Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074945/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00086805/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00089407/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Ostrzeszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/6931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-954f3726-a20b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062465/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
1.2.3 Cyfrowa Gmina - zakup sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.12.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDR.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 34 komputery przenośne/laptopy o specyfikacji zgodnej z załącznikiem - Specyfikacja urządzeń dla zadania nr 1.2. Przedmiot dostawy należy dostarczyć pod adres: Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów
3. Gwarancja minimalna to 24 miesiące
4. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia użytkowany będzie przez osoby, którym Zamawiający przekaże zakupione urządzenia. W związku z czym dostarczona dokumentacja powinna umożliwiać zlecenie ewentualnych napraw serwisowych indywidualnie przez każdą osobę, której Zamawiający przekaże zakupione urządzenie (bez konieczności udziału Zamawiającego). Zamawiający wymaga, aby urządzenia objęte były gwarancją od momentu dostawy do końca okresu obowiązywania gwarancji wskazanego w treści oferty niezależnie od tego, czy urządzenia będą użytkowane przez Zamawiającego, czy przez osobę, które urządzenie zostanie przekazane przez Zamawiającego.
5. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• specyfiakacja urządzeń dla zadania nr 1.docx
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 3 komputery przenośne/laptopy o specyfikacji zgodnej z załącznikiem - Specyfikacja urządzeń dla zadania nr 2, 4 szt. Przełączników sieciowych o specyfikacji zgodnej z załącznikiem - Specyfikacja urządzeń dla zadania nr 2.2. Przedmiot dostawy należy dostarczyć pod adres: Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów
3. Gwarancja minimalna to 24 miesiące
4. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• specyfikacja urządzeń dla zadania nr 2.docx
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 60657,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69003 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96604,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69003 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241
7.3.3) Ulica: Parkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69003 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając, w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 266 w zw. z art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą, niniejszym informuję o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W ramach zadania nr 2 do upływu terminu składania ofert została złożona tylko 1 oferta. Oferta wykonawcy Laptop dla Ciebie Marcin Sikora podlega odrzuceniu na podstawie 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Ustawy oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OSTRZESZOWA
więcej: przetargi w Ostrzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.