Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00152120/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności pielęgniarki na Oddziale Wewnętrznym z Pododdziałem Gastroenterologicznym w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp.z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Giżycka Ochrona Zdrowia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385294919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 41
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 4296645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@zozgiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozgiz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zozgiz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności pielęgniarki na Oddziale Wewnętrznym z Pododdziałem Gastroenterologicznym w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp.z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf93a903-84a5-4833-9f17-511855591a50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/15/03/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343551,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zam. zawiera Zał. nr 2a i 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 97109 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2a i 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 39072 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiot zamówienia zawiera Zał. nr 2a i 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 94540 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamóiwenia zawiera Zał. nr 2a i 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 41052 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zam. zawiera Zał. nr 2a i 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 43296 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opi przedmiotu zam. zawiera Zał. nr 2a i 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 20178 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zam. zawarty został w Zał. nr 2a i 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 8304 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Przebudowa ul. Akacjowej w miejscowości Gajewo, Gmina Giżycko"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie - II postępowanie"
- Budowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewo
- Zabezpieczenie medyczne szkolenia nurków
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1706N - odcinka ul. Grunwaldzkiej w Wydminach
- Remont drogi dojazdowej na działce nr 617 obr. Wydminy
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.