Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00137385/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brojce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 48
1.5.2.) Miejscowość: Brojce
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-340
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbrojce@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brojce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96097658-451a-4a62-9123-5225e8203f06
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097144/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Modernizacja wozu strażackiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (MOTOTRUCK) w następującym zakresie:
1) Lakierowanie kabiny i nadwozia pożarniczego RAL 3000, oznakowanie odblaskowe pojazdu, nr operacyjne, nazwa i herb jednostki – do akceptacji Zamawiającego w formie wiadomości email przed wykonaniem (wykonanie bez akceptacji Zamawiającego może skutkować koniecznością naniesienia zmian lub wykonania oznakowania od nowa na koszt Wykonawcy).
2) Wymiana żaluzji 7 szt. (z zamknięciem na klucz),
3) Wymiana siłowników w podestach,
4) Wymiana oświetlenia roboczego oraz schowków na LED,
5) Wymiana Sygnalizacji świetlnej (ostrzegawczej) przód oraz tyłu pojazdu uwzględniając belkę błyskową,
6) Wymiana nagłośnienia modulator + 2 głośniki,
7) Wymiana oblachowania schowków sprzętowych,
8) Wykonanie regału na sprzęt burzący oraz szuflady na narzędzia hydrauliczne,
9) Montaż dostarczonego sprzętu,
10) Montaż uchwytu na pachołki z tyłu zabudowy,
11) Modernizacja masztu oświetleniowego, wymiana lamp na typ. LED zasilane z instalacji samochodu, sterowane pilotem,
12) Montaż zwijadła z wężem (60m) posiadający funkcje zwijania ręcznego oraz elektrycznego,
13) Wykonanie półki wewnątrz samochodu na radiotelefony nasobne oraz drobny sprzęt,
14) Wymiana czujników informujących o otwarciu skrytek, podestów oraz ilości środka gaśniczego,
15) Serwis, Regeneracja Autopompy HMT A24/10-4/40.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy pzp, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający po zbadaniu ofert, 1 kwietnia 2025 r. zawiadomił Wykonawców o dokonaniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty ocenionej największą liczbą punktów firmy JC&P Spółka z o.o. 73-150 Łobez, Waryńskiego 4/2 NIP 2530342531. Termin podpisania umowy został wyznaczony na 7 dni od dnia przesłania (opublikowania) niniejszego zawiadomienia na stronie prowadzonego postępowania.
8 kwietnia 2025 r. umowa wraz z załącznikiem do niej została przesłana Wykonawcy za pośrednictwem formularza komunikacyjnego, z wyznaczeniem 5-dniowego terminu na podpisanie umowy. Termin ten,
z uwagi na jego upłynięcie 13 kwietnia 2025 r. tj. w niedzielę, zgodnie z art. 115 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.) faktycznie upływał w kolejnym dniu roboczym tj. 14 kwietnia 2025 r. w poniedziałek. Jednocześnie Zamawiający podjął telefoniczną próbę skontaktowania się z Wykonawcą celem dodatkowego poinformowania Wykonawcy o przesłaniu dokumentów do ich podpisania, jednakże numer telefonu podany przez Wykonawcę w ofercie był wyłączony. Dodatkowo Zamawiający w kolejnych dniach podjął ponowne próby skontaktowania się telefonicznego z Wykonawcą oraz 11 kwietnia 2025 r. przesłał wiadomość ponaglającą z wezwaniem do podpisania umowy. Wykonawca odczytał przesłane wiadomości 14 kwietnia 2025 r. o godzinie 10:48:46 co zostało odnotowane na stronie prowadzonego postępowania a ponadto wszystkie przesłane wiadomości zostały przez niego przyjęte, tj. adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie nie odmówił ich przyjęcia i dotarły one do serwera pocztowego Wykonawcy.
Pomimo dwukrotnej próby kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz trzykrotnej próby kontaktu telefonicznego Wykonawca w żaden sposób nie odpowiedział Zamawiającemu i nie podpisał przesłanej umowy. Zamawiający uznał więc, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy.
W związku z powyższymi okolicznościami faktycznymi i prawnymi Zamawiający zdecydował o unieważnieniu postępowania zakupowego zgodnie z art. 255 pkt 7 w związku z art. 263- ustawy pzp.
Zamawiający uprzejmie informuje, iż zgodnie z art. 262 ustawy pzp postępowanie zostanie ogłoszone ponownie o czym Wykonawcy zostaną poinformowani.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207242,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248091,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI BROJCE
więcej: przetargi BROJCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego"
- Dostawa samochodu strażackiego dla OSP Sokolniki Małe
- Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Widaczu
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Wojków
- "Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka"
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.