowe:
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad,
dróg
45233140-2 Roboty drogowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego
wykonania zostały zawarte w:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
b) Dokumentacji projektowej (zał. nr 4 do SWZ)
c) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SWZ)
d) Przedmiarach robót (zał. nr 6), mających charakter pomocniczy. Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
e) Wzorze umowy (zał. nr 3).
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z:
wymogami opisanymi w SWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót (mający charakter pomocniczy),
ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) z aktami wykonawczymi do ustawy,
ustawą Prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi do ustawy,
Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213); 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż.
Wymogami art. 100 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE.
Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 100 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355926,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372206,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355926,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MarMasz Rafał Maryjosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242616104
7.3.3) Ulica: Nad Wisłą 4
7.3.4) Miejscowość: Grzawa
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355926,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.