eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceZorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych ADR(kurs podstawowy i specjalistyczny) wraz z egzaminem.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych ADR(kurs podstawowy i specjalistyczny) wraz z egzaminem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221493922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 30a

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523344450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cewchojnice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewchojnice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych ADR(kurs podstawowy i specjalistyczny) wraz z egzaminem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81702984-e39f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00166856/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych ADR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Podnosimy kompetencje zawodowe” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 5: Zatrudnienie, Działanie 5.5: Kształcenie ustawiczne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cewchojnice/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana infor oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektr. Przez środki komunikacji elektr. rozumie się środki
komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Postępowanie
prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/cewchojnice/proceedings
instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia
(rekomendacje)zamawiającego. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr2 do„Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:.zip
7ZWśród rozszerze powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: ze względu na niskie ryzyko wnaruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą
weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie
.pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem
formacie XAdES otypie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem
podpisywanym. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.Zamawiający zaleca aby w
przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zamawiający zaleca, Aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania
z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz
uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/viewZamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, szczegółowo opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 ze zm.), dalej „RODO”,
zamawiający informuję, że:
28.1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Dyrektor Centrum Edukacyjno – Wdrożeniowego w Chojnicach
28.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowym w Chojnicach jest Mateusz Zarychta,
email:
mateusz@epomerania.pl, tel. 505540306.
28.1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
28.1.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1, art. 74 ust. 1 Pzp oraz art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz.U.2022.902 t.j.);
28.1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,
28.1.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
28.1.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
28.1.8. Posiadają Państwo
28.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
28.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
28.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
28.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
28.1.9. Nie przysługuje Państwu:
28.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
28.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
28.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 28.2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany
do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą
m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek
informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
28.3. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
28.4. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów
osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do
złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
28.5. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w
art. 13 lub art. 14 RODO zawiera druk oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CEW.251.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w związku
z realizacją projektu „Podnosimy kompetencje zawodowe” współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 5: Zatrudnienie, Działanie 5.5: Kształcenie ustawiczne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Zamówienie obejmuje: przeprowadzenie kursu w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych ADR (kurs podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas i specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach) – 10 osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 756) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych (Dz.U.2019.555 t.j.), Kurs zakończony się egzaminem przed komisją powołaną przez marszałka województwa i wydaniem zaświadczenia ADR.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy – do 30.06.2023 r.
4. Miejsce realizacji szkolenia: Część teoretyczna – Chojnice, sala szkoleniowa Zamawiającego, część praktyczna – plac manewrowy utwardzony na terenie miasta Chojnice.
5. Celem szkolenia: jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej
umiejętności praktycznych oraz kompetencji w zakresie przewóz towarów niebezpiecznych ADR. Kurs ma przygotować uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego kurs ADR zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011
o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2021, poz. 756 t.j.)
1. Zakres i program szkolenia oraz sposób potwierdzania nabycia kompetencji powinien spełniać wymogi wynikające zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2019, poz. 555 t.j.)
6. Organizacja zamówienia:
1) przeprowadzenie kursu w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych ADR (kurs podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas i specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach) – 10 osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych. Kurs zakończony będzie egzaminem przed komisją powołaną przez marszałka województwa i wydaniem zaświadczenia ADR
2) Zajęcia muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi w Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowym w Chojnicach procedurami w zakresie ochrony danych osobowych.
3) Zajęcia odbywać się będą w godzinach dostosowanych do potrzeb osób biorących udział w kursie, w szczególności mogą odbywać się w godzinach popołudniowych i w weekendy,
4) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Opracowania i przekazania Zamawiającemu programu zajęć, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy.
b) Realizacji zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
c) Prowadzenia dokumentacji przeprowadzonych zajęć oznaczonej odpowiednimi logotypami wraz z informacją o dofinansowaniu szkoleń ze środków EFS zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego (dziennika zajęć, list obecności).
d) Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781 t.j.).
e) Przekazywania uczestnikom ankiet ewaluacyjnych i innych dokumentów związanych z monitorowaniem przebiegu projektu dostarczonych przez Zamawiającego.
