Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120043/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00130835/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3363da8-b995-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3363da8-b995-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041682/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158027,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyń”.
.2. Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
3. Zamówienie obejmuje:
1) Budowę boiska sportowego o wym. 25x42 m o nawierzchni trawiastej wraz z bramkami i piłkochwytami - zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres prac obejmuje demontaż istniejących bramek i dostarczenie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego, niwelację terenu, ułożenie siatki na krety, separację gruntu wraz z humusowaniem i nawożeniem oraz siewem trawy - zastosować mieszankę traw przystosowaną do boisk trawiastych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pierwszego koszenia trawnika oraz wykonać linie boiska. Należy wykonać piłkochwyty o wysokości 6 m oraz zamontować w dedykowanych tulejach bramki (o wym. ok. 500x200 stalowe, ocynowane, posiadające certyfikat Instytutu Sportu), oraz dostarczyć do nich siatki.
2) Dostawę i montaż następujących elementów małej architektury:
a) Tablicy informacyjna turystyczna z zadaszeniem o wymiarach ca. 100x130 cm. Wysokość stelaża ok. 180 cm. Tablica wykonana z konstrukcji drewnianej impregnowanej kolorem ciemnym np. mahoń, orzech. Bal min. 10x10 cm kotwiony do podłoża za pomocą systemowych łączników wraz z stopą betonową. Nad tablicą wykonany daszek drewniany (treść tablicy zostanie dostarczona przez Zamawiającego na etapie realizacji zadania).
b) Ławka drewniana z oparciem (5 szt.)
Ławka stalowo drewniana o długości ca. 175 cm. i wysokości siedziska min. 40 cm. elementy stalowe malowane proszkowo, elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo.
c) Ławka drewniana z oparciem podwójna (1 szt.) – ławka stalowo - drewniana o długości ca. 180 cm i wysokości siedziska min. 40 cm elementy stalowe malowane proszkowo, elementy drewniane impregnowane
d) Stojak na rowery (4 szt.) stalowy malowany proszkowo wys. ca. 75 cm i szerokości 85 cm.
e) Kosze do segregacji odpadów 4x35l (4 szt.) – kosz drewniano-stalowy 4 komorowy z wkładami ocynkowanymi. Kosz długości ca. 140 cm, szerokości ca. 38 cm, wysokości 55 cm.
f) Tablica informująca o uzyskaniu przez operację wsparcia ze środków UE o wymiarach min. 120x80 cm wraz ze stelażem – (płyta podklejana, stelaż stalowy) treść tablicy zostanie dostarczony przez Zamawiającego na etapie realizacji zadania)
g) Wykonanie nasadzeń 6 szt. drzew gatunku dąb kolumnowy o wysokości min. 2,5 – 3,0 metry wraz z podpórką podtrzymującą pień drzewa.
4. Dodatkowo zakres prac obejmuje wykonanie remontu istniejącej wiaty rekreacyjnej zlokalizowanej przy budynku świetlicowym. Prace remontowe obejmują demontaż pokrycia dachowego z gontu bitumicznego wraz z płytami wiórowymi. W zamian należy wykonać deskowanie połaci dachowej oraz montaż pokrycia dachowego z blachy powlekanej na rąbek stojący koloru ciemny grafit (antracyt) oraz wymianą obróbek blacharskich. Ponadto należy wykonać oczyszczenie konstrukcji drewnianej i wykonanie impregnacji (min. dwukrotnie) impregnatem koloryzującym zabezpieczającym drewno koloru ciemnego np. mahoń lub orzech.
5. Zamawiający zaleca aby wszystkie elementy małej architektury montowane w ramach przedmiotowego zamówienia posiadały ten sam odcień kolorystyczny.
6. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzór wykonania tablic informacyjnych.
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym między innymi:
1) projekt zagospodarowania terenu pn. „Budowa świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”,
2) Projekt wykonawczy pn. „Budowa świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenu”,
3) szkic usytuowania projektowanych obiektów,
4) rysunki wiaty rekreacyjnej,
5) specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót,
6) przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
7) specyfikacja warunków zamówienia.
9. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów.
10. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
11. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
12. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
13. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
15. 451111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu.
16. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
17. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ
oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
18. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244480,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WAMA" FIRMA WIELOBRANŻOWA ZENON MOROZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770691350
7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 3 lokal 40
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WAMA" FIRMA WIELOBRANŻOWA ZENON MOROZ
jakie przetargi wygrała firma
"WAMA" FIRMA WIELOBRANŻOWA ZENON MOROZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- "Zagospodarowanie wejścia do parku w Świętej Katarzynie poprzez wykonanie oraz montaż urządzeń infrastruktury turystycznej
- Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
- Przebudowa nawierzchni drogowych położonych między trafostacją, blokiem przy ul. Cieszyńskiego 14 i pawilonem handlowym przy ul. Cieszyńskiego 22 w Sopocie
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.