Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115679/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pomostu cumowniczego dla małych łodzi w m. Dobrzeń Wielki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7343091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pomostu cumowniczego dla małych łodzi w m. Dobrzeń Wielki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24683512-b810-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037029/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa pomostu cumowniczego dla małych łodzi w m. Dobrzeń Wielki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania” Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.112.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac do wykonania obejmuje:
1) Wykonanie pomostu cumowniczego dla łodzi o konstrukcji drewnianej, bali drewnianych wbijanych w grunt na głębokości 300 cm na długości L- 31 m i belek poziomych oraz z kantówek- krawędziaków- deski odbojowej impregnowanych L- 62 m
2) Wykonanie slipu:
- ścianka szczelina drewniana L-12 m H-2,0 m
- palisada z bali fi 12 cm, H- 1,5 m, na długości L-5,0 m
- nawierzchnia z płyt JOMB 100x75 cm, F- 22,5 m²
- narzut z kamienny z kamienia hydrotechnicznego fi 30-40 cm, F= 8,5 m²
3) Wykonanie kotwienia palisady za pomocą ścianek oporowych typ „ L”:
- wykopy pod ścianki oporowe V=80m³
- posypka tłuczniowa o granulacji 0-31,5 mm V = 3,42 m³
- ścianka oporowa typ „ L” o wymiarach 160x115x12 cm – 12 szt.
- obsypka z tłucznia 32-63 mm V = 73,20 m³
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. załącznik nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz:
- przedmiar robót 4a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b do SWZ
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223822-4 - Gotowe części składowe
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197822,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197822,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogrodnicze Artur Wocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541976087
7.3.3) Ulica: Powstańców Śl. 2
7.3.4) Miejscowość: Chróścice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-080
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197822,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRZEŃ WIELKI
więcej: przetargi DOBRZEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.