f) Umożliwienia Zamawiającemu kontrolę i dokumentowanie (w tym fotograficzne) przebiegu kursu.
5) Zajęcia muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi w Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowym w Chojnicach procedurami w zakresie ochrony danych osobowych.
6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w Chojnicach w godzinach dostosowanych do potrzeb osób biorących udział w kursie, w szczególności mogą odbywać się w godzinach popołudniowych i w weekendy.
7) Wykonawca przed rozpoczęciem pierwszych zajęć przekaże każdemu z uczestników materiały szkoleniowe: (podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką kursu, wydruki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi), które przejdą w posiadanie uczestnika kursu.
8) Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników i zapewnić maksymalny stopień przygotowania do egzaminu.
9) Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne i sprzęt niezbędny do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniający wymogi prawne oraz w zakresie BHP i ppoż.
10) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania Zamawiającego o nieobecności uczestnika kursu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób.
11) Zajęcia muszą odbywać się na terenie Chojnic.
12) Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania przeprowadzonych zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie.
8. Uiszczenie opłaty za egzamin należy ująć w cenie kursu.
9. Wykonawca wystawi uczestnikom zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z wymogami obowiązującego prawa polskiego oraz przedłoży Zamawiającemu kopie (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) zaświadczeń.
10. Wykonawca przechowuje całość dokumentacji związanej z realizacją usługi do dnia 31.12.2028 lub przekaże dokumentację Zamawiającemu do tego terminu.
11. Wykonawca dostarczy wszystkie listy obecności, dzienniki zajęć i inne dokumenty związane z realizacją usługi, o które zwróci się Zleceniodawca do biura projektu mieszczącego się w Centrum Edukacyjno – Wdrożeniowym w Chojnicach, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30a, 89-620 Chojnice, niezwłocznie po zakończonych zajęciach.
12. Zamawiający zapewnia na potrzeby prowadzenia szkoleń sale szkoleniowe, położone w Chojnicach, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30 w Chojnicach oraz wyraża zgodę na zgłoszenie przez Wykonawcę jako miejsce realizacji zajęć teoretycznych pod tym adresem.
13. Kadra dydaktyczna: Wykonawca zapewnia do realizacji zamówienia wykładowców/intruktorów, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe danej osoby wynosi 5 lat w prowadzeniu kursów zgodnych z zakresem zamówienia.
14. Oferent, a także delegowani przez niego trenerzy są zobowiązani do przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w trakcie realizacji usług w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
20.5.1. Cena ofertowa brutto - „C” – Waga kryterium 60 %. Z tytułu niniejszego kryterium Wykonawca może zyskać maksymalną ilość punktów: 60
20.5.2. Doświadczenie wykonawcy – „D”– 40%. Ocena doświadczenia wykonawcy będzie dokonywana na podstawie wykazanej w formularzu ofertowym ilości zrealizowanych godzin kursów w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych ADR (kursu podstawowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach) w okresie ostatnich dwóch lat przed terminem złożenia oferty. Z tytułu niniejszego kryterium Wykonawca może zyskać maksymalną ilość punktów: 40.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
10.1.2.1. posiada uprawnienia do realizacji kursów z zakresu szkolenia kierowców wykonujących przewóz towarów niebezpiecznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych (Dz.U.2019.555 t.j.),
10.1.2.2. wykładowca/instruktor posiadają doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe danej osoby wynosi 5 lat w prowadzeniu kursu zgodnego z zakresem zamówienia.
10.1.2.3. wykładowców/instruktorów którzy spełniają wymogi określone w ww. ustawie i aktach wykonawczych,
10.1.2.4. Wykonawca załącza do oferty wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
10.1.2.5. Wykaz osób skierowanych przez Oferenta do realizacji kursu podany w ofercie nie podlega uzupełnieniu lub zmianom. Zmiana wykładowcy lub instruktora może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w umowie.
10.1.2.6. W przypadku jeśli Wykonawca samodzielnie nie spełnia wymaganego warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia obowiązany jest przedstawić zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów.
10.1.2.7. W przypadku jeśli Wykonawca samodzielnie nie spełnia wymaganego warunku dotyczącego dysponowania zasobami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia obowiązany jest przedstawić zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów.
10.1.2.8. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP.
10.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
10.1.3.1 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
10.1.4.1 Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określa następujące wymagania:
10.1.4.1.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli, wykaże, że dysponuje kadrą dydaktyczną, która posiada niezbędną wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów z zakresu szkolenia kierowców wykonujących przewóz towarów niebezpiecznych oraz konieczne
do wykonania zamówienia wykształcenie.
10.1.4.1.2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż posiada zasoby techniczne zapewniające realizację zamówienia, w szczególności: utwardzony plac do przeprowadzenia ćwiczeń na terenie miasta Chojnice.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, załącznik nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.2.1.1. oświadczenia
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu UOKIK, z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.3 Na ofertę składa się :
12.3.1 Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
12.3.2 Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane
na podstawie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ) według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do
SWZ.
12.3.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
12.3.4 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu składane na podstawie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, (o którym mowa w pkt 11.1.2 SWZ) według wzoru
stanowiącego zał. nr 4 do SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),
12.3.5 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust.
4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy) – według wzoru stanowiącego nr 8 do SWZ (jeżeli
dotyczy),
12.3.6 Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, według wzoru stanowiącego
nr 8 doSWZ, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2
Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

20.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
20.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
20.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
20.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

22. W związku z art. 455 Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach szczegółowo
opisanych w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cewchojnice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.