Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083313/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa innych produktów spożywczych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ogrodzoologicznypoznan/postepowania/7061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa innych produktów spożywczych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f576de6-a665-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ/271/8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 JAJKAjaja kurze
- jaja kurze świeże rozmiar M/L
- zbiorczo z odpowiednim długim terminem przydatności do spożycia widocznym na opakowaniu – min. 14 dni
- jaja nieuszkodzone
- świeże bez nadmiernej ilości zanieczyszczeń na skorupach. 28000 szt.
jaja przepiórcze
- zbiorczo z odpowiednim długim terminem przydatności do spożycia widocznym na opakowaniu – min. 14 dni
- jaja nieuszkodzone
- świeże bez nadmiernej ilości zanieczyszczeń na skorupach. 900 szt.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 37480 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 NABIAŁser biały chudy
- pakowany w kostkach
- waga opakowania jednostkowego produktu od 0,5 do 1 kg
- z odpowiednim długim terminem przydatności do spożycia widocznym na opakowaniu – min. 14 dni
- produkt czysty, nie zabrudzony, bez widocznych śladów niewłaściwego wcześniejszego przechowywania produktu,
- bez widocznych uszkodzeń ciągłości opakowania
- barwa i zapach właściwy dla tego typu produktu. 2400 szt.
jogurt naturalny 380 g w szt.
- jogurty naturalne w opakowaniu 380 g sztuka,
- opakowanie produktu nie uszkodzone z widoczną odpowiednio długą datą przydatności do spożycia min. 14 dni,
- nie uszkodzone w swej ciągłości i nierozszczelnione,
- zawierające szczepy bakterii wspomagające trwanie,
- w chwili dostawy bez cech świadczących o wcześniejszym nieprawidłowym przechowywaniu towaru (wypukłe i wzdęte pokrywy opakowania). 400 szt.
jogurt owocowy 150 g w szt.
- jogurty owocowe w opakowaniu 150 g sztuka,
- opakowanie produktu nie uszkodzone z widoczną odpowiednio długą datą przydatności do spożycia min. 14 dni,
- nie uszkodzone w swej ciągłości i nierozszczelnione,
- zawierające szczepy bakterii wspomagające trwanie,
- w chwili dostawy bez cech świadczących o wcześniejszym nieprawidłowym przechowywaniu towaru (wypukłe i wzdęte pokrywy opakowania). 300 szt.
mleko kozie w litrach
- termin ważności kilkumiesięczny 300 litrów
mleko w proszku w szt.
- termin ważności kilkumiesięczny 40 szt.
śmietana 36 % w litrach 45 litrów
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 43139,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3 KASZE, MUSLI, MAKARONkaszka mleczno-ryżowa sztuk
- smak: bananowa i truskawkowa,
- fabrycznie pakowana z widoczną datą przydatności do spożycia,
- opakowania 150-200 g z ważnym kilkumiesięcznym terminem przydatności do spożycia. 560 szt.
makaron w kg
- pakowany w torbach po 0,250 – 0,500 g,
- fabrycznie pakowany z widoczną datą przydatności do spożycia min. 60 dni
- opakowania nie mogą być uszkodzone
- w kształcie świderków 350 kg
Musli bez cukru w szt. 80 opakowań
musli owocowe tropican Nestle lub równoważne 12 opakowań
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 9826,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4 OLEJEolej słonecznikowy w litrach
- oliwa w opakowaniach szklanych o pojemności 0,5-1 litra
- bez zanieczyszczeń, przejrzysta, klarowna z terminem przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od chwili dostarczenia do ZOO. 120 litrów
oliwa z oliwek - w litrach 50 litrów
olej kokosowy w kg 20 kg
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny
4.5.5.) Wartość części: 7630 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5 MIÓDMiód naturalny 400g szt 1250 szt.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142100-9 - Miód naturalny
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6 PRODUKTY SPOŻYWCZE INNEorzechy laskowe 40 kg
fistaszki w łupinach 30 kg
orzechy nerkowca 15 kg
biszkopty - w opakowaniach 120g 10 opakowań
pyłek kwiatowy - opakowanie 7 opakowań
barwnik Quiko intensiv rot lub równoważny- opakowanie 2 opakowania
glukoza - opakowanie 14 szt.
hipovit lub równoważny- sztuk 40 szt.
papryka czerwona słodka mielona - kg 8 kg
chleb jasny - bochenki 600 szt.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 7243,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7 SUPLEMENTY I INNEtran norweski, bezsmakowy 13 litrów
olej parafinowy w litrach 250 litrów
koper włoski (nasiona) w kg 50 kg
Inulina w kg 40 kg
drożdże piwowarskie w kg 40 kg
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 19883,99 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8 Ziołatymianek (doniczka) – sztuka 1400 szt.
melisa (doniczka) – sztuka 1400 szt.
oregano (doniczka) – sztuka 1400 szt.
bazylia (doniczka) – sztuka 1400 szt.
kolendra (doniczka) – sztuka 140 szt.
szałwia (doniczka) – sztuka 1400 szt.
mięta (doniczka) – sztuka 140 szt.
jadalne kwiaty (opakowanie) 50 opakowań
zioło- dziurawiec suszony 0,2 kg
zioło - melisa suszona 0,2 kg
zioło - rumianek suszona 0,2 kg
zioło -szałwia suszona 16,2 kg
zioło -tymianek suszona 0,2 kg
zioło -pokrzywa suszona 0,2 kg
zioło -rozmaryn suszona 0,2 kg
zioło -czarnuszka suszona 0,2 kg
zioło -korzeń mniszka suszona 0,2 kg
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15872300-4 - Zioła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 61617,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy, to jest cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona w postępowaniu ma cenę, która znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37480 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie części 2 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy, to jest nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie części 2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie części 3 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy, to jest nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie części 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy, to jest cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona w postępowaniu ma cenę, która znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7630 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7630 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGRODNICZA Jerzy Czerwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570048525
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 111
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie części 6 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy, to jest nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie części 6 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie części 7 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy, to jest nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie części 7 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy, to jest cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona w postępowaniu ma cenę, która znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61617,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61617,48 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- AN/ZP/19/25 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 4, 61-138 Poznań w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej
- Przegląd, konserwacja i naprawa agregatów prądotwórczych
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia w roku 2025 dla ROPS w Poznaniu
- Przedłużenie wsparcia serwisowego urządzeń Fortinet
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin.
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH ŚWIEŻYCH
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - nabiał i produkty mleczne do Zespołu Szkół Nr 1 w Nienadówce w 2025r.
- "Dostawa produktów spożywczych w celu zaspokajania potrzeb żywieniowych pacjentów Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie."
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.