Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00184087/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00264895/01 - Wynik z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz technicznego dla pracowników SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony w Częstochowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151586247
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mirowska 15
1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.7.) Numer telefonu: 34/3702135
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.czest.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192790
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00184087
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00084443/03/P
Po zmianie:
2023/BZP 00084443/04/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Podmiotowe środki dowodowe w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających , czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanymi wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 SWZ i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
Podmiotowe środki dowodowe w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających , czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanymi wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 SWZ i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj.:
1) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający skład chemiczny tkaniny – dot. pakietu 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. – dokument służący potwierdzeniu kryterium oceny ofert nie podlega złożeniu ani uzupełnieniu po otwarciu ofert.
2) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający gramaturę tkaniny – dot. pakietu 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
3) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 dla tkaniny wskazanej w badaniach potwierdzających skład i gramaturę (patrz pkt 1 i 2) – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
4) Dokument potwierdzający akredytację Laboratorium Badawczego na badanie pełnego zakresu parametrów normy PN-EN 13795 – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
5) Karta parametrów tkaniny, składu surowcowego, gramatury – osobno dla każdego asortymentu odzieży i obuwia – dot. pakietu 2 i 3.
6) Instrukcję używania - dotyczy wszystkich pakietów.
7) Folder handlowy – dotyczy wszystkich pakietów.
8) Tabela z rozmiarami – wymiarami odzieży, na podstawie której będą składane
zamówienia (dot. pakietu nr 1 i 3) oraz tabela z długością wkładki dla każdego obuwia.
9) Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj.:
1) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający skład chemiczny tkaniny – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4 – dokument służący potwierdzeniu kryterium oceny ofert nie podlega złożeniu ani uzupełnieniu po otwarciu ofert.
2) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający gramaturę tkaniny – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
3) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 dla tkaniny wskazanej w badaniach potwierdzających skład i gramaturę (patrz pkt 1 i 2) – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
4) Dokument potwierdzający akredytację Laboratorium Badawczego na badanie pełnego zakresu parametrów normy PN-EN 13795 – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
5) Karta parametrów tkaniny, składu surowcowego, gramatury – osobno dla każdego asortymentu odzieży i obuwia – dot. pakietu 2 i 3.
6) Instrukcję używania - dotyczy wszystkich pakietów.
7) Folder handlowy – dotyczy wszystkich pakietów.
8) Tabela z rozmiarami – wymiarami odzieży, na podstawie której będą składane zamówienia (dot. pakietu nr 1 i 3) oraz tabela z długością wkładki dla każdego obuwia.
9) Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
10) Dokument potwierdzający zgodność tkanin z normą CEN/TS 14237- dotyczy Pakietu nr 1 pkt 1,5,6,7.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający gramaturę tkaniny – dot. pakietu 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
2) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 dla tkaniny wskazanej w badaniach potwierdzających skład i gramaturę (patrz pkt 1 i 2) – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
3) Dokument potwierdzający akredytację Laboratorium Badawczego na badanie pełnego zakresu parametrów normy PN-EN 13795 – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
4) Karta parametrów tkaniny, składu surowcowego, gramatury – osobno dla każdego asortymentu odzieży i obuwia – dot. pakietu 2 i 3.
5) Instrukcję używania - dotyczy wszystkich pakietów.
6) Folder handlowy – dotyczy wszystkich pakietów.
7) Tabela z rozmiarami – wymiarami odzieży, na podstawie której będą składane
zamówienia (dot. pakietu nr 1 i 3) oraz tabela z długością wkładki dla każdego obuwia.
8) Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
1) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający gramaturę tkaniny – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
2) Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 dla tkaniny wskazanej w badaniach potwierdzających skład i gramaturę (patrz pkt 1 i 2) – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
3) Dokument potwierdzający akredytację Laboratorium Badawczego na badanie pełnego zakresu parametrów normy PN-EN 13795 – dot. pakietu 1 pkt. 2, 3, 4.
4) Karta parametrów tkaniny, składu surowcowego, gramatury – osobno dla każdego asortymentu odzieży i obuwia – dot. pakietu 2 i 3.
5) Instrukcję używania - dotyczy wszystkich pakietów.
6) Folder handlowy – dotyczy wszystkich pakietów.
7) Tabela z rozmiarami – wymiarami odzieży, na podstawie której będą składane zamówienia (dot. pakietu nr 1 i 3) oraz tabela z długością wkładki dla każdego obuwia.
8) Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
9) Dokument potwierdzający zgodność tkanin z normą CEN/TS 14237- dotyczy Pakietu nr 1 pkt 1,5,6,7.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-28 10:00
Po zmianie:
2023-05-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-28 10:30
Po zmianie:
2023-05-05 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-27
Po zmianie:
2023-06-03
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa pojazdu hybrydowego typu Plug-in dla Politechniki Częstochowskiej w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki FERS.01.05-IP.08-0053/23"
- "Wymiana stolarki okiennej i balkonowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o."
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 2025-2028 r.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utrzymanie obiektów mostowych w latach 2025-2028
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE W RAMACH INTERWENCJI I.14.1 DOSKONALENIE ZAWODOWE ROLNIKÓW
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Kańczuga w roku 2025
- "Dostawa umundurowania i odzieży BHP dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2025r."
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Tuszyma w 2025 roku.
- Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Łosie w roku 2025
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia profilaktycznego dla pracowników medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.