Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00145817/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór osób do realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym oraz ich rodzin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501-362-322
1.5.8.) Numer faksu: 798913733
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór osób do realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym oraz ich rodzin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-340b1ce3-cc56-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006256/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa realizacja turnusów i kursów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.6.2022.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja turnusu terapeutycznego dla dzieci z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym oraz ich rodzin organizowanego w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.
2. Uczestnikami turnusu terapeutycznego będą dzieci z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym, które zostały przysposobione oraz ich rodziny adopcyjne – łącznie maksymalnie 8 rodzin. Łączna liczba uczestników turnusu wyniesie maksymalnie 30 osób, w tym: maksymalnie 16 rodziców adopcyjnych oraz ok. 14 dzieci przysposobionych (w wieku od ok. 9 do 13 lat).
3. Celem turnusu terapeutycznego będzie wspomaganie umiejętności społecznych i inteligencji emocjonalnej dzieci przysposobionych z trudnościami rozwojowymi, a także doskonalenie kompetencji wychowawczych rodziców w zakresie wspierania dziecka oraz radzenia sobie z trudności wychowawczymi.
4. Na turnus terapeutyczny składać się będą: spotkanie 1 (diagnostyczne), spotkanie 2 (5-dniowe warsztaty wyjazdowe) oraz spotkanie 3 (1-dniowe warsztaty stacjonarne).
5. Liczba godzin dydaktycznych:
a. Spotkanie 1 – ok. 8 godzin dydaktycznych (min. 45 minut dydaktycznych dla każdej z rodzin),
b. Spotkanie 2 – 40 godzin dydaktycznych (5 dni x 8 godzin dydaktycznych),
c. Spotkanie 3 – 8 godzin dydaktycznych.
6. Miejsce realizacji:
a. Spotkanie 1 - spotkania odbywające się na terenie województwa śląskiego, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
b. Spotkanie 2 - w jednym z hoteli zlokalizowanych na terenie wybranych powiatów województwa śląskiego, tj. cieszyńskiego lub bielskiego lub żywieckiego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
c. Spotkanie 3 - spotkania odbywające się na terenie Katowic, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni 2 sale szkoleniowe – jedną salę do realizacji warsztatów dla rodziców oraz jedną salę do realizacji zajęć dla dzieci.
7. Terminy realizacji spotkań składających się na turnus terapeutyczny:
a. Spotkanie 1 – nie później niż 7 dni przed terminem spotkania 2 (wyjazdowego), w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzinami biorącymi udział w turnusie.
b. Spotkanie 2 – lipiec - sierpień 2022 roku - termin zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
c. Spotkanie 3 – do dnia 29 października 2022 roku - termin zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
8. Wsparcie przewidziane dla rodzin adopcyjnych w ramach spotkania 1 będzie obejmowało indywidualną konsultację diagnostyczną dziecka prowadzona przez zespół składający się co najmniej z 2 Specjalistów zaangażowanych w realizację turnusu – Terapeuta I i/lub Terapeuta II i Terapeuta III i/lub Terapeuta IV – ustalenie trudności i potrzeb dziecka oraz rodziców. Konsultacja dla każdej z rodzin powinna trwać nie krócej niż 45 minut dydaktycznych.
9. W ramach spotkania 2 rodzice adopcyjni zostaną objęci wsparciem, w wymiarze minimum 8 godzin dydaktycznych dziennie, na które składać się będą m.in.:
a. warsztaty o charakterze praktycznym obejmujące m.in. zagadnienia związane z przyczynami i objawami zaburzeń emocjonalnych oraz w rozwoju społecznym u dzieci i młodzieży, zasadami wspomagania rozwoju emocjonalnego dziecka, wspierania dziecka w radzeniu sobie z trudnymi emocjami, w tym złością i strachem, pomocą dziecku z problemami w funkcjonowaniu w grupie, wspieraniu samooceny dziecka, pomocy dziecku w adaptacji do obowiązków szkolnych, itp.;
b. konsultacje specjalistyczne;
c. grupa wsparcia;
d. zajęcia relaksacyjne,
e. opracowanie zaleceń do dalszej indywidualnej pracy z dzieckiem.
10. W ramach spotkania 2 dzieci zostaną objęte wsparciem, w wymiarze minimum 8 godzin dydaktycznych dziennie, na które składać się będą m.in.:
a. zajęcia psychoedukacyjne z elementami treningu umiejętności społecznych, treningu zastępowania agresji oraz socjoterapii;
b. zajęcia relaksacyjne;
c. zajęcia ogólnorozwojowe i wspomagające, w tym gry i zabawy.
