eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyRozbudowa sieci drogowej gminy Puławy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci drogowej gminy Puławy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9e34220-b0fa-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci drogowej gminy Puławy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e34220-b0fa-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa sieci drogowej gminy Puławy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5674500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej Nr 107488L ul. Błotnej (dz. nr ewid. 2487) oraz drogi gminnej ul. Rudki (2184, 2103, obręb Gołąb i 877, 932, 1060, 1061, obręb Wólka Gołębska) w msc. Gołąb i Wólka Gołębska.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na odc. od km 0+000,00 do km 1+530,34, w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Roboty ziemne;
d) Przebudowę sieci gazowej ś/c – usunięcie kolizji;
e) Zabezpieczenie istniejących linii kablowych nN 0,40 kV;
f) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 30 cm;
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
g) Wykonanie pobocza z kruszywa;
h) Regulacja wysokościowa studzienek dla urządzeń podziemnych;
i) Wykonanie przepustu pod koroną drogi;
j) Wykonanie zjazdów na nieruchomości;
k) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
l) Plantowanie i humusowanie skarp.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
g) realizację zaleceń z protokołu Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1925000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej Nr 107481L ul. Lotnisko (dz. nr ewid. 2800) w msc. Gołąb.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na odc. od km 0+007,20 do km 0+372,30, w tym m.in.:
a) Roboty pomiarowe;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury oraz regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacji sanitarnej;
d) Roboty ziemne;
e) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
a. Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem – gr. 15 cm;
b. Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
c. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
d. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
f) Wykonanie zjazdów do posesji;
g) Wykonanie pobocza z kruszywa;
h) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
i) Plantowanie i humusowanie skarp.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 308000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej ul. Piaskowej (dz. nr ewid. 3352/1, 3554, 3593) w msc. Gołąb.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na odc. od km 0+000,00 do km 1+030,11, w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Roboty ziemne;
d) Zabezpieczenie istniejących linii kablowych nN 0,40 kV
e) Przebudowę sieci gazowej ś/c – usunięcie kolizji;
f) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 30 cm;
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
g) Wykonanie pobocza z kruszywa;
h) Regulacja wysokościowa studzienek dla urządzeń podziemnych;
i) Wykonanie zjazdów na nieruchomości;
j) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
k) Plantowanie i humusowanie skarp.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołu Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 770000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej ul. Słonecznej (dz. nr ewid. 3352/1) w msc. Gołąb.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na odc. od km 0+003,00 do km 0+358,21, w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Roboty ziemne;
d) Zabezpieczenie istniejących linii kablowych nN 0,40 kV
e) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 30 cm;
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
f) Wykonanie pobocza z kruszywa;
g) Regulacja wysokościowa studzienek dla urządzeń podziemnych;
h) Wykonanie zjazdów na nieruchomości;
i) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
j) Plantowanie i humusowanie skarp.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 292600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej ul. ks. Sz. Grzybowskiego (dz. nr ewid. 1829/14) w msc. Gołąb.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na odc. od km 0+003,00 do km 224,34 (wraz z przebudową jezdni ul. Krzywej na odcinku 49,9m w obszarze skrzyżowania dróg), w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Roboty ziemne;
d) Wykonanie odwodnienia drogi;
e) Ustawienie krawężników wystających/najazdowych;
f) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem – gr. 15 cm
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm
g) Wykonanie prawostronnego chodnika w km od 0+003,00 do 0+124,90 o szer. 2m z lokalnym zawężeniem;
h) Wykonanie lewostronnego chodnika w km od 0+003 do 0+008,90 oraz od 0+113,3 do 0+224,34 o szerokości 2m;
i) Wykonanie zjazdów do nieruchomości;
j) Wykonanie zjazdu na drogę wewnętrzną;
k) Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na ul. Krzywej;
l) Plantowanie i humusowanie skarp;
m) Wykonanie pobocza z kruszywa;
n) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołu Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.5.) Wartość części: 423500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej ul. Polnej (dz. nr ewid. 1610 i 1893) w msc. Gołąb.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na odc. od km 0+000,00 do km 0+510,35, w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Roboty ziemne;
d) Wykonanie ławy betonowej i obsadzenie krawężników;
e) Zabezpieczenie istniejących linii kablowych nN 0,4 kV;
f) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 30 cm;
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
g) Wykonanie umocnienia skarpy płytami prefabrykowanymi;
h) Wykonanie pobocza z kruszywa;
i) Regulacja wysokościowa studzienek dla urządzeń podziemnych;
j) Wykonanie zjazdów na nieruchomości;
k) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
l) Plantowanie i humusowanie skarp.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołu Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 500500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej ul. Podwierzbie (dz. nr ewid. 1488 i 1491) w msc. Gołąb.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na odc. od km 0+000,00 do km 0+105,85, w tym m.in.:
a) Roboty pomiarowe;
b) Regulację pionową urządzeń podziemnych;
c) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 8cm i 20 cm;
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
d) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego;
e) Wykonanie oznakowania pionowego.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

4.5.5.) Wartość części: 53900,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Sosnów (dz. nr ewid. 307).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej na odc. od km 0+003,50 do km 0+593,00 w tym m.in.:
a) Roboty pomiarowe;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Rozbudowę istniejącego przepustu;
d) Roboty ziemne;
e) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem – gr. 15 cm;
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
f) Wykonanie zjazdów z kostki, zamkniętych od strony jezdni krawężnikiem najazdowym;
g) Wykonanie obustronnego dojścia do przejścia dla pieszych z kostki;
h) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego;
i) Plantowanie i humusowanie skarp;
j) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
k) Wykonanie urządzeń zabezpieczających ruch pieszy oraz barier drogowych.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
g) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 770000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej w miejscowości Jaroszyn (dz. nr ewid. 7/19, 7/20, 177, 8/1, 33/1, 33/2, 7/33, 7/32, 4, 3/1, 5/8, 175).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej na odc. od km 0-019,90 do km 0+216,50 w tym m.in.:
a) Roboty pomiarowe;
b) Usunięcie drzew;
c) Roboty ziemne;
d) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
• Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem – gr. 15 cm;
• Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
e) Wykonanie zjazdów do nieruchomości;
f) Wykonanie poboczy z kruszywa;
g) Plantowanie i humusowanie skarp;
h) Wykonanie oznakowania pionowego.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacje powykonawczą;
f) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 631000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3320859,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3953236,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3320859,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714-16-27-101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży: elektrycznej, elektroenergetycznej, sanitarnej, teletechnicznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3320859,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 826727,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850531,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 826727,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-21-928

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

całość robót – za wyjątkiem części robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 826727,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1513600,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2106691,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1513600,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714-16-27-101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży: elektrycznej, elektroenergetycznej, sanitarnej, teletechnicznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1513600,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zamówienia kwotę 380 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 08.03.2023 r. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny powyższej oferty, postępowanie w części IV podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zamówienia kwotę 550 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 08.03.2023 r. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny powyższej oferty, postępowanie w części V podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1162606,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1346739,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1162606,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811-15-32-371

7.3.4) Miejscowość: Zwoleń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1162606,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124616,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242583,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12416,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714-16-27-101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży: elektrycznej, elektroenergetycznej, sanitarnej, teletechnicznej

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124616,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1334135,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1516596,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1334135,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811-16-32-371

7.3.4) Miejscowość: Zwoleń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11334135,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zamówienia kwotę 300 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 08.03.2023 r. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny powyższej oferty, postępowanie w części IX podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.