Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129607/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie wsparcia przyrodniczego zadań realizowanych przez ZZ w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie wsparcia przyrodniczego zadań realizowanych przez ZZ w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c7281b9-c15d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.81 Zapewnienie wsparcia przyrodniczego zadań realizowanych przez ZZ w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129607/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Zapewnienie wsparcia przyrodniczego zadań realizowanych przez ZZ w Krakowie”, składającego się z zakresu podstawowego (gwarantowanego) oraz zakresu opcji (fakultatywnego).
1. W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca wykona:
1. Przygotowanie ekspertyz przyrodniczych (25 ekspertyz).
2. Wsparcie przyrodnicze w zakresie prowadzenia prac terenowych, w tym pełnienie kontroli nad wykonywanymi pracami utrzymaniowymi oraz nad pracami polegającymi na usuwaniu skutków powodzi, tak aby zadania były realizowane zgodnie z przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska i ochrony przyrody oraz właściwymi decyzjami administracyjnymi (25 kontroli).
2.Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy
2.1. Przygotowanie ekspertyzy przyrodniczej w celu dokonania zgłoszenia do RDOŚ.
Wykonawca w chwili otrzymania od Zamawiającego przedmiaru robót w formie elektronicznej, niezwłocznie (nie później niż do 3 dni od daty otrzymania) rozpocznie prace, które będą polegać na:
2.1.1. Przeprowadzeniu rozpoznania przyrodniczego w celu potwierdzenia występowania chronionych siedlisk przyrodniczych, gatunków roślin, zwierząt i cennych ekosystemów, miejsc rozmnażania albo czasowego przebywania gatunków chronionych roślin lub zwierząt
w granicach terenu objętego pracami,
• Rozpoznanie przyrodnicze będzie składać się z dwóch części tj. Analizy dostępnych danych literaturowych oraz faktycznego rozpoznania stanu środowiska przyrodniczego w terenie.
• Rozpoznanie przyrodnicze powinno zawierać informację o lokalizacji prac na formach ochrony przyrody o których mowa w art. 6 ustawy o ochronie przyrody (tj. Dz.U z 2021r. poz. 1098).
• każdorazowo po wizji w terenie, wykonawca sporządzi raport z rozpoznania przyrodniczego (z dokumentacją fotograficzną, mapami GIS).
• Raport należy przekazać do zamawiającego niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 7 dni
od daty otrzymania przedmiaru robót. W szczególnych przypadkach po uzgodnieniu
z Zamawiającym dopuszcza się przedłużenie terminu.
• W ciągu 7 dni Zamawiający odniesie się do przesłanych materiałów. Wykonawca
ma obowiązek nanieść poprawki w ciągu 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego
• W zależności od zakresu robót Wykonawca ma obowiązek zapewnić obecność odpowiednich specjalistów wspierających podczas rozpoznania przyrodniczego na obszarze planowanych prac tj. specjalisty ichtiologa, ornitologa, dendrologa, malakologa, herpetologa, chiropterologa, entomologa.
2.1.2. Przygotowaniu ekspertyzy przyrodniczej. Ekspertyza przyrodnicza będzie zawierać:
• Rozpoznanie przyrodnicze o którym mowa w pkt 2.1.1.,
• Analizę zakresu prac utrzymaniowych/prac polegających na usuwaniu szkód powodziowych, wraz ze wskazaniem zagrożeń oraz rozwiązań mających na celu ograniczenie wpływu
na gatunki/siedliska,
• Wskazanie czy przeprowadzenie prac będzie wymagało uzyskania decyzji derogacyjnej
na podstawie art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ((tj. Dz.U z 2021r. poz. 1098). Należy wskazać wszystkie gatunki, dla których konieczne jest uzyskanie decyzji derogacyjnej ze wskazaniem czy jest to gatunek chroniony częściowo czy ściśle, należy wskazać zakazy w stosunku do dziko występujących zwierząt gatunków objętych ochroną gatunkową, które zostaną naruszone w wyniku przeprowadzenia prac.
• Proponowany termin wykonania prac (uwzględniający terminy ochronne, oraz wskazany przez zamawiającego termin wykonania prac),
• Wskazania do sposobu prowadzenia prac w celu zminimalizowania oddziaływania,
• Weryfikację metodyki prowadzonych prac utrzymaniowych/usuwania szkód popowodziowych i ich wpływu na podlegające ochronie gatunki i siedliska przyrodnicze;
Weryfikacja metodyki prowadzonych prac powinna uwzględniać „Katalog dobrych praktyk
w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad
ich wdrażania.” wraz ze wskazaniem zaleceń z podręcznika .
• Wskazanie czy wymagane jest wsparcie przyrodnicze w zakresie prowadzenia prac terenowych, w tym pełnienie kontroli nad wykonywanymi pracami utrzymaniowymi oraz nad pracami polegającymi na usuwaniu skutków powodzi, tak aby zadania były realizowane zgodnie z przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska i ochrony przyrody
oraz właściwymi decyzjami administracyjnymi wraz ze wskazaniem czy konieczna jest obecność specjalistów wspomagających podczas trwania kontroli.
• Ekspertyzę należy przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej niezwłocznie,
w terminie maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania przedmiaru robót – w szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się przedłużenie terminu.
• W ciągu 7 dni Zamawiający odniesie się do przesłanych materiałów. Wykonawca
ma obowiązek nanieść poprawki w ciągu 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.
• w przypadku wezwania do uzupełnienia ze strony organu wydającego decyzję (GDOŚ/RDOŚ), Wykonawca przygotuje odpowiedź w terminie wskazanym w wezwaniu.
2.2. Pełnienie kontroli nad wykonywanymi pracami utrzymaniowymi oraz nad pracami polegającymi na usuwaniu skutków powodzi, tak aby zadania były realizowane zgodnie
z przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska i ochrony przyrody oraz właściwymi decyzjami administracyjnymi wraz ze wskazaniem czy konieczna jest obecność specjalistów wspomagających podczas trwania kontroli.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie kontroli nad realizacją wskazanych przez Zamawiającego lub wskazanych przez Wykonawcę na etapie sporządzania ekspertyz o których mowa
w pkt. 2.1 opisu, zadań wynikających z planu utrzymaniowego