Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130016/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Purdzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dffbb615-bf1f-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Purdzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dffbb615-bf1f-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kultura OD-NOWA - dostawa sprzętu dla Gminnego Ośrodka Kultury w Purdzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Kultura OD-NOWA” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 6: Kultura i dziedzictwo, działanie 6.1 Infrastruktura kultury poddziałanie 6.1.2 Instytucje kultury (schemat A).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Purdzie w zakresie:Część 1 – Dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego i oświetleniowego w sali widowiskowej w domu kultury w Klewkach.
Poz. 1 - Zestaw głośnikowy szerokopasmowy trójdrożny – 2 szt.
Poz. 2 - Zestaw głośnikowy szerokopasmowy dwudrożny – 2 szt.
Poz. 3 - Profesjonalny czterokanałowy wzmacniacz audio pracujący w klasie D – 1 szt.
Poz. 4 - Uchwyt do montażu poziomego zestawu głośnikowego z poz. 1 – 2 szt.
Poz. 5 - Mikser dźwięku z procesorem efektów, – 1 szt.
Poz. 6 - Mobilna szafa na urządzenia audio, – 1 szt.
Poz. 7 - Okablowanie głośnikowe i sygnałowe do zestawu – 1 komplet
Poz. 8. Konsoleta oświetleniowa DMX - szt. 1
Poz. 9. Okablowanie sygnałowe - kpl. 1
Poz. 10. Okablowanie zasilania - kpl. 1
Poz. 11. Reflektor LED typu Par kontra – 6 szt.
Poz. 12. Reflektor LED typu Par front - szt. 4
Poz. 13. Prosty sztankiet Przód Kratownica duo - szt. 1
Poz. 14. Prosty sztankiet Tył Kratownica duo - szt. 1
Poz. 15. Mobilny system nagłośnieniowy – 1 kpl.
Poz. 16. Mikrofon dynamiczny – 1 szt.
Poz. 17. Montaż, konfiguracja, programowanie urządzeń, szkolenie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 119998,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Purdziew zakresie:
Część 2 – Dostawa mobilnego podestu scenicznego na potrzeby organizacji wydarzeń zewnętrznych oraz systemu wystawienniczego zewnętrznego
Poz. 1 Mobilny podest sceniczny modułowy - 1 kpl.
Poz. 2 Tablice wystawowe zewnętrzne – szt. 6
Poz. 3 Gabloty zewnętrzne zamykane – szt. 2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39133000-3 - Zestawy wystawowe
4.5.5.) Wartość części: 46700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKENE Agata Grzegorczyk-Wosiek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392941622
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 9
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 19-190
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKENE AGATA GRZEGORCZYK-WOSIEK
jakie przetargi wygrała firma
SKENE AGATA GRZEGORCZYK-WOSIEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 12 kwietnia 2023 r. godz. 12:00 w Urzędzie Gminy w Purdzie, Purda 19, 11-030 Purda. Firma TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, NIP: 5272680141, poinformowała Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy. W związku z powyższym na podstawie art. 263 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72816,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103250,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Dostawa i montaż systemu audio - video Przyjazny Pokój Przesłuchań dla SR w Będzinie, SR w Pszczynie, SR Katowice - Zachód w Katowicach
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
- Dostawa kompletnego systemu nagłośnieniowego - 1 szt. oraz scenicznej wieży teleskopowej do podwieszania systemów liniowych wraz z akcesoriami - 2 szt.
- Dostawa sceny mobilnej oraz nagłośnienia i oświetlenia scenicznego wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn.: "Nowy wymiar kulturalnej integracji lokalnych środowisk artystycznych Gminy Kroczyce"
- Uzupełnienie posiadanego przez Zamawiającego systemu nagłośnienia estradowego, wyrównanego liniowo
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.