Og³oszenie z dnia 2022-06-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00235349/01 - Wynik z dnia 2022-07-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA
ARTYKU£ÓW GOSPODARCZYCH I CHEMII GOSPODARCZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291523
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S±dowa
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA
ARTYKU£ÓW GOSPODARCZYCH I CHEMII GOSPODARCZEJ
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7529110a-e310-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00193034
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018516/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: patrz SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): spe³nione - patrz SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: V. 271.10.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 11
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ
P£YNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami),
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
PREPARATY DO MYCIA I PIELÊGNIACJI POWIERZCHNI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
NAK£ADKI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
AKCESORIA DO SPRZ¡TANIA (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
KOSZE – wymagana karta techniczna
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ
CERATA - (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
ZASADOWY KONCENTRAT ¯ELOWY DO MYCIA SANITARIATÓW/OD¦WIE¯ACZ POWIETRZA (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
WYPOSA¯ENIE £AZIENEK (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ
ARTYKU£Y PAPIEROWE (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
DOZOWNIKI (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego s± sukcesywne dostawy wg harmonogramu artyku³ów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ
– POJEMNIKI JEDNORAZOWE – dzia³ ¿ywienia (wymagane z³o¿enie oferty wraz z próbkami),
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert :
Cena oferty Ranga 60 %
Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze) Ranga 10 %
Termin p³atno¶ci faktur Ranga 20 %
Termin realizacji reklamacji Ranga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych (dni robocze)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.wykona³ nale¿ycie przynajmniej 1 umowê na dostawy artyku³ów gospodarczych i/lub chemii gospodarczej w okresie ostatnich trzech lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, o warto¶ci brutto minimum:
- zadanie nr 1 – 15 000,00 z³
- zadanie nr 2 – 60 000,00 z³
- zadanie nr 3 – 7 000,00 z³
- zadanie nr 4 – 1 000,00 z³
- zadanie nr 5 – 3 000,00 z³
- zadanie nr 6 – 2 000,00 z³
- zadanie nr 7 – 4 000,00 z³
- zadanie nr 8 – 6 000,00 z³
- zadanie nr 9 – 120 000,00 z³
- zadanie nr 10 – 2 000,00 z³
- zadanie nr 11 – 30 000,00 z³
Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane.
– w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ nale¿y ³±czyæ warto¶ci, przyk³ad: je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na czê¶ci od 1 do 3, to spe³ni ten warunek, je¿eli posiada wykazy dostaw na sumê minimum 82 tys. z³ (15+60+7).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
wykona³ nale¿ycie przynajmniej 1 umowê na dostawy artyku³ów gospodarczych i/lub chemii gospodarczej w okresie ostatnich trzech lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, o warto¶ci brutto minimum:
- zadanie nr 1 – 15 000,00 z³
- zadanie nr 2 – 60 000,00 z³
- zadanie nr 3 – 7 000,00 z³
- zadanie nr 4 – 1 000,00 z³
- zadanie nr 5 – 3 000,00 z³
- zadanie nr 6 – 2 000,00 z³
- zadanie nr 7 – 4 000,00 z³
- zadanie nr 8 – 6 000,00 z³
- zadanie nr 9 – 120 000,00 z³
- zadanie nr 10 – 2 000,00 z³
- zadanie nr 11 – 30 000,00 z³
Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane.
– w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ nale¿y ³±czyæ warto¶ci, przyk³ad: je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na czê¶ci od 1 do 3, to spe³ni ten warunek, je¿eli posiada wykazy dostaw na sumê minimum 82 tys. z³ (15+60+7).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w SWZ, zamawiaj±cy za¿±da nastêpuj±cych dokumentów :1) dla wybranych produktów (jest to szczegó³owo okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ) :
a) etykiety oferowanego preparatu – do produktów wskazanych w za³±czniku nr 3 ,
b) karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego – do produktów wskazanych w za³±czniku nr 3,
c) instrukcji sposobu u¿ycia gwarantuj±ca skuteczno¶æ wykonywania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji – do produktów wskazanych w za³±czniku nr 3 ;
d) Kart technicznych – do produktów wskazanych w za³±czniku nr 3
e) Atestów PZH – do produktów wskazanych w za³±czniku nr 3
2) nieodp³atnych próbek – po 1 szt. oferowanych produktów nastêpuj±cych pozycji formularza cenowego :
a) zadanie nr 1 – wszystkie pozycje ,
b) zadanie nr 2 – wszystkie pozycje ,
c) zadanie nr 3 – wszystkie pozycje ,
d) zadanie nr 4 – wszystkie pozycje ,
e) zadanie nr 6 – wszystkie pozycje ,
g) zadanie nr 7 – wszystkie pozycje ,
h) zadanie nr 8 – wszystkie pozycje,
i) zadanie nr 9 – wszystkie pozycje,
j) zadanie nr 10 – wszystkie pozycje,
k) zadanie nr 11 - wszystkie pozycje, prócz pozycji 5,33,34.
Wykonawca przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada wraz z ofert±.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego/ budynek administracji Szpitala – sekretariat (godz. pracy sekretariatu 7:25 – 14:30), osobi¶cie lub przy pomocy przesy³ki kurierskiej/pocztowej. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informujê, i¿ to na Wykonawcy spoczywa koszt dostarczenia próbek produktów.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
patrz SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
art. 4557.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-20 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 08:40
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-19
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w o¶rodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu"
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni informatycznych Zespo³u Szkó³ w Nowem w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Wykaszanie pasa drogowego z rêcznym okoszeniem porêczy drogowych, znaków drogowych i drzew - trzy pokosy
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Koz³owo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzy¿owaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronê Chmielnik
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ¦RODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Zakup ¶rodków czysto¶ci
- Sukcesywna dostawa ¶rodków, czysto¶ci, ¶rodków chemicznych oraz produktów do sprz±tania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Zakup wraz z dostaw± chemii gospodarczej, materia³ów i narzêdzi do utrzymania czysto¶ci oraz ¶rodków czysto¶ci BHP dla pracowników MZUK
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu
- "Sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci do oddzia³ów Muzeum Narodowego w Krakowie",
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.