Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00028936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
- 2025/BZP 00045827/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00053535/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00137102/01 - Wynik z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00154241/01 - Wynik z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00155410/01 - Wynik z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00158235/01 - Wynik z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. „Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321246209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hoża 6
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-699
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kursy@zcemip.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcemip.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdce2a86-a473-4630-baf4-aa1ff1d63e831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. „Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdce2a86-a473-4630-baf4-aa1ff1d63e83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020265/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. „Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027, w ramach Priorytetu 6: Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie 6.9 Edukacja ogólna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZCEMiP/1/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Przygotowanie do prowadzenia z dziećmi zajęć wychowawczo – profilaktycznych”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 14806,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Strategia pracy z uczniem autystycznym”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 9871,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Zastosowanie mediacji w konfliktach i relacjach szkolnych”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 658,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Terapii skoncentrowanej”2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 6581,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Kinezjologii edukacyjnej”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 5758,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Arteterapii w praktyce szkolnej”2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 7403,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Treningu umiejętności wychowawczych”2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 4935,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Prowadzenie trudnych rozmów z rodzicami”2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 3290,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Indywidualizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 4935,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Symultaniczna sekwencyjna nauka czytania”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 6581,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „TUS pierwszy i drugi stopień”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 9871,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Terapia ręki”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 9871,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Edukacja włączająca”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 4935,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Akceptacja, tolerancja, wsparcie”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 3290,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Rozwiązywanie konfliktów rówieśniczych”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 3290,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Porozumienie bez przemocy NVC”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1316,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Język angielski”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 9871,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Glottodydaktyki i Glottoterapii”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 4935,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Kwalifikacyjnego z zakresu diagnozy SI”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 4935,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „EEG – Biofeedback”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 6581,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Diagnoza logopedyczna”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1316,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Wspomaganie uczniów z problemami”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1316,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Multimedia i praca w chmurze”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1645,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1645,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Pierwszej pomocy przedmedycznej dla nauczycieli”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 2632,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Coaching dla wychowawców klas”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1645,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Użytkowanie laboratoriów opartych na czujnikach bezprzewodowych”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1645,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Interaktywne narzędzie w pracy nauczyciela”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1645,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkolenia „Awans zawodowy nauczycieli w świetle nowych przepisów prawa”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1316,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie „Warsztatów: kształtowanie/wzrost kompetencji społecznych”.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 18392,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie „Warsztatów: kształtowanie/wzrost kompetencji obywatelskich” – w formie wizyt przedstawiciela z Urzędu Miasta Szczecin.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 18392,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie „Warsztatów: kształtowanie postaw przedsiębiorczych” w formie : a) wizyt studyjnych u wiodących przedsiębiorców ziemi szczecińskiej, b) spotkań warsztatowych z specjalistami ds. przedsiębiorczości.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj usługi określa załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 140558,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8761159474
7.3.3) Ulica: Ul. Emilii Plater 1A/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78452 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkolenia I Doradztwo Daniel Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 7651392039
7.3.3) Ulica: ul. Sikorki 7/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-221
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkolenia I Doradztwo Daniel Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 7651392039
7.3.3) Ulica: ul. Sikorki 7/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-221
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 01-04.06.2025 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- REMONT INSTALACJI C.O. W BUDYNKU NR 1, UL. 11 LISTOPADA 3A W STARGARDZIE.
- Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zwiększającego kompetencje cyfrowe, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.