Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080446/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00080446/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09 (po zmianach)
- 2022/BZP 00080772/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00094653/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00099324/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00102485/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00117929/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00123175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku internatu w SOSW w Tomaszowie Mazowieckim na Środowiskowy Dom Samopomocy i Internat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-tomaszowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku internatu w SOSW w Tomaszowie Mazowieckim na Środowiskowy Dom Samopomocy i Internat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea038b5f-9f9f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019387/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku internatu w SOSW w Tomaszowie Mazowieckim na Środowiskowy Dom Samopomocy i Internat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080446/07
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie parteru budynku dla osób niepełnosprawnych poprzez budowę zewnętrznego podnośnika pionowego oraz udostępnienie pozostałych kondygnacji osobą niepełnosprawnym poprzez schodowłazy oraz toaletę dla niepełnosprawnych. Wymiana stolarki okiennej, parapetów i ślusarki drzwiowej. Wykonanie uzupełnienia tynków zamurowanych otworów okiennych. Wykonanie balustrad wewnętrznych oraz zewnętrznych. Wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku. Remont istniejących i wykończenie projektowanych pomieszczeń. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. Wykonanie przebudowy instalacji wodociągowej. Wykonanie przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej. Wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania. Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej. Wykonanie przebudowy instalacji teletechnicznej. Wykonanie instalacji odgromowej budynku. Wykonanie instalacji ppoż wraz montażem klap dymowych. Wykonanie instalacji monitoringu. Wykonanie wymiany białego montażu w pomieszczeniach socjalnych oraz gospodarczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zamówienia:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno-budowlany,
c) Projekt techniczny branży konstrukcyjnej,
d) Projekt techniczny branży sanitarnej,
e) Projekt techniczny branży elektrycznej,
f) Projekt wykonawczy branży architektura,
g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) – roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
h) Przedmiary robót branż – budowlanej, sanitarnej i instalacji elektrycznych. Przedmiary robót należy traktować jako dokument pomocniczy, należy uwzględnić wszystkie roboty wynikające z projektu budowlanego, STWIOR i w zakresie zgodnym ze stanem faktycznym,
Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.,normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy).
Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej w tym także rozbiórkowych, związanych z utylizacją materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zakładanym efektem uwzględnionym w dokumentacji technicznej lub przystąpić do użytkowania.
Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć dla Zamawiającego, po podpisaniu umowy, harmonogram rzeczowo-terminowo - finansowy robót w wersji aktywnej (edytowalnej), uwzględniającego etapy wykonania budowy. Szczegółowa forma i treść w/w harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru po podpisaniu umowy. W trakcie realizacji budowy możliwe są korekty harmonogramu, przy czym wszelkie korekty nie mogą skutkować zmianą terminu wykonania całości zamówienia.
Korekty te nie będą stanowić zmiany Umowy i będą dokonywane w trybie akceptacji propozycji korekty przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
W obowiązku Wykonawcy i na jego koszt jest zlecenie wykonania i montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tablicy informacyjnej lub innych materiałów informacyjnych. Parametry tablicy informacyjnej lub innych materiałów informacyjnych określone zostaną w regulaminie Instytucji dofinansowującej.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31682000-0 - Wyroby elektryczne
32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4441394,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5327803,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4441394,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Żak Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481316588
7.3.3) Ulica: Garbarska 53
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
jakie przetargi wygrała firma
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4441394,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.