eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DusznikiRemont oraz przebudowa czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Dusznikach - Punkt Filialny w Podrzewiu



Og³oszenie z dnia 2025-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont oraz przebudowa czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Dusznikach – Punkt Filialny w Podrzewiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.duszniki.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Duszniki - Szko³a Podstawowa w Dusznikach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871995455

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Broniewskiego 3

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Duszniki

1.11.5.) Kod pocztowy: 64-550

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spduszniki.net

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://spduszniki.net/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oraz przebudowa czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Dusznikach – Punkt Filialny w Podrzewiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1add7ccb-f879-4f0b-84ee-a6f052bc0ce3

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00192442

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019296/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Remont oraz przebudowa czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Dusznikach - Punkt Filialny w Podrzewiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim, w formie elektronicznej, za po¶rednictwem platformy
zakupowej – dalej zwanej „Platform±”, dostêpnej pod adresem strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij
wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
Zamawiaj±cego.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu
sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego
Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i
wiadomo¶ci przes³anych przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na Platformie, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.6. Je¿eli Zamawiaj±cy lub
Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku
potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa siê, ¿e ka¿da ze
stron zapozna³a siê z jego tre¶ci± w momencie przes³ania drog± elektroniczn±. Zamawiaj±cy, zgodnie z
rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodki
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: sta³y
dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy
PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows
7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, Platforma dzia³a wed³ug
standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych
przez Platformê Zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c
do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z
Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,2)
zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem strony
internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiaj±cy
informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania
dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci
podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje
dla Wykonawców” pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzib±
w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z któr± mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach ochrony
swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr 507 054 139, za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: iod@drmendyk.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont oraz przebudowa czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Dusznikach - Punkt Filialny w Podrzewiu”,
prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy. Protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany bêdzie przez ca³y okres obowi±zywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO,
• posiada Pani/Pan:
􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
􀀀 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzib±
w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z któr± mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach ochrony
swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr 507 054 139, za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: iod@drmendyk.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont oraz przebudowa czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Dusznikach - Punkt Filialny w Podrzewiu”,
prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy. Protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany bêdzie przez ca³y okres obowi±zywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO,
• posiada Pani/Pan:
􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
􀀀 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie oraz przebudowie czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Dusznikach – Punkt Filialny w Podrzewiu. Teren objêty zakresem zadania dotyczy Punktu Filialnego Szko³y Podstawowej w Dusznikach dzia³aj±cego w Podrzewiu – dzia³ka nr ewidencyjny 461/1 (obrêb Podrzewie, gmina Duszniki), po³o¿ona przy ul. Dusznickiej 22 w Podrzewiu.
Budynek bêd±cy przedmiotem zamówienia obecnie jest wykorzystywany do celów o¶wiatowych
i po przeprowadzeniu inwestycji pierwotna funkcja obiektu nie ulegnie zmianie.
Remont oraz przebudowa czê¶ci budynku szko³y podstawowej polega na realizacji stanu projektowanego pomieszczeñ mieszcz±cych siê na parterze budynku (pomieszczenia:
Nr 01 KORYTARZ, Nr 02 SALA LEKCYJNA, Nr 03 SALA LEKCYJNA, Nr 04 ZAPLECZE SALI,
Nr 05 KORYTARZ, Nr 06 SANITARIATY, Nr 07 KORYTARZ, Nr 08 WC DLA NAUCZYCIELI, Nr 09 POKÓJ NAUCZYCIELSKI) oraz wymianie stolarki otworowej, zewnêtrznej – okien oraz drzwi.
Zakres i sposób prowadzenia robót budowlanych nale¿y wykonaæ przede wszystkim zgodnie
z zg³oszeniem robót budowlanych nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê (pismo Starostwa Powiatowego w Szamotu³ach z dnia 06.03.2025r., znak: AB.6743.28.2024) oraz wytycznymi Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pismo z dnia 18.02.2025r., sygnatura Po.WN.5183.297.2025).
2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w:
 Za³±czniku nr 1.1 do SWZ – Dokumentacji projektowej, na któr± sk³adaj± siê nastêpuj±ce foldery/pliki:
I. PT – Projekt techniczny dla inwestycji: „REMONT ORAZ PRZEBUDOWA CZʦCI BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ”;
II. Przedmiar Robót dla inwestycji: „REMONT ORAZ PRZEBUDOWA CZʦCI BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ”;
III. STWiORB – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla inwestycji: „REMONT ORAZ PRZEBUDOWA CZʦCI BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ” (bran¿a: budowlana, elektryczna, sanitarna);
 Za³±czniku nr 1.2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, na któr± sk³adaj± siê nastêpuj±ce foldery/pliki:
I. Dokumentacja dla inwestycji: „REMONT CZʦCI BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ WYMIANA STOLARKI OTWOROWEJ, ZEWNÊTRZNEJ – OKIEN ORAZ DRZWI”;
II. Przedmiar Robót dla inwestycji: „REMONT CZʦCI BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ WYMIANA STOLARKI OTWOROWEJ, ZEWNÊTRZNEJ – OKIEN ORAZ DRZWI”;
III. STWiORB – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla inwestycji: „REMONT CZʦCI BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ WYMIANA STOLARKI OTWOROWEJ, ZEWNÊTRZNEJ – OKIEN ORAZ DRZWI”;
 Za³±czniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;
– które winny byæ ³±cznie rozpatrywane.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych – tj. robót zwi±zanych z remontem/przebudow± w budynku Szko³y Podstawowej – Punkt Filialny
w Podrzewiu, do wysoko¶ci 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia zale¿ne bêdzie od potrzeb
i decyzji Zamawiaj±cego oraz posiadanych przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na realizacjê robót budowlanych w zakresie remontu oraz przebudowy budynku Szko³y Podstawowej – Punkt Filialny w Podrzewiu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu – tj. ofert wobec, których nie zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 226 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:

