Og³oszenie z dnia 2025-04-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00208190/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Trzcianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szyd³owo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378479
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-516
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236554019
1.5.8.) Numer faksu: +48236549328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlowo-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.szydlowo-maz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Trzcianka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-de2ccc0a-a682-4d8f-86ec-78fd8aaa9eae
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00192656
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048521/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Trzcianka, gmina Szyd³owo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szydlowo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu „Platformy eZamawiaj±cy” https://szydlowo.ezamawiajacy. pl,
2.Uczestnicy postêpowania sk³adaj±c ofertê akceptuj± postanowienia instrukcji u¿ytkownika „https://szydlowo.ezamawiajacy.pl”, znajduje siê w zak³adce „Regulacja i procedury procesu zakupowego”.
3.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ siê na „Platformie eZamawiaj±cy”, https://szydlowo.ezamawiajacy.pl – instrukcja dla wykonawców znajduje siê w zak³adce „Regulacja i procedury procesu zakupowego”. Szczegó³owych informacji mo¿na uzyskaæ u Us³ugodawcy obs³uguj±cego powy¿sz± platformê „Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 49 telefon (022) 257 22 23
4.Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:
Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https: //oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl:
-komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
-Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
-Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
5.O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust.1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz.2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: pdf.
6.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu do Zamawiaj±cego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Szyd³owo; 06 – 516 Szyd³owo ul. Mazowiecka 61; Tel. 23 655 – 40 – 19,
2)w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Urz±d Gminy Szyd³owo; 06 – 516 Szyd³owo ul. Mazowiecka 61, a poczt± elektroniczn± na adres mail: gmina@szydlowo-maz.pl ,tel. 23 655 40 19
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2.posiada Pani/Pan:
1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Trzcianka”.
2.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Trzcianka w formie kontenerowej na terenie dzia³ki nr 145/4 w m. Trzcianka, obr. geodezyjny Trzcianka Kolonia. Budynek posadowiony na stopach fundamentowych. Rzêdne budynków zostan± dopasowane do istniej±cego terenu i drogi gminnej. Funkcja budynku u¿ytkowa, do spêdzania czasu wolnego, rekreacji, rozwijania zainteresowañ i integracji lokalnych spo³eczno¶ci. Ilo¶æ osób jednocze¶nie przebywaj±cych w budynku ¶wietlicy – max 15.
3.Zakres robót:
-zebranie warstwy urodzajnej w obrysie kontenerów,
-dostawa i monta¿ na p³ytach betonowych kontenerów (w sk³ad budynku wchodzi zespó³ 3 szt. kontenerów o wymiarach zewnêtrznych 7,80 x 6,50 m. i wysoko¶ci 3,00 m.) wraz z wyposa¿eniem oraz wewnêtrznymi instalacjami elektrycznymi, wodoci±gowymi i sanitarnymi,
4.Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, okre¶la dokumentacja projektowo-kosztorysowa zawieraj±ca:
-projekt architektoniczno - budowlany,
-STWiORB,
-przedmiar robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
65000000-3 - Obiekty u¿yteczno¶ci publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz±, z zastrze¿eniem pkt 4, uznana bêdzie oferta, która nie bêdzie podlega³a
odrzuceniu i uzyska najwy¿sz± ca³kowit± liczbê punktów, obliczon± na podstawie ww. kryteriów i sposobu liczenia punktacji dla
ka¿dego kryterium. Ca³kowita liczba punktów jakie uzyska oferta bêdzie stanowi³a sumê ilo¶ci punktów w ka¿dym z kryteriów, tj.: Po
(C) + Po (G). Wy¿ej okre¶lone metody obliczania ilo¶ci punktów uwzglêdniaj± wagê ka¿dego kryterium.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli ceny bêd± równe, Zamawiaj±cy wzywa
Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w wezwaniu, ofert dodatkowych
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:a) nie podlegaj± wykluczeniu;
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust.2 PZP dotycz±cych:
1) uprawnieñ do wystêpowania w obrocie gospodarczym i prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
- Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
- Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej 1 (jedno) zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i zakresem robocie stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia o warto¶ci co najmniej 200.000,00 z³ brutto,
W celu potwierdzenia spe³niania tego warunku Wykonawca winien podaæ rodzaj, warto¶æ, daty, miejsce wykonania, podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze ni¿ wymagana, kwoty wynikaj±ce z po¶wiadczeñ/referencji nie bêd± sumowane w celu potwierdzenia spe³nienia postawionego warunku.
b) Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ ³±cznie co najmniej:
- jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
- jedn± osob± na stanowisku kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- jedn± osob± na stanowisku kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zrzeszon±/nymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
4) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w pañstwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wed³ug wzoru za³±cznik Nr 9 do SWZ.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; za³±cznik Nr 8 do SWZ, 3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, 4) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu , o którym mowa a art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
wed³ug wzoru zamieszczonego w za³±czniku nr 6 do SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo doreprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego
pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym/elektronicznym/zaufanym.
2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do zamawiaj±cego z wszelkimi
sprawami i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a) Wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty, o których mowa SWZ, o¶wiadczenia sk³ada
ka¿dy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym/elektronicznym/zaufanym ,
b)Wykonawca winien przed³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum osobno;
c) o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno;
d) o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich
Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
e) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
f) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
g) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant (pe³nomocnik)
pozosta³ych.
Uwaga: (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln± jako konsorcjum mog± spe³niaæ ³±cznie.
3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli
obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie
zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono
notarialnie opatrzonej podpisem kwalifikowanym/elektronicznym/zaufanym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie ¯nin: Czê¶æ I S³êbowo 17 Czê¶æ II Pary¿ 26 Czê¶æ III Podgórzyn 5 Czê¶æ IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 90, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Le¶nictwie Warblewo - Nadle¶nictwo Polanów_etap II
- REMONT £AZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "¦cie¿ki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.