eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania "Wykonanie instalacji klimatyzacji - O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania
„Wykonanie instalacji klimatyzacji – O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_OPOLE@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania
„Wykonanie instalacji klimatyzacji – O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7340053b-b19d-4e70-a0d6-024e72f9bdd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00583779/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania „Wykonanie instalacji klimatyzacji – O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zus.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Wykonawcy, od momentu ogłoszenia niniejszego postępowania, mają możliwość wystąpienia do Zamawiającego o udostępnienie części dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2a do SWZ, zgodnie z opisaną procedurą.
Udostępnienie części dokumentacji projektowej - rzuty poszczególnych pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Opolu - stanowiącej część opisu przedmiotu zamówienia nastąpi w formie pliku zaszyfrowanego za pomocą darmowego oprogramowania do archiwizacji 7-Zip, opatrzonego hasłem na zasadach opisanych poniżej. Zamawiający udostępni Wykonawcom hasło do pliku, w którym umieszczono dokumenty zawierające informacje poufne, chronione przez Zamawiającego po podpisaniu Oświadczenia o zachowaniu poufności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ:
UWAGA ! – dokumentacja o poufnym charakterze dotycząca przedmiotu zamówienia - udostępniana na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu hasła od Zamawiającego.
Dokumentacja poufna – stanowiąca Załącznik nr 2a do SWZ zawiera:
Rzuty poszczególnych pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Opolu.
Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo osoba umocowana (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, w celu uzyskania hasła do dokumentacji przesyła Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie o zachowaniu poufności - Załącznik nr 3 do SWZ, w formie elektronicznej na adres e-mail: Zap_Opole@zus.pl.
Oświadczenie o poufności powinno być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego/podpisu osobistego/podpisu zaufanego - przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione).
Po pozytywnej weryfikacji Oświadczenia, Zamawiający prześle Wykonawcy - na adres e-mail wskazany w Oświadczeniu o poufności - wiadomość zawierającą hasło do pliku z dokumentacją, o której mowa w pkt 2.1.6.1, w terminie do dwóch dni roboczych od otrzymania przez Zamawiającego Oświadczenia o poufności. Udostępnienie dokumentów nastąpi na równych zasadach oraz w odniesieniu
do wszystkich Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o poufności.
Zwłoka Wykonawcy w przesłaniu Zamawiającemu Oświadczenia o poufności nie może stanowić podstawy domagania się o wydłużenie terminu składania ofert.
Dokumentacja może być wykorzystana jedynie w celu sporządzenia
i złożenia oferty w niniejszym postepowaniu lub w przypadku wyboru oferty, jak najkorzystniejszej do celów realizacji przedmiotu zamówienia.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zus.ezamawiajacy.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zus.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 240000.271.101.2025-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót
Część I – branży sanitarnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót

Część II – branży elektrycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część I – Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej:
posiadać będzie aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do w/w, wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

Część II - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej:
posiadać będzie aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji
w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do w/w, wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie):
posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na wykonywaniu instalacji elektrycznych*/sanitarnych - w zakresie klimatyzacji * – na dowód przedstawi wykaz robót, w których pełnił funkcję inspektora nadzoru w ostatnich trzech latach do dnia otwarcia ofert –uzupełniony Załącznik nr 5 do SWZ. *w zależności od części, której dotyczy oferta

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z §8 PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zus.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.