Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubochnia Dworska ul. Tomaszowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-217
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lubochnia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709a4233-f518-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007229/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.20.271.Pzp.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1 część 1 zamówienia – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni oraz Szkoły Podstawowej w Glinniku w roku szkolnym 2021/2022 w ramach komunikacji regularnej w oparciu o zakup imiennych biletów miesięcznych dla każdego ucznia1. Zadanie obejmuje świadczenie usług polegających na dowożeniu uczniów z miejsca ich zamieszkania (ustalonych przez Zamawiającego przystanków w następujących miejscowościach: Małecz, Dębniak, Tarnowska Wola, Brenica, Emilianów, Marianka, Olszowiec, Jasień, Albertów, Nowy Glinnik - Osiedle, Luboszewy, Glinnik, Czółna, Nowy Glinnik, Henryków, Nowy Jasień, Kochanów, Lubochenek, Nowy Olszowiec, Kierz, Lubochnia ul. Podmałecz ) do siedziby następujących szkół:
• Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubochni
• Szkoły Podstawowej w Glinniku
oraz odwożeniu uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków).
2. Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 600 km dziennie.
3. Dowozem objętych będzie ogółem ok. 490 uczniów
Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Dopuszcza się zmianę liczby kupowanych biletów miesięcznych (do +/-10%) w danym miesiącu.
4. Liczba miesięcy w roku szkolnym - 10
5. Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z poźn. zm.).
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci,
• punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach,
• posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności,
• zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców,
• utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym.
7. Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące.
8. Usługa realizowana będzie pojazdami Wykonawcy - 4 pojazdami samochodowymi, w tym 3 pojazdami samochodowymi o liczbie miejsc siedzących min. 50 oraz 1 pojazdem samochodowym o liczbie miejsc siedzących min. 57.
9. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia pojazdami o mniejszej liczbie miejsc siedzących w przypadku korzystania z dowozów na danym kursie przez mniejszą liczbę uczniów.
10. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
11. Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z planem dowozów i odwozów uczniów stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ W związku z brakiem ostatecznego planu lekcji na rok 2021/2022 Zamawiający zastrzega sobie korektę planu dowozu i odwozu.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji z rozkładem jazdy opracowanym na podstawie planu dowozów i odwozów uczniów na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 10 dni od podpisania umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji o każdej istotnej zmianie rozkładu jazdy na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 3 dni od wprowadzenia zmiany.
14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniów posiadających bilety miesięczne na przejazd.
15. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
16. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 294000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2 część 2 zamówienia – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2021/2022 w ramach komunikacji regularnej w oparciu o zakup imiennych biletów miesięcznych dla każdego ucznia1. Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Nowy Glinnik - Osiedle i Luboszewy ( Gmina Lubochnia) oraz Tomaszów Maz. ul. Wysoka (Gmina Miasto Tomaszów Maz.) do Szkoły Podstawowej Nr 13 oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionej szkoły do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków).
2. Łączna dzienna długość tras przejazdu autokaru wynosi ok. 100 km dziennie.
3. Dowozem objętych będzie ogółem ok. 65 uczniów
Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Dopuszcza się zmianę liczby kupowanych biletów miesięcznych (do +/-10%) w danym miesiącu.
4. Liczba miesięcy w roku szkolnym - 10
5. Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z poźn. zm.).
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci,
• punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach,
• posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności,
• zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców,
• utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym.
7. Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące.
8. Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy - 1 pojazdem samochodowym o liczbie miejsc siedzących min. 57.
9. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia pojazdem o mniejszej liczbie miejsc siedzących w przypadku korzystania z dowozów na danym kursie przez mniejszą liczbę uczniów
10. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
11. Dowożenie dzieci do szkoły oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z planem dowozów i odwozów uczniów stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W związku z brakiem ostatecznego planu lekcji na rok 2021/2022 Zamawiający zastrzega sobie korektę planu dowozu i odwozu.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji z rozkładem jazdy opracowanym na podstawie planu dowozów i odwozów uczniów na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 10 dni od podpisania umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji o każdej istotnej zmianie rozkładu jazdy na każdym przystanku z którego korzysta w terminie 3 dni od wprowadzenia zmiany.
14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniów posiadających bilety miesięczne na przejazd.
15. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
16. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252904,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318525,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287884,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Spółka z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750819498
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 79
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287884,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-07 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca firma MAT-BUS Michał Warzecha Bogucice II Szosa 25a, 28-400 Pińczów wybrany w dniu 25.08.2021 r. do realizacji niniejszego zamówienia, w dniu 27.08.2021 r. złożył oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami z uwagi na fakt ich odrzucenia a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56890,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56890,08 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczeniu usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w mieście Nowogard
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z Gminy Maszewo do Placówek Oświatowych w Goleniowie, Przybiernowie, Nowogardzie i Radowie Wielkim wraz z zapewnieniem opieki
- "Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków w terminie od dnia 01.04.2025 r. do 27.06.2025 r."
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- "Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.