eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WysokieUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3081541-eeac-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003264/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Wysokie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” operacja pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy wysokie” w ramach realizacji operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127565/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 941991,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 772630,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wysokie
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu projektów technicznych z badaniami geotechnicznymi, dostawie, montażu oraz uruchomieniu 26 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków, w tym oczyszczalni ścieków dla budynku Gminy Wysokie oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscowości Wysokie.
Zakres robót obejmuje budową biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
Oczyszczalnie muszą posiadać certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu
i realizacji kompleksu przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wysokie oraz
wykonanie dokumentacji geotechnicznej.
2. Dostawa, montaż i uruchomienie 26 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy.
3. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją
powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 26 użytkowników.
7. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad
próbami eksploatacyjnymi.
8. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 323830,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Dwór wraz z wymianą armatury wodociągowej oraz wymiana urządzeń technologicznych na ujęciu wody w miejscowości Wysokie
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch zadań:
1. Zadanie 1 – roboty polegające na zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej w m. Nowy Dwór o długości ok. 460 m, dostawie i wymianie armatury wodociągowej na istniejącym wodociągu gminnym na terenie gminy Wysokie oraz
2. Zadanie 2 - roboty polegające na zaprojektowaniu, dostawie, wymianie
i montażu urządzeń technologicznych na ujęciu wody w m. Wysokie, gmina Wysokie

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Dwór o długości ok. 460 m na działkach nr: 244, 241, 239/2, 239/1, 237, 236/4 wraz
z niezbędną armaturą (hydranty p-poż, studnie wodomierzowe), z włączeniem do istniejącego wodociągu gminnego DN80 na działce nr 244.
2. Budowa sieci wodociągowej wg ww. dokumentacji projektowej.
3. Dostawa i wymiana armatury wodociągowej na istniejącym wodociągu gminnym:
zasuwy kołnierzowe DN100 - 60 szt.,
zasuwy kołnierzowe DN80 - 30 szt.,
hydranty p-poż nadziemne DN80 - 10 szt.,
zdrój uliczny DN20 - 1 szt.,
elementy łączące (nawiertki, nasuwki) - razem: 100 szt.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2:
7. Wykonanie dokumentacji projektowej mającej na celu wymianę i montaż urządzeń technologicznych na ujęciu wody w m. Wysokie, gmina Wysokie.
8. Dostawa i wymiana urządzeń technologicznych obejmuje:
wymianę i montaż pompy głębinowej o wydajności Q = 35 m3/h - 1 szt.,
wymianę i montaż pompy głębinowej o wydajności Q = 45 m3/h - 1 szt.,
wymianę i montaż rurociągów tłocznych z rur ze stali nierdzewnej - 100 m,
dostawę i montaż zestawu hydroforowego z szafą sterowniczą - 1 szt.,
wymianę i montaż rurociągów przyłączeniowych do zestawu hydroforowego wraz niezbędną armaturą - 1 kpl.,
wymianę i montaż zestawu dozowania chloru - 1 kpl.,
wymianę i montaż rozdzielnicy elektrycznej z okablowaniem - 1 kpl.,
dostawę i montaż agregatu prądotwórczego o mocy min. 55kW - 1 kpl.
9. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
10. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 448799,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie złożono żadnej oferty, w związku z czym na podstawie art. 255 pkt. 1 Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożono jedną ofertę której cena znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1468900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1468900,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.