Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rejs szkoleniowy dla uczniów Zespołu Szkół Morskich w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190347118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-537
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583464730
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsm.edu.gdansk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rejs szkoleniowy dla uczniów Zespołu Szkół Morskich w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67650ee0-b8de-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098561/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 rejs szkoleniowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
ZSM jest Morską Jednostką Edukacyjną w rozumieniu art. 74 ust.2 Ustawy o bezpieczeństwie morskim z dnia 18.08.2011r., a wymagania praktyki realizowanej w cyklu kształcenia uczniów w zawodach technik mechanik okrętowy, technik nawigator morski i technik żeglugi śródlądowej określa Rozporządzenie MGMiŻŚ ws. wyszkolenia i kwalifikacji członków załóg statków morskich. Zgodnie z ww. Rozporządzeniem oraz z Konwencją STCW praktyka uczniów kształcących się w zawodzie technik mechanik okrętowy musi odbywać się na statkach morskich o mocy maszyn głównych co najmniej 750 kW, a w zawodzie technik nawigator morski na statkach morskich o pojemności brutto co najmniej 500. Wstępne rozmowy pokazały, ze spośród polskich armatorów tylko statki szkolne Uniwersytetu Morskiego w Gdyni (Dar Młodzieży i Horyzont II) spełniają wymogi co do ilości miejsc i warunków szkoleniowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434330 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Praktyka zawodowa morska pływająca dla 53 uczniów Zespołu Szkół Morskich kształcących się w zawodach: Technik mechanik okrętowy, technik nawigator morski oraz technik żeglugi śródlądowej. Praktyka wymagana jest programem nauczania oraz jest zgodna z Konwencją STCW oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ws. wyszkolenia i kwalifikacji członków załóg statków morskich. Praktyka trwa 30 dni i musi odbywać się na statkach morskich o mocy maszyn głównych co najmniej 750 kW i pojemności brutto co najmniej 500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersytet Morski w Gdyni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860012873
7.3.3) Ulica: Morska 81-87
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-225
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-22 do 2023-09-29INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
- Dostawa drukarek 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania pom. dla rowerów i pom. wytwornicy suchego lodu na pom. odpadów w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUM.
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów "Doskonalenie Kompetencji Nauczycieli z Extended DISC - Skuteczna Komunikacja i Współpraca w Zespole"
- Przeprowadzenie seminarium "Doradztwo zawodowe w IPET"
- DOWÓZ ORAZ ORGANIZACJA NAUKI I DOSKONALENIA PŁYWANIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIE W GRĘBOCICACH W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2025
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na 13 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.