Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141476/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zmywarki tunelowej koszowej oraz zmywarki z odzyskiem ciepła i wyposażeniem - sprawa nr 32/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261423290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zmywarki tunelowej koszowej oraz zmywarki z odzyskiem ciepła i wyposażeniem - sprawa nr 32/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a74d37-c7a9-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 DOSTAWA ZMYWAREK DO NACZYŃ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375299,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmywarki tunelowej koszowej oraz zmywarki z odzyskiem ciepła i wyposażeniem, zgodnie z wymaganiami oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego dokumentacja zamówienia.
►Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia:
a) dostawa montaż i uruchomienie w stołówce wojskowej 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa:
- zmywarka do mycia garnków i tac z odzyskiem ciepła oraz wyposażeniem i montażem – 1 szt.
b) dostawa montaż i uruchomienie w stołówce wojskowej 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz:
- zmywarka tunelowa z modułem wstępnego mycia, modułem suszenia, odzyskiem ciepła oraz wyposażeniem i montażem – 1 szt.
►Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się 1-etapowo tj. kompleksowo w tym samym terminie dostawa, rozładunek montaż i uruchomienie, zakończone przeszkoleniem personelu obsługującego urządzenia w danym miejscu docelowym jak powyżej.
►Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej:
zmywarka do mycia garnków i tac z odzyskiem ciepła oraz wyposażeniem i montażem;
zmywarka tunelowa z modułem wstępnego mycia, modułem suszenia, odzyskiem ciepła oraz wyposażeniem i montażem.
Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
Wymagania konstrukcyjne
Wymagania techniczne
Wymagania dodatkowe
został zawarty w WTT.
►Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy zawierające szczegółowe warunki i sposób realizacji zamówienia.
►Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po kompleksowym zrealizowaniu pełnego zakresu umowy przez Przedstawiciela Zamawiającego, pracownika magazynu sprzętu oraz Kierownika Stołówki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461618,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461618,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461618,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEINDICH Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 876-244-91-39
7.3.3) Ulica: Al. Adamieckiego 8
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
jakie przetargi wygrała firma
13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461618,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.