L.p. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium
1. Cena 60%
2. Wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane i u¿yte do ich wykonania wyroby i materia³y budowlane, zamontowane urz±dzenia oraz instalacje 40%

1) Liczba punktów w kryterium cena 60%- Zamawiaj±cy zastosuje matematyczne obliczenie, ocena punktowa (maksymalnie Wykonawca mo¿e otrzymaæ 60 pkt) zostanie wyliczona zgodnie z nastêpuj±c± formu³±:
Proporcje matematyczne wg wzoru:
C = cena najni¿sza/cena badanej oferty x 100  60%
gdzie:
C - ilo¶æ punktów
Przy ocenie wysoko¶ci proponowanej ceny najwy¿ej bêdzie punktowana oferta proponuj±ca najni¿sz± cenê brutto wykonania przedmiotu zamówienia.
Oferta o najni¿szej cenie brutto – maksymalna ilo¶æ punktów, pozosta³e oferty – ilo¶æ punktów wyliczona wed³ug wzoru;

2) Liczba punktów w kryterium wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci 40%- warto¶æ punktowa (maksymalnie Wykonawca mo¿e otrzymaæ 40 pkt) zostanie wyliczona nastêpuj±co:
a) wyd³u¿enie gwarancji o kolejne 0,5 roku, przy obowi±zkowo wymaganej gwarancji
3 lata, czyli w sumie 3,5 roku – 10 pkt;
b) wyd³u¿enie gwarancji o kolejny 1 rok, przy obowi±zkowo wymaganej gwarancji
3 lata, czyli w sumie 4 lata – 20 pkt;
c) wyd³u¿enie gwarancji o kolejne 1,5 roku, przy obowi±zkowo wymaganej gwarancji
3 lata, czyli w sumie 4,5 roku – 30 pkt;
d) wyd³u¿enie gwarancji o kolejne 2 lata, przy obowi±zkowo wymaganej gwarancji
3 lata, czyli w sumie 5 lat – 40 pkt.
Uwaga !
Minimalny okres rêkojmi i gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 3 lata,
a maksymalny 5 lat.
Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e przy zaoferowaniu przez Wykonawcê okresu gwarancji powy¿ej
5 lat, Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt, a przy zaoferowaniu przez Wykonawcê okresu gwarancji poni¿ej 3 lat, Zamawiaj±cy przyjmie spe³nianie przez Wykonawcê minimalnego wymogu jako 3 lat okresu gwarancji – równie¿ w przypadku braku z³o¿enia o¶wiadczenia o ilo¶ci zaoferowanego okresu gwarancji – Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca spe³nia wymóg na poziomie minimalnym
tj. 3 lata okresu rêkojmi i gwarancji (w przypadku wyboru takiej oferty wymagany 3 – letni okres gwarancji zostanie uwzglêdniony w umowie).
3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert, okre¶lonych w pkt 2 powy¿ej. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sza liczbê punktów, poprzez któr± rozumie siê sumê punktów przyznanych w kryterium cena oraz wyd³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu o zamówienie publiczne mo¿e wzi±æ udzia³ Wykonawca, który spe³nia wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okoliczno¶ciach,
o których mowa w rozdziale VIII SWZ, tj.:
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu, okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna wy¿ej wymieniony warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ nale¿ycie, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.
z 2023r. poz. 682 ze zm.):
 polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci minimalnej 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych i 00/100) dla ka¿dej roboty budowlanej (warto¶æ roboty budowlanej nie podlega sumowaniu);
Uwaga !
Definicja „budowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „budowê” rozumie siê wykonanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.
z 2025r. poz. 418 ze zm.).
Definicja „przebudowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „przebudowê” rozumie siê wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji, zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 418 ze zm.).
Definicja „remontu” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „remont” rozumie siê wykonywanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego,
a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto w stanie pierwotnym, zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 418 ze zm.).
Definicja „budynku u¿yteczno¶ci publicznej” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „budynek u¿yteczno¶ci publicznej” rozumie siê budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny, zgodnie z § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1225 ze zm.).
Definicja „wykonanej roboty budowlanej” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „wykonan± robotê budowlan±” rozumie siê zakoñczone zadania inwestycyjne w zakresie wykonanych kompletnych robót budowlanych w pe³ni zakoñczonych pod ka¿dym wzglêdem oraz zadania inwestycyjne oddane do u¿ytkowania.

