Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00101937/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29 (po zmianach)
- 2022/BZP 00102634/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji c.o. w osadzie Latoszyn oraz osadzie Siedliska i budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w osadzie Siedliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 142
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: debica@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.krakow.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/bec1398d-7a38-458d-ae51-0ae153ddb5501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji c.o. w osadzie Latoszyn oraz osadzie Siedliska i budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w osadzie Siedliska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c60362-af49-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101937/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2022.ND
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Przebudowa instalacji c.o. w osadzie Latoszyn.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 43370,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Przebudowa instalacji c.o. w osadzie Siedliska.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 31203,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w osadzie Siedliska.4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 34261,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31266,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31266,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31266,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługową „SANITECH” T. Broszewski, P. Broszewski Spółka jawna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 872-101-13-11, REGON: 850390069
7.3.3) Ulica: Krakowska 25
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31266,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 Umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe, którego definicję określa art. 632 kodeksu cywilnego, w wysokości netto: 28 950,00 złotych słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100, brutto: 31 266,00 złotych słownie: trzydzieści jeden tysięcy dwieście sześćdziesiąt sześć złotych 00/100.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Remont drogi gminnej wraz z placem utwardzonym w miejscowości Paszczyna.
- II etap rozbudowy budynku szkoły o salę gimnastyczną w ramach zadania: "Rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną w Gumniskach".
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy (2)
- FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY LASER ENDOUROLOGICZNY WRAZ Z AKCESORIAMI ORAZ Z INSTAL.,URUCH. I SZKOL.PERS.MEDYCZNEGO DLA OD. CHIR. OG. Z PODOD. GASTROENTER. I PODOD. UROLOGII OG. I ONKOL. W ZOZ W D-CY
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębica w ramach zadania: ,,Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego".
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- Termomodernizacja budynku przy ul. Szosa Ciechanowska 6 A
- Wymiana kotła gazowego wraz z osprzętem z dostosowaniem do istniejącej instalacji w kotłowni budynku przy ul. Krzyżanowskiego 44 obsługującej budynki Krzyżanowskiego 42, 44 i 46 w Warszawie.
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- Rozwój systemu wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Jarczów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.