eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774484715

1.5.8.) Numer faksu: +48774352989

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pwsz.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwsz.nysa.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6df2d6b7-16dc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00098960/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach 2 budynków PWSZ w Nysie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184020/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP13/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych na dachach niżej wymienionych budynków będących własnością Zamawiającego:
1) Budynek „A” ul. Chodowieckiego 4, działka nr 16/6, obręb geodezyjny Nysa.
2) Dom Studenta PWSZ Nysa ul. T. Kościuszki 2, działka nr 5/7, obręb geodezyjny Nysa.
Łączna moc instalacji fotowoltaicznych składających się na przedmiot zamówienia wynosi max. 88,00 kWp, w tym:
- budynek „A” – max. 50,00 kWp,
- Dom Studenta – max. 38,00 kWp.

2. W ramach każdej z instalacji fotowoltaicznych mieści się dostawa i montaż co najmniej następujących komponentów:
- modułów fotowoltaicznych,
- falownika lub falowników fotowoltaicznych,
- konstrukcji wsporczej,
- okablowania strony AC oraz DC,
- zabezpieczeń strony AC oraz DC,
- systemu monitorowania pracy instalacji PV wraz z licznikiem dwukierunkowym oraz instalacji ograniczającej napięcie po stronie DC do bezpiecznego poziomu w przypadku zaniku napięcia po stronie AC,
- innych komponentów niż wyżej wymienione, koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Kluczowe elementy przedmiotu zamówienia obejmują co najmniej:
- opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji technicznej wykonawczej na pod-stawie Specyfikacji technicznej wraz z analizą wykonawczą – załącznik nr 7 do SWZ,
- zakup zestawów instalacji paneli fotowoltaicznych oraz koniecznego wyposażenia dodatkowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zaproponowanych rozwiązań,
- dostawa i montaż instalacji (modułów fotowoltaicznych, falowników, konstrukcji wsporczej, kompletnego okablowania, urządzeń pomiarowych, zabezpieczających i komunikacyjnych, oraz innych komponentów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia),
- usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu,
- próby i regulacja instalacji fotowoltaicznej,
- uruchomienie technologiczne instalacji fotowoltaicznej,
- przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego na temat zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji fotowoltaicznych wraz opracowaniem szczegółowych instrukcji,
- podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A.,
- dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wynikających
z przepisów prawa w tym uzgodnienie z rzeczoznawcą ppoż. i zawiadomienie Straży Pożarnej o zamiarze przystąpienia do użytkowania wykonanej instalacji fotowoltaicznej,
- przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji instalacji fotowoltaicznej i ich po-szczególnych elementów zgodnie z zaleceniami producentów.

4. Wykonawca zapewnia:
- bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym przy czym koszty materiałów eksploatacyjnych podczas sprawowania serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca instalacji,
- usunięcie ewentualnych awarii. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach bez-płatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym – 48 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.

5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w obowiązujących przepisach prawa, wytycznych producentów urządzeń.
Zamawiający zastrzega sobie prawo i dopuszcza możliwość zmiany wielkości/ mocy instalacji fotowoltaicznych, spowodowaną błędnym doborem wielkości/mocy instalacji fotowoltaicznych w przyjętych przez Zamawiającego pierwotnych założeniach projektowych.

6. Wszystkie elementy instalacji objęte przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Muszą pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawne, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, muszą odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.

7. Montaż przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, zainstalowanie w miejscu przeznaczenia, regulacja i doprowadzenie do stanu użytkowania, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu.
Montaż obejmuje także: zainstalowanie niezbędnego oprogramowania, dokonanie pomiarów sprawdzających, pierwsze uruchomienie oraz niezbędne szkolenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.