Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120607/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Gołaszewo – Przydatki Gołaszewskie na odcinku 2,220 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kowal
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA KOWAL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piwna 33
1.5.2.) Miejscowość: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2842 252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-kowal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d48675e-b92d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Gołaszewo – Przydatki Gołaszewskie na odcinku 2,220 km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d48675e-b92d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104724/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Przebudowa drogi gminnej Gołaszewo – Przydatki Gołaszewskie na odcinku 2,220 km”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2310860,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej Gołaszewo – Przydatki Gołaszewskie na odcinku 2,220 km.
2. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia:
a) Lokalizacja całego odcinka drogi: od km 0+000 do km 2+180;
b) Droga gminna projektowana jest z podziałem na dwa odcinki:
nawierzchni bitumicznej przewidzianej do poszerzenia od km 0+000 do km 1+200,
o nawierzchni tłuczniowej przewidzianej do poszerzenia od km 1+200 do km 2+180;
c) Km 0+000 to początek projektowanego odcinka, który stanowi koniec nawierzchni bitumicznej skrzyżowania, wykonanego w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej nr 265 w latach 2021-2022 w miejscowości Gołaszewo (zakończenie na terenie działki gminnej),
d) Km 1+200 to koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej, początek nawierzchni tłuczniowej, powierzchniowo-utrwalanej,
e) Km 2+180 to koniec nawierzchni tłuczniowej z podwójnym utrwaleniem grysami bazaltowymi, czyli koniec odcinka, który stanowi granica działki gminnej i wojewódzkiej w miejscowości Przydatki Gołaszewskie, jednocześnie koniec zjazdu z drogi wojewódzkiej o nawierzchni tłuczniowej,
f) Droga gmina projektowana jest do poszerzenia z wykorzystaniem istniejacego pasa drogowego i istniejacych nawierzchni.
3. Opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (stanowiący załącznik nr 1 do SWZ), do którego załącznikami są:
1) mapa orientacyjna;
2) mapa sytuacyjna z zakresem planowanych robót – skala 1:1000;
3) przekroje konstrukcyjne.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 (trzy) lata, licząc od dnia odbioru końcowego, przy czym rzeczywisty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (nie krótszy niż 36 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji jakości – dotyczy wszystkich dróg stanowiących przedmiot zamówienia.
6. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiot zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ),
a także z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
7. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, aprobata, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2754900,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3355374,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2754900,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno 0 Drogowa DROGTOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998
7.3.3) Ulica: Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2754900,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOWAL
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek Gminy Miasta Kowal
- "Zakup i dostawa wyposażenia pracowni weterynarii do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu".
więcej: przetargi KOWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.