Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110990/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej Kamionka – Kol. Niechmirów w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Burzenin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Burzenin
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-260
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438214095
1.5.8.) Numer faksu: 438214013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugburzenin@ugburzenin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ugburzenin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej Kamionka – Kol. Niechmirów w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e18f09-b195-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000604/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa drogi gminnej Kamionka - Kol. Niechmirów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110990/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6096365,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi gminnej Kamionka – Kol. Niechmirów.
2. Prace związane z realizacją przedmiotowego zamówienia będą polegać na:
1) Etap I - opracowaniu dokumentacji projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym zał. nr 5 do SWZ, w tym:
a) na sporządzeniu dokumentacji:
projektów budowlanych branży drogowej i teletechnicznej,
projektów wykonawczych branży drogowej i teletechnicznej,
opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych,
badań podłoża gruntowego,
inwentaryzacji zieleni,
złożenie wniosku i uzyskanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją oraz opracowanie planu nasadzeń zastępczych,
przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż),
projektu stałej organizacji ruchu,
projektu czasowej organizacji ruchu,
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż,
a także
pozyskaniu we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę/ skutecznego zgłoszenia robót budowlanych. Dotyczy to również uzyskania decyzji ZRID, jeżeli specyfika zadania będzie tego wymagała,
przekazaniu Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej (2 egz.) i cyfrowej (np. na nośniku CD lub podobnym - 2 egz.), rysunki w plikach pdf i dwg/dgn, z zastrzeżeniem, że opracowania przedmiarów robót winny być możliwe do odczytania i edytowania (format xls),
UWAGA: Zamawiający przekaże własne opracowanie map będących podstawą do naniesień projektowych!,
b) na uzyskaniu akceptacji (zatwierdzenia przez stosowne organy) dokumentacji projektowej, a także zatwierdzenia przez Zamawiającego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym, czyli:
zatwierdzenia projektu budowlanego branży drogowej, teletechnicznej,
zatwierdzenia projektu czasowej i stałej organizacji ruchu,
oraz na przygotowaniu odpowiednich dokumentów formalno-prawnych w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę/ skutecznego zgłoszenia robót budowlanych i złożeniu wniosku na pozwolenie na budowę / zgłoszenia robót budowlanych. Dotyczy to również uzyskania decyzji ZRID, jeżeli specyfika zadania będzie tego wymagała,
c) na prowadzeniu nadzoru autorskiego, czyli:
wykonywaniu czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.),
wyjaśnianiu wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
uzupełnianiu szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianiu wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
ścisłej współpracy ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
na udziale w komisjach odbiorowych i naradach technicznych,
wykonywaniu czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
na bieżącym monitorowaniu realizowanych robót budowlanych i przybywaniu na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie do 3 dni roboczych od daty zawiadomienia przez fax, telefon, mail, lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).
na sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych oraz do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
2) Etap II – spełnieniu wymogów pozwalających na rozpoczęcie prac i wykonaniu częściowym ich zakresu, w tym:
opracowaniu harmonogramu realizacji prac,
uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę / dokonaniu skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
opracowaniu i przedstawieniu Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy,
bieżącym prowadzeniu dziennika budowy,
wykonaniu minimum 50% zakresu robót budowlanych (w tym towarzyszących – np. geodezyjnych) na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej, zgodnej z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym (patrz Etap I),
3) Etap III – wykonaniu pozostałych prac budowlanych i związanych z odbiorem końcowym, w tym:
wykonaniu pozostałego zakresu robót budowlanych,
odtworzeniu trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,
uporządkowaniu obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
bieżącym prowadzeniu dziennika budowy,
wykonaniu obmiarów ilości zrealizowanych robót,
sporządzeniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku dxf/dwg, dostarczenie jej w formie wymaganej do zaewidencjonowania w zasobach geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Sieradzu (wymagane poświadczenie złożenia),
przeprowadzeniu wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; (wyniki badań będą przedstawione do akceptacji przez Inspektora Nadzoru bądź przedstawiciela Zamawiającego),
przygotowaniu rozliczenia końcowego i sporządzeniu operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę z Wykonawcą robót, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, zatwierdzone przez jednostkę projektową zmiany projektowe, potwierdzenie uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeśli jest wymagane przepisami),
przekazaniu zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7498529,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7700000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7498529,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271242050
7.3.3) Ulica: Uniejowska 170A
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi projektowe - MM Inżynieria Drogowa Monika Moczydłowska, ul. Zajęcza 7/25, 98-200 Sieradz, NIP 5251234850
Kanał technologiczny- roboty telekomunikacyjne - Podwykonawca na etapie składania oferty jest nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bud- Trans Roboty Budowlano- Drogowe Maria Karbowiak
jakie przetargi wygrała firma
Bud- Trans Roboty Budowlano- Drogowe Maria Karbowiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7498529,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 660 dni
INNE PRZETARGI BURZENIN
więcej: przetargi BURZENIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Budowa baz danych referencyjnych na potrzeby przetwarzania danych satelitarnych
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.