11. W ramach spotkania 3 Wykonawca przeprowadzi warsztaty dla rodziców adopcyjnych podsumowujące turnus, służące m.in. wymianie doświadczeń pomiędzy rodzinami i omówieniu postępów w pracy z dzieckiem oraz ewentualnych trudności. Wsparcie dla dzieci w ramach spotkania 3 będzie obejmowało zajęcia psychoedukacyjne.
12. Tryb organizacji zajęć w ramach spotkań:
a. Spotkanie 1 - Spotkania indywidualne odbywające się w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzinami biorącymi udział w turnusie terapeutycznym. Konsultacja dla każdej z rodzin powinna trwać minimum 45 minut. W konsultacji wezmą udział rodzice wraz z dziećmi.
UWAGA: Zamawiający nie zapewnia cateringu w ramach spotkania 1
b. Spotkanie 2 - Pięciodniowe spotkanie wyjazdowe. Zajęcia będą się odbywać codziennie między godziną 9:00 a 18:00 (z przerwą na obiad), za wyjątkiem pierwszego dnia spotkania, w którym zajęcia prowadzone będą między godziną 10:00 a 18:00 (z przerwą na obiad). Dopuszcza się możliwość zmiany godzin zajęć w zależności od przygotowanego programu spotkania 2, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, przy czym zajęcia dla rodziców oraz zajęcia dla dzieci nie powinny trwać krócej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Zajęcia dla rodziców będą prowadzone przez Terapeutę I i Terapeutę II, natomiast zajęcia dla dzieci przez Terapeutę III i Terapeutę IV. Część zajęć powinna obejmować wspólną pracę terapeutyczną z dziećmi i ich rodzicami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji szczegółowego programu spotkania 2 składającego się na turnus uwzględniającego formy wsparcia realizowane w poszczególnych dniach jego trwania oraz ich wymiar godzinowy najpóźniej na 3 dni robocze przed jego planowanym terminem.
UWAGA: W ramach spotkania 2 Zamawiający zapewnia nocleg i wyżywienie dla uczestników turnusu oraz dla 4 terapeutów, a także 2 sale szkoleniowe mieszczące co najmniej 30 osób każda dostępne przez cały czas trwania turnusu;
c. Spotkanie 3 – spotkanie stacjonarne, odbywające się w sobotę, w godzinach między 8:30 a 15:30. Zajęcia dla rodziców będą prowadzone przez Terapeutę I i Terapeutę II, natomiast zajęcia dla dzieci przez Terapeutę III i Terapeutę IV.
UWAGA: Zamawiający zapewnia catering w postaci przerwy kawowej i obiadu dla uczestników oraz dla 4 terapeutów.
13. Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:
a. Przeprowadzenie spotkań składających się na turnusu terapeutyczny zgodnie z przygotowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego programem.
b. Zapewnienie sali/gabinetu do realizacji spotkania 1 oraz dwóch sal szkoleniowych do realizacji spotkania 3.
c. Zapewnienie wszystkich niezbędnych pomocy dydaktycznych, diagnostycznych, animacyjnych, plastycznych i innych niezbędnych do realizacji turnusu.
d. Przygotowanie materiałów dydaktycznych i przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do nich.
e. Wystawienie zaświadczeń uczestnictwa w turnusie oraz dostarczenie Zamawiającemu kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów zaświadczeń uczestnictwa w turnusie,
f. Sporządzenie pisemnych zaleceń do dalszej indywidualnej pracy z dzieckiem i ich przekazanie rodzicom najpóźniej na spotkaniu 3.
g. Przygotowanie, na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiającego, dokumentacji z realizacji działań w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych” (list obecności, programu turnusu, protokołu z realizacji zadań w ramach projektu itp.) oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego.
h. Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2, a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2.
Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
14. Kalkulacja kosztów musi zawierać:
a. Wynagrodzenie dla terapeutów;
b. Koszt dojazdu terapeutów na miejsce realizacji spotkań;
c. Koszt zapewnienia sali/gabinetu do spotkań diagnostycznych odbywających się w ramach spotkania 1 oraz dwóch sal szkoleniowych na spotkanie 3;
d. Ubezpieczenie NNW uczestników turnusu;
e. Koszty pomocy dydaktycznych i innych niezbędnych artykułów i rekwizytów, a także materiałów szkoleniowych dla uczestników turnusu oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanych materiałów dydaktycznych;
f. Koszt wystawienia zaświadczeń uczestnictwa w turnusie oraz dostarczenia Zamawiającemu kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów zaświadczeń uczestnictwa w turnusie,
g. Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romualda Ulasińska VRG Personel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761581901
7.3.3) Ulica: Koło Białuchy 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-235
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMUALDA ULASIŃSKA VRG PERSONEL
jakie przetargi wygrała firma
ROMUALDA ULASIŃSKA VRG PERSONEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-29INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.