eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemów energetycznych – montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkosinski@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemów energetycznych – montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cace6adb-697a-40f9-937d-2c5236ebbcce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami w SWZ Rozdział XVI

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami w SWZ Rozdział III

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ Rozdział III

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/22/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1006100,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje realizację niezbędnych robót budowlanych, w tym prac projektowych oraz wykonawczych polegających na wdrożeniu systemu zarządzania budynkiem (ang. BMS) Szpitala Grochowskiego im. dr Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji związanych
z montażem instalacji systemu BMS;
2) wykonanie projektów instalacji elektrycznych i sieciowych;
3) wykonanie niezbędnych robót budowlanych;
4) dostawę i montaż systemu;
5) wykonanie robót związanych z montażem instalacji systemu BMS,
6) integracja z systemem Zarządzania Energią w m. st. Warszawa (oprogramowanie Imperius®);
7) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi systemu zarządzania budynkiem BMS.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod względem opracowania dokumentacji projektowej oraz wymaganych parametrów systemu zarządzania budynkiem BMS został określony w załączniku nr 2a do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2b do SWZ – PFU (Programie Funkcjonalno-Użytkowym).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

79632000-3 - Szkolenie pracowników

48820000-2 - Serwery

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31681300-6 - Obwody elektryczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będą:
1) Kryterium cena – waga 90% (90 pkt maksymalnie);
2) Kryterium okres gwarancji – waga 10% (10 pkt maksymalnie).
3. Punkty przyznawane w poszczególnych kryteriach i łącznie będą liczone według następujących zasad:
1) Kryterium cena - punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym wzorem:
LPC kryterium cena = (Cn /Cb) * 90
gdzie:
LPC – liczba punktów w kryterium cena, Cn – cena najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; Cb – cena badanej oferty; 90 – waga
2) Kryterium okres gwarancji waga 10% (10 pkt maksymalnie) - punkty będą przyznawane zgodnie z poniższymi zasadami:
a) za zaoferowanie okresu gwarancji producenta lub autoryzowanego serwisu producenta przez 60 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego dla systemu zarządzania budynkami BMS (bez sprzętu), Wykonawca otrzyma 0 pkt;
b) za zaoferowanie okresu gwarancji producenta lub autoryzowanego serwisu producenta przez 72 miesiące, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego dla systemu zarządzania budynkami BMS (bez sprzętu), Wykonawca otrzyma 4 pkt;
c) za zaoferowanie okresu gwarancji producenta lub autoryzowanego serwisu producenta przez 84 miesiące, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego dla systemu zarządzania budynkami BMS (bez sprzętu), Wykonawca otrzyma 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy musi wykazać się wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (obejmującej realizację niezbędnych prac projektowych oraz wykonawczych polegających na wdrożeniu systemu zarządzania budynkiem (ang. BMS) o wartości minimum 1.000.000,00 złotych brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane (wskazane w wykazie) zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (obejmującej realizację niezbędnych prac projektowych oraz wykonawczych polegających na wdrożeniu systemu zarządzania budynkiem (ang. BMS) o wartości minimum 1.000.000,00 złotych brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane (wskazane w wykazie) zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane;
b) Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące wymagania:
– wykształcenie wyższe – techniczne;
– minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe;
– przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, potwierdzone decyzją właściwego organu samorządu zawodowego o uzyskaniu uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące wymagania:
c) Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące wymagania:
– wykształcenie wyższe – techniczne;
– minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe;
– uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą spełniającą powyższe wymagania.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza by jedna osoba spełniała warunki dla kilku z powyższych punktów (4 b-c).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawcy będą zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego (nie należy ich składać wraz z ofertą):
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawcy będą zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego (nie należy ich składać wraz z ofertą):
1) wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (obejmującej realizację niezbędnych prac projektowych oraz wykonawczych polegających na wdrożeniu systemu zarządzania budynkiem (ang. BMS)) o wartości minimum 1.000.000,00 złotych brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane (wskazane w wykazie) zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
2) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000 zł lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego);
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (osób, które będą projektowały oraz kierowały i nadzorowały roboty w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą (tj. formularzem ofertowym – zgodnym z wzorem określonym w załączniku nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2) dokument lub dokumenty (w tym pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa), z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych (np.: KRS/CEIDG);
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie);
4) (jeśli dotyczy) uzasadnienie utajnienia części oferty (formularzy, dokumentów, oświadczeń), przy czym uzasadnienie będzie w całości jawne;
5) (jeśli dotyczy) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
6) (jeśli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu lub inny dokument/oświadczenie potwierdzający udostępnienie zasobów przez inny podmiot na rzecz Wykonawcy
w związku z niniejszym postępowaniem, o ile Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu;
7) (jeśli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 6, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;
4) w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców;
5) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do SWZ w §. 15

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, na zasadach określonych w niniejszym Rozdziale, przed złożeniem oferty.
2. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w dniach 23, 24, 28, 29 kwietnia i 6, 7 maja 2025 r. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się Wykonawcy z budynkami Szpitala (miejscem wykonania / realizacji zamówienia), które Zamawiający uważa za niezbędne dla prawidłowego wycenienia zamówienia.
3. Zgłoszenie dotyczące przeprowadzenia (udziału w) wizji lokalnej należy przesłać za pośrednictwem platformy, na której prowadzone jest postępowanie (https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl). Zgłoszenie udziału powinno określać termin w którym Wykonawca chciałby dokonać wizji lokalnej (dzień, godzina). Wizja lokalna będzie odbywać się wyłącznie w dogodnych terminach ustalonych z Wykonawcami i wyznaczonych (określonych ostatecznie) przez Zamawiającego. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie w dniach wskazanych w ust. 2 w godzinach 9:00-14:00. Po dokonaniu wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół – wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ, który stanowi potwierdzenie udziału w wizji lokalnej.
4. Oferta Wykonawcy, który nie weźmie udziału w wizji lokalnej, o której mowa w ust. 1-3, zostanie odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.