b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
 jedn± (1) osob± skierowan± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy/Kierownika robót budowlanych – wymagania:
• osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
• osoba ta musi posiadaæ co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe (liczone od daty wystawienia uprawnieñ w przedmiotowej specjalno¶ci).
Uwaga !
Definicja „uprawnieñ budowlanych” – bez ograniczeñ – na potrzeby niniejszej SWZ przez „uprawnienia budowlane” – bez ograniczeñ rozumie siê uprawnienia budowalne wydane zgodnie z ustaw± z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 418 ze zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji kierownika budowy odpowiednio we w³a¶ciwej specjalno¶ci wymaganej przez Zamawiaj±cego przy realizacji niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 334 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych (o¶wiadczeñ) wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. rozdzia³u XIV SWZ, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdzia³u XIV SWZ;
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdzia³u XIV SWZ, sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców;
4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa 3.2.1) rozdzia³u XIV SWZ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
5) O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, którego wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
6) Uwaga ! W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1 (w czê¶ci dotycz±cej art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego) i pkt 2 rozdzia³u VIII SWZ, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ samodzielnego badania ogólnodostêpnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Krajowego Rejestru S±dowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ innych koniecznych dokumentów i o¶wiadczeñ, w szczególno¶ci po¶wiadczonego przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wyci±gu z ksiêgi udzia³ów (art. 188 Kodeksu Spó³ek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 3281 Kodeksu Spó³ek Handlowych). W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych (o¶wiadczeñ lub dokumentów) wymaganych od Wykonawcy, w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonego w pkt. 1.4. rozdzia³u IX SWZ, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê do z³o¿enia:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi z³±cznik nr 8 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj. o¶wiadczenia o dysponowaniu osob± skierowan± przez Wykonawcê
do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, która zosta³a wymieniona w pkt. 1.4. lit. b) rozdzia³u IX SWZ;
Uwaga !
(dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie w³a¶ciwych uprawnieñ Wykonawca dostarczy przed podpisaniem Umowy)
Wzór wykazu osób stanowi z³±cznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. Wraz
z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa pkt 2 rozdzia³u XIV SWZ – tj. o¶wiadczenia wed³ug wzoru za³±cznika nr 3 i 4 do SWZ,
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 3 rozdzia³u X SWZ – je¿eli dotyczy, wed³ug wzoru za³±cznika nr 10 do SWZ,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6 rozdzia³u XI SWZ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli dotyczy, wed³ug wzoru za³±cznika nr 5 do SWZ,
4) dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (tzn. odpowiednie pe³nomocnictwa – je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

XI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie (np. konsorcja, spó³ki cywilne) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga ! Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo sk³ada siê
w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielaj±cej pe³nomocnictwa lub w postacie elektronicznej kopii dokumentu, po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
3. Zapis z pkt 2 powy¿ej nie dotyczy sytuacji, w której upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wynika z do³±czonej do oferty umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców – wówczas umowa winna byæ za³±czona do oferty w formie elektronicznej/postaci elektronicznej/postaci elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej w³a¶ciwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powy¿ej, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. przez ka¿dego z Wykonawców
lub pe³nomocnika).
5. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci:
1) o¶wiadczenia i dokumenty (podmiotowe ¶rodki dowodowe), o których mowa w rozdziale XIV SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru za³±cznika nr 5 do SWZ.
7. W przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wniesienia wadium, dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia.
8. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do pierwotnej umowy
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ - § 21
[Zmiany Umowy] i § 22 [Zasady wprowadzania zmian Umowy].

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê/Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 507 ze zm.) – przes³anka wykluczenia obligatoryjne.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.