Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00203324/01 - Wynik z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziejowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kubickiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Radziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@radziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radziejowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011377ab-e274-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052411/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Dostępna szkoła” w ramach IV Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/18.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-011377ab-e274-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie i niniejszej SWZ, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
2. Pozostałe informacje, dokumenty i komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności korespondencja,
składnie wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż wskazanych powyżej) odbywać się będzie elektronicznie
za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub przy użyciu poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert, oświadczeń, o
których mowa w rozdziale X pkt 1 – 2 i pkt 4-5 SWZ, dokument gwarancji lub poręczenia wadialnego oraz dokumenty o których mowa
w rozdziale X pkt 7 SWZ, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, odbywać się będzie za pomocą środków komunikacji
elektronicznej przy użyciu platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
2. Proces składania oferty ma miejsce na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej, dostępnej na platformie e-
Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2023.SR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy nowego 9-osobowego (8+1)pojazdu- samochodu osobowego
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej na wózku inwalidzkim, spełniającego następujące
minimalne parametry techniczne i wyposażenia określone szczegółowo w SWZ.
3. W nawiązaniu do z art. 91 ust. 2 Pzp Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania
ofert częściowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Łączna cena wykonania zamówienia – waga = 60%,
wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt;
pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia,
Cx – cena oferty badanej.
Oferta wykonawcy może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt
2) okres rękojmi i gwarancji jakości – waga = 40%, w podziale na poniższe rodzaje rękojmi i gwarancji:
a) Gwarancja i rękojmia na silnik i wszystkie podzespoły samochodu obejmującej funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i
fabryczne (bez limitu kilometrów)– GWARANCJA 1 - 20%
Oferowany okres rękojmi i gwarancji jakości nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Oferty w kryterium
okres rękojmi i gwarancji jakości będą oceniane w następujący sposób:
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma – 0 pkt,
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma – 20 pkt,
b) Gwarancja i rękojmia na powłokę lakierniczą GWARANCJA 2 – 10%
Oferowany okres rękojmi i gwarancji jakości nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Oferty w kryterium
okres rękojmi i gwarancji jakości będą oceniane w następujący sposób:
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma 0 pkt;
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma – 5 pkt;
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma – 10 pkt,
c) Gwarancja i rękojmia na perforację nadwozia GWARANCJA 3 – 10%
Oferowany okres rękojmi i gwarancji jakości nie może być krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. Oferty w kryterium
okres rękojmi i gwarancji jakości będą oceniane w następujący sposób:
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma – 0 pkt;
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma – 5 pkt;
• Jeżeli wykonawca zaoferuje 96 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości oferta otrzyma – 10 pkt;
W przypadku gdy:
− Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, wówczas Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady oraz przyzna 0 pkt za to kryterium.
- Wykonawca zaoferuje okres krótszy niż minimalny, w stosunku do powyżej wskazanych wartości, wówczas jego oferta będzie
odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt) 5 ustawy Pzp.
- Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż minimalny, ale krótszy niż maksymalny w stosunku do powyżej wskazanej wartości (ale
inny niż wskazane powyżej), Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj.
miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 0 pkt za to kryterium.
- Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż maksymalny, w stosunku do powyżej wskazanych wartości, wówczas Zamawiający
przyjmie, że Wykonawca udziela maksymalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady oraz przyzna maksymalną liczbę pkt za to
kryterium.
− Wykonawca poda okres gwarancji i rękojmi w innej jednostce np. godziny, minuty czy dni Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt) 5 ustawy Pzp.
Oferta wykonawcy może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
2. Wykonawca spełni warunki, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) w zakresie zdolności technicznej
i zawodowej w następujących okolicznościach: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na
dostawie 1 pojazdu o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
3. Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w
przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp,
warunki określone w niniejszym pkt były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę. Powyższe oznacza, że w
przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty. Ponadto wykonawca,
będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i
wyłącznie w przypadkach, kiedy dane dostawy wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego
zrealizowana.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych.
2. Zamawiający będzie żądał wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.1) W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo winno określać w szczególności:
a) przedmiot postępowania, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c) pełnomocnika,
d) zakres umocowania pełnomocnika.
3) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający w załączniku nr 1 do SWZ określił postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy z Wykonawcą, w tymrodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-04 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI RADZIEJOWICE
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 roku na potrzeby Urzędu Gminy Radziejowice.
więcej: przetargi RADZIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Laski
- Dostawa pojazdów specjalnych
- Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna - dostawa lekkiego samochodu terenowego typu pick-up
- Zakup lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z wyposażeniem
- Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą"
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.