eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworzeRemont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaworze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338172172

1.5.8.) Numer faksu: 338172172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@mowjaworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/mowjaw/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6404e45a-e261-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

mowjaworze.edupage.org

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: kadry@mowjaworze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https:mowjaworze.edupage.org

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https:mowjaworze.edupage.org

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w treści SWZ, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj. środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem
sprawy określonym w SWZ.
3. Zaszyfrowaną ofertę, z załącznikami , kosztorysami, podmiotowymi środkami dowodowymi, oraz oświadczeniami i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ustawy PZP, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format pdf ze względu na możliwości sprawdzenia złożonego podpisu elektronicznego, opatrzony
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
4. Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w części XI i XII SWZ oraz pełnomocnictwa
do ofert składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy poprzez ogólnopolską
platformę pod rygorem odrzucenia (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz na skrzynkę podawczą ePUAP: MOW_ Jaworze.
Wymaga się żeby katalog zawierający ofertę z wymaganymi dokumentami nie przekraczał pojemności 100 MB.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: kadry@mowjaworze.pl;
b) na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: MOW_Jaworze
c) poprzez ogólnopolską platformę zakupową, dostępną pod adresem:
(https://miniportal.uzp.gov.pl
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobierania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Mini-portal znajdują się w zakładce „Instrukcje” na stronie internetowej pod
adresem: (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.
7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8. Do kontaktu z Wykonawcami ( od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego (7:00 do 14:50) upoważniona jest:
- w sprawach procedury zamówień publicznych – mgr Renata Białek – Kierownik gospodarczy, tel.
33 8172172 wew. 103, e-mail: kadry@mowjaworze.pl
- sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia mgr inż. Tadeusz Dudziak .
9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale zastosowanie mają przepisy Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. , w sprawie sposobu sporządzania
i przekazania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentowania elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie( Dz. U. z 2020 r. , poz.2452).

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”, zamawiający jako administrator danych
osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od
osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, informując wykonawcę, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu, ul. Pałacowa 1;
b) w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym funkcję inspektora ochrony danych osobowych , dane kontaktowe: tel. 33 8150021, adres e-mail: IODO@escobb.com.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II – znak sprawy ZP.271.2.2022
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO;
g) posiada Pani/Pan
- na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

Uwaga: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

-na podstawie art.16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

Uwaga: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

- na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

Uwaga: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem , o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza
nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu wraz z rozbudową i budową
wewnętrznych instalacji oraz pracami towarzyszącymi – Etap II.
W pierwszym etapie został wykonany remont dachu polegający na wykonaniu nowej więźby wraz nowym
pokryciem dachowym, zamontowanie nowych rynien i instalacji odgromowej oraz instalacji antenowej na
dachu.
Natomiast w drugim etapie przewiduje się roboty polegające na zmianie sposobu użytkowania poddasza
nieużytkowego na funkcje użytkowe wraz z instalacjami : sanitarne wod.-kan. i c.o., wentylacja
mechaniczna, hydrantowa, elektryczna.
Poddasze znajduje się w budynku wolnostojącym, murowanym, funkcjonującym jako „Duży Internat”.
Placówka wchodzi w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego z 1793 roku użytkowanego przez Młodzieżowy
Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu. Budynek pełni funkcję internatu całodobowym zakwaterowaniem dla
młodzieży męskiej, niedostosowanej społecznie, przebywającej w Ośrodku Wychowawczym, budynek jest
zakwalifikowany do PKOB 1130.
Obiekt wraz z całym zespołem pałacowo-parkowym znajduje się pod ochroną konserwatorską.

1) Ogólna charakterystyka robót:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
b) roboty budowlane,
c) posadzki,
d) wymiana stolarki i roboty towarzyszące,
e) roboty malarskie i okładziny,
f) instalacja sanitarna wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania,
g) instalacja wentylacji mechanicznej i instalacji hydrantowej,
h) instalacja elektryczna: wewnętrzna, linia zasilająca oraz rozdzielni, instalacja SAP i oddymiania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z częścią XIX do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w części XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia t.j. : roboty budowlane i wykończeniowe, roboty w zakresie instalacji sanitarnej- wodno-kanalizacyjnej , centralnego ogrzewania, wentylacyjnej mechanicznej i instalacji hydrantowej, instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Roboty te winny być wykonane w sposób należyty.

b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające
im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- który odbył co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach
nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
- kierownika budowy, który ma uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie instalacji
sanitarnych : wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej
i instalacji hydrantowej, instalacji elektrycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a) wykaz robot budowlanych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji, o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do nin. SWZ.
b) dowody potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie ( zgodnie z lit. a)
zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są:
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej:
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 6 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
b) podmiotowych środków dowodowych jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1.
c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
d) w zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

załącznik nr 5 - wykaz robót do SW załącznik nr 6 do SWZ- wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

załącznik nr 7 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami w załączniku nr 4 do SZW wzór umowy i przepisy ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na mini portal . uzp.gov.pl i na skrzynka pocztowa e-PUAP na adres MOW_Jaworze

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.