Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00256833/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA POŻYWEK, WZORCÓW, ODCZYNNIKÓW, TESTÓW MIKROBIOLOGICZNYCH ORAZ CERTYFIKOWANYCH MATERIAŁÓW ODNIESIENIA DLA LABORATORIUM WOMP MODLIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA POŻYWEK, WZORCÓW, ODCZYNNIKÓW, TESTÓW MIKROBIOLOGICZNYCH ORAZ CERTYFIKOWANYCH MATERIAŁÓW ODNIESIENIA DLA LABORATORIUM WOMP MODLIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733d8297-fe81-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067622/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Zakup odczynników laboratoryjnych dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Modlinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/88/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102332,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki i pożywki mikrobiologiczne, minimum 10 miesięcy ważności od dnia dostarczenia. Podłoże SF bulion w butelkach minimum 3 miesiące ważności od dnia dostarczenia, podłoże Wilson Blair w butelkach- minimum 2 miesiące ważności od dnia dostarczenia. Podłoża na płytkach minimum 2 miesiące ważności od dnia dostarczenia. Termin dostawy do 14 dni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 21598,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oxidase strips- 100 testów- opaski testowe do wykrywania oksydazy. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 14 dni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 349,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spore strips Geobacillus sterothermophilus log5 (biologiczny wskaźnik sterylizacji parą wodną), TST Wskaźnik chemiczny klasy 6 do sterylizacji parą wodną I(SO 11140-1 samoprzylepny. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 14 dni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 804,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki i krążki z antybiotykiem do oceny lekowrażliwości z minimum 10 miesięcznym terminem ważności od dnia dostarczenia. Termin dostawy do 14 dni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 424,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Surowice do aglutynacji z minimum 10 miesięcznym terminem ważności od dnia dostarczenia, do diagnostyki bakterii z rodzaju Shigella. Termin dostawy do 30 dni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6688,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szybkie testy identyfikacyjne do typowania serologicznego Salmonella firmy IMMUNOLAB. Okres ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 30 dni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5450,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pożywki mikrobiologiczne, odczynniki i testy do badań mikrobiologicznych.Certyfikaty kontroli jakości dla pożywek i testów mikrobiologicznych dostarczane z produktami lub dostępne na stronie internetowej po zalogowaniu, firma sprzedająca musi posiadać certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 13485, dostawa w transzach po wcześniejszym zamówieniu pisemnym.
Termin ważności na pożywki w butelkach i w probówkach minimum10 miesięcy od daty dostawy (z wyjątkiem: Fraser i RVS -8 m-cy; MKTTn i Agar z mocznikiem -6 m-cy od daty dostawy), na podłoża na płytkach minimum 8 tygodni od daty dostawy, na surowice minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
Termin dostawy do 14 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 18428,12 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pożywki mikrobiologiczne, odczynniki i testy do badań mikrobiologicznych.Certyfikaty kontroli jakości dla pożywek i testów mikrobiologicznych dostarczane z produktami lub dostępne na stronie internetowej po zalogowaniu, firma sprzedająca musi posiadać certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 13485, dostawa w transzach po wcześniejszym zamówieniu pisemnym.
Termin ważności na pożywki w butelkach i w probówkach minimum 10 miesięcy od daty dostawy, na podłoża na płytkach minimum 8 tygodni od daty dostawy, na surowice minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Termin dostawy do 14 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2540,52 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pożywki- testy do badań mikrobiologicznych Certyfikaty kontroli jakości.Firma sprzedająca musi posiadać certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 13485, dostawa w transzach po wcześniejszym zamówieniu pisemnym.
Termin ważności min 6 m-cy od daty dostawy. Termin dostawy do 14 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 320,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oxidase paski 50 szt. w op Millipore. Bactident® Aminopeptidase 50 Test Strips MERCK. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta.Termin dostawy do 14 dni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 759,20 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IFM Hygiene Control - Certyfikowany materiał odniesienia dla mikrobiologii żywności FM0030 certyfikowany w kierunkach: Liczba E. coli, Liczba Coliform, Liczba Drożdży, Liczba Pleśni opakowanie 5 saszetek x 10g. IFM Universal Water/Food Control - Certyfikowany materiał odniesienia dla mikrobiologii wody lub żywności MV0026 certyfikowany w kierunkach:Plate count, Liczba Bacillus cereus, Liczba Clostridium perfringens, Liczba coliforms, Liczba E. coli, Liczba Enterococcus faecalis, Liczba Pseudomonas aeruginosa, Liczba Pseudomonas spp. opakowanie 3 fiolki z liofilizatem.
Certyfikowany materiał odniesienia do mikrobiologii Bioball mixed ( MultiShot 550x12) reference 412540. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2013,26 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kwas solny r-r mianowany 1mol/l op.1 litr. Wskaźnik Taschiro 100 ml.EDTA certyfikowany roztwór mianowany 0,01 mol/l op. 5 l z certyfikatem ACCU SPEC.
Chlorki, roztwór mianowany 1000 mg/l chlorek sodowy w wodzie z certyfikatem jakości opakowanie 100 ml Sigma Aldrich.
Chlorki, roztwór mianowany 1000 mg/l chlorek sodowy w wodzie z certyfikatem ISO 17034 opakowanie 500 ml CPA H003W.L5. Alkohol etylowy 70 % op. 1 litr. Kwas solny r-r mianowany 0,1mol/l op.1 litr Chempur. Kwas ortofosforowy (V) 15 mol/l op.1 l Chempur. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3114,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wzorzec konduktometryczny 500µS/cm w op 500 ml wzorcowany przy tmp 25°C Labstand, z Certyfikatem wg PN-EN ISO 17034.Wzorzec konduktometryczny 84 µS/cm w op 500 ml wzorcowany przy tmp 25°C Labstand z certyfikatem akredytowanego wg PN-EN ISO 17034
Wzorzec konduktometryczny 2500 µS/cm w op 500 ml wzorcowany przy tmp 25°C Labstand z certyfikatem wg PN-EN ISO 17034. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4844,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Formazynowy worzec mętności CRM 1 NTU zgodny z ISO 17034 - CPAchem op.500 ml.Wzorzec mętności 0,1 NTU Reagecon op. 500 ml z certyfikatem wg PN-EN ISO 17034.
Wzorzec mętności 10 NTU CPA Chem op. 100 ml z certyfikatem wg PN-EN ISO 17034.
Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2739,52 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wzorce formazynowe HACH do kalibracji mętnościomierza 2100 AN IS Turbidimeter w komplecie 6 sealed vials.Odczynnik do oznaczania Fe Ferro Ver 0-3,00 mg/l typu OMC Envag nr kat. 85499 op.100 szt.
Odczynnik Nesslera - Odcz.do ozn.azotu amonowego /500ml/typu OMC Envag nr.kat.21194-49.
Zestaw do oznaczania manganu typu OMC Envag nr kat.2243300 na 100 testów.
PAN Indicator solution 0,1 % 100 ml nr kat. 2122432.
Alkaline Cyanide Reaent 100 ml nr kat.2122332. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 11678,52 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roztwór buforowy pH 4,01 op 500 ml, Labstand zgodny z ISO 17034 BLS*099040-500ml po 2 op z różnej serii.Roztwór buforowy pH 7,00 op 500 ml, Labstand zgodny z ISO 17034 BLS*099070-500ml po 2 op z różnej serii.
Roztwór buforowy pH 10,01 op 500 ml, Labstand zgodny z ISO 17034 BLS*099100-500ml po 2 op z różnej serii. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2838,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roztwór buforowy pH 4,01, Certipur 30x30 ml zgodny z ISO 17034.Roztwór buforowy pH 7,00 , Certipur 30x30 ml zgodny z ISO 17034.
Roztwór buforowy pH 10,01 , Certipur 30x30 ml zgodny z ISO 17034. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1354,15 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wzorzec azotu azotynowego 1000 µg/ml AcccuStandard op. 100 ml zgodny z ISO 17034.Wzorzec jonów amonowych N-NH4 + 1000 µg/ml op. 100 ml z certyfikatem 17034 AccuStandard IC-NH4-N-10X-1.
