Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212677/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00260385/01 - Wynik z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ DLA BUDYNKÓW PRZY UL. ENERGETYCZNEJ 10, 10A, 10B W BĘDZINIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277508413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzbm.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ DLA BUDYNKÓW PRZY UL. ENERGETYCZNEJ 10, 10A, 10B W BĘDZINIE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cca39f1-e411-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mzbm.bedzin.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbm_bedzin
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie ikony
„wyślij wiadomość” i pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej wraz z odgałęzieniami do budynku mieszkalnego przy ul. Energetycznej 10, 10a i 10b w Będzinie wraz z przepompownią ścieków oraz linię zasilającą przepompownię.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robot, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB) stanowiących załączniki do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej obejmująca:
- wykonanie odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PCV Ø 315 mm dł. 82,35 mb,
- budowa komory przepompowni wraz z wyposażeniem,
- budowa odcinka sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej wykonanej z rur PE Ø 110 mm dł. 27,07mb,
- budowa 3 sztuk studzienek betonowych rewizyjnych na odcinku sieci grawitacyjnej,
- budowa przyłącza energetycznego wraz z układem pomiarowym do zasilania pomp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
c) zdolności ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej: niezbędnej do należytego wykonania zamówienia tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w sposób należyty:
co najmniej dwie roboty inżynieryjne (umowy), w skład których wchodziło wykonanie, modernizacja lub remont sieci zewnętrznych branży sanitarnej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: 200 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wniesienie wadium.1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 200,00 PLN
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić zgodnie z art. 454 oraz art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z niniejszą umową.2. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w zakresie:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
c) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 5.
3. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa także w przypadku konieczności zrealizowania robót dodatkowych lub robót zamiennych, o ile ich wykonanie stało się konieczne oraz o ile ich realizacji nie dało się przewidzieć w dniu zawierania umowy.
4. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a także jeśli zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-15 07:15
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbm_bedzin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 07:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- "Budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Igołomia - etap I"
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w m. Droszków, Przytok, w Gminie Zabór
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej poza granicami Aglomeracji KPOŚK Stare Kurowo oraz wymiana wodomierzy"
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w msc. Przyjmo, gmina Miedziana Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.