eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubochniaDowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubochnia Dworska ul. Tomaszowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-217

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lubochnia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709a4233-f518-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007229/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136798/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.20.271.Pzp.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 333000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1 część 1 zamówienia – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni oraz Szkoły Podstawowej w Glinniku w roku szkolnym 2021/2022 w ramach komunikacji regularnej w oparciu o zakup imiennych biletów miesięcznych dla każdego ucznia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług polegających na dowożeniu uczniów z miejsca ich zamieszkania (ustalonych przez Zamawiającego przystanków w następujących miejscowościach: Małecz, Dębniak, Tarnowska Wola, Brenica, Emilianów, Marianka, Olszowiec, Jasień, Albertów, Nowy Glinnik - Osiedle, Luboszewy, Glinnik, Czółna, Nowy Glinnik, Henryków, Nowy Jasień, Kochanów, Lubochenek, Nowy Olszowiec, Kierz, Lubochnia ul. Podmałecz ) do siedziby następujących szkół:
• Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni
• Szkoły Podstawowej w Glinniku
oraz odwożeniu uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków).
2. Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 600 km dziennie.
3. Dowozem objętych będzie ogółem ok. 490 uczniów
Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Dopuszcza się zmianę liczby kupowanych biletów miesięcznych (do +/-10%) w danym miesiącu.
4. Liczba miesięcy w roku szkolnym - 10
5. Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z poźn. zm.).
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci,
• punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach,
• posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności,
• zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców,
• utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym.
7. Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące.
8. Usługa realizowana będzie pojazdami Wykonawcy - 4 pojazdami samochodowymi, w tym 3 pojazdami samochodowymi o liczbie miejsc siedzących min. 50 oraz 1 pojazdem samochodowym o liczbie miejsc siedzących min. 57.
9. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia pojazdami o mniejszej liczbie miejsc siedzących w przypadku korzystania z dowozów na danym kursie przez mniejszą liczbę uczniów.
10. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
11. Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z planem dowozów i odwozów uczniów stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ W związku z brakiem ostatecznego planu lekcji na rok 2021/2022 Zamawiający zastrzega sobie korektę planu dowozu i odwozu.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji z rozkładem jazdy opracowanym na podstawie planu dowozów i odwozów uczniów na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 10 dni od podpisania umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji o każdej istotnej zmianie rozkładu jazdy na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 3 dni od wprowadzenia zmiany.
14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniów posiadających bilety miesięczne na przejazd.
15. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
16. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 294000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2 część 2 zamówienia – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2021/2022 w ramach komunikacji regularnej w oparciu o zakup imiennych biletów miesięcznych dla każdego ucznia
1. Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Nowy Glinnik - Osiedle i Luboszewy ( Gmina Lubochnia) oraz Tomaszów Maz. ul. Wysoka (Gmina Miasto Tomaszów Maz.) do Szkoły Podstawowej Nr 13 oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionej szkoły do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków).
2. Łączna dzienna długość tras przejazdu autokaru wynosi ok. 100 km dziennie.
3. Dowozem objętych będzie ogółem ok. 65 uczniów
Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Dopuszcza się zmianę liczby kupowanych biletów miesięcznych (do +/-10%) w danym miesiącu.
4. Liczba miesięcy w roku szkolnym - 10
5. Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z poźn. zm.).
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci,
• punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach,
• posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności,
• zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców,
• utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym.
7. Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące.
8. Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy - 1 pojazdem samochodowym o liczbie miejsc siedzących min. 57.
9. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia pojazdem o mniejszej liczbie miejsc siedzących w przypadku korzystania z dowozów na danym kursie przez mniejszą liczbę uczniów
10. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
11. Dowożenie dzieci do szkoły oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z planem dowozów i odwozów uczniów stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W związku z brakiem ostatecznego planu lekcji na rok 2021/2022 Zamawiający zastrzega sobie korektę planu dowozu i odwozu.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji z rozkładem jazdy opracowanym na podstawie planu dowozów i odwozów uczniów na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 10 dni od podpisania umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji o każdej istotnej zmianie rozkładu jazdy na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 3 dni od wprowadzenia zmiany.
14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniów posiadających bilety miesięczne na przejazd.
15. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
16. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252904,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318525,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287884,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Spółka z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750819498

7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 79

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287884,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-07 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca firma MAT-BUS Michał Warzecha Bogucice II Szosa 25a, 28-400 Pińczów wybrany w dniu 25.08.2021 r. do realizacji niniejszego zamówienia, w dniu 27.08.2021 r. złożył oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami z uwagi na fakt ich odrzucenia a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56890,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56890,08 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.