Wzorzec jonów amonowych N-NH4 + 100 µg/ml op. 100 ml z certyfikatem 17034 AccuStandard IC-NH4-N-1X-1.
Wzorzec żelaza - Iron standard do ICP Sigma Aldrich 1000mg/l op. 100 ml nr kat 43149-100ML-F zgodnie z ISO 17034.
Wzorzec manganu - Manganese standard do ICP Sigma Aldrich 1000mg/l op. 100 ml nr kat 74128-100ML-F zgodnie z ISO 17034.
Kwas azotowy 65 % -69 % ultraczysty , op/0,5dm3 chempur.
Wzorze twardości Hardness Total 1000 mg/l Sigma Aldrich THRD1000-500ML.
Wzorzec barwy 500Pt-Co CPA HZN500.L1 opakowanie 100 ml z certyfikatem zgodny z ISO 17034 lub sigma Aldich nr kat CLR100-100ML.
Wzorzec barwy wody 500 mg/l Pt-Co nr kat Sigma Aldrich CLR500-500 ml. Termin ważności stanowiący w dniu dostawy co najmniej ¾ okresu deklarowanego przez producenta. Termin dostawy do 35 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3690,55 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termin dostawy do 35 dni.Wzorce certyfikowane - certyfikat powinien zawierać: stężenie roztworu wraz z niepewnością, potwierdzenie spójności pomiarowej (np. odniesienie do NIST), producent akredytowany według: PN-EN ISO/IEC 17025 lub ISO Guide 34 lub PN-EN ISO 17034, termin ważności dostarczonych produktów nie może być krótszy niż 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta lub co najmniej 3/4 daty przydatności ( w przypadku produktów nie mających wskazanej daty produkcji) z wyłączeniem produktów dla których nie określa się terminów ważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 11090,72 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termin dostawy do 35 dni.Wzorce certyfikowane - certyfikat powinien zawierać: stężenie roztworu wraz z niepewnością, potwierdzenie spójności pomiarowej (np. odniesienie do NIST), producent akredytowany według: PN-EN ISO/IEC 17025 lub ISO Guide 34 lub PN-EN ISO 17034, termin ważności dostarczonych produktów nie może być krótszy niż 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta lub co najmniej 3/4 daty przydatności ( w przypadku produktów nie mających wskazanej daty produkcji) z wyłączeniem produktów dla których nie określa się terminów ważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1176,73 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rurki sorbcyjne z węglem aktywnym, Anasorb CSC (Coconut Charcoal, 100/50) op/50szt, nr katalogowy SKC 226-01. Termin dostawy do 35 dni.Termin ważności dostarczonych produktów nie może być krótszy niż 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta lub co najmniej 3/4 daty przydatności ( w przypadku produktów nie mających wskazanej daty produkcji) z wyłączeniem produktów dla których nie określa się terminów ważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 429,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21893,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24268,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21893,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B io Maxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21893,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio Maxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1888,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796 010 13 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio Maxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. do dnia 27.07.2022 r. do godz. 10:00 w w/w części 5, 6 i 11 nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. do dnia 27.07.2022 r. do godz. 10:00 w w/w części 5, 6 i 11 nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24247,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24247,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24247,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio Maxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24247,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2957,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2957,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2957,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio Maxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2957,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 806,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio Maxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1027,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796 010 13 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. do dnia 27.07.2022 r. do godz. 10:00 w w/w części 5, 6 i 11 nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3807,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4113,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3956,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796 010 13 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3956,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5338,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5389,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnovics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677 17 83 747
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5389,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3333,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5513,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3333,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 235 54 35
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3333,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13679,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14860,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14860,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796 010 13 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14860,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4132,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4723,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4147,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnovics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677 17 83 747
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4147,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1864,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1783,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796 010 13 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1783,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6029,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6666,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6029,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnovics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677 17 83 747
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6029,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15823,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23366,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15823,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Chem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 534 142 79 20
7.3.4) Miejscowość: Duchnice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15823,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1324,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1868,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1324,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcgem Grupa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 235 54 35
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1324,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 235 54 35
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI ZEGRZE
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników do projektu badawczego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
- Dostawa odczynników i dzierżawa używanego analizatora koagulologicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.