Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00133997/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA TOKARNIA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE PRZEJAZDU W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W TOKARNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120568118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tokarnia 380
1.5.2.) Miejscowość: Tokarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-436
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.szczerbula@tokarnia.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zoswtokarni
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zoswtokarni,m,393838,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ORGANIZACJA DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA TOKARNIA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE PRZEJAZDU W ROKU SZKOLNYM 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e627ec8-f124-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010710/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Gminy Tokarnia oraz Myślenic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133997/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOS 272/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 973,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 900,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stanisława Marusarza w Tokarni wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania (wyznaczone miejsce zbiórki) do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania (wyznaczone miejsce zbiórki) ucznia wraz z zapewnieniem opieki uczniom w czasie przejazdu na trasie: Więciórka – Tokarnia Więcierza U Lipki – Tokarnia Więcierza Szkoła Podstawowa nr 2. Przewóz uczniów do szkoły około godziny 7:30, przewóz uczniów ze szkoły około godziny 12:30 i 15:30 (trzy kursy dziennie). Przybliżona ilość kilometrów jednego kursu – około 4 km, szacunkowa ilość kilometrów dziennie około 12 km. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stanisława Marusarza w Tokarni: 44 uczniów.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 329 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Krzczonowie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania (wyznaczone miejsce zbiórki) do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania (wyznaczone miejsce zbiórki) ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na trasie Zawadka Ośrodek rekolekcyjny - Zawadka Strażnica – Zawadka Zakręt – Zawadka U Luberdy – Krzczonów Proszkowce - Krzczonów Zespół Placówek Oświatowych.Przewóz uczniów do szkoły około godziny 7:30, przewóz uczniów ze szkoły około godziny 12:35 i 14:35 w sumie (trzy kursy dziennie). Przybliżona ilość kilometrów jednego kursu 7 km, szacunkowa ilość kilometrów dziennie – około 21 km. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do Zespołu Placówek Oświatowych w Krzczonowie: 31 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 347,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 3 jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Bogdanówce wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania (wyznaczone miejsce zbiórki) do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania (wyznaczone miejsce zbiórki) uczniów i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na trasie: Więciórka Polana - Bogdanówka Hajosty – Bogdanówka Kalety – Bogdanówka Przy V Stacji – Bogdanówka Kaplica Trzeci Upadek – Bogdanówka Szkoła Podstawowa. Przewóz uczniów do szkoły około godziny 7:30, przewóz uczniów ze szkoły około godziny 13:35 i 15:25 (trzy kursy dziennie). Przybliżona ilość kilometrów jednego kursu – około 4 km, szacunkowa ilość kilometrów dziennie około 12 km. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Bogdanówce: 15 uczniów. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą i Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Bogdanówce w okresie jesienno-zimowym ze względu na trudne warunki atmosferyczne może czasowo zawiesić kursy.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 296,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób "TRYXI" Tadeusz Trybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811096451
7.3.4) Miejscowość: Tokarnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-436
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61523,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR PECEK " P.P TRANS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811382406
7.3.4) Miejscowość: Skomielna Czarna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-437
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64982,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTONI PECEK "PĘCEK" TRANSPORT OSOBOWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6810012067
7.3.4) Miejscowość: Skomielna Czarna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-437
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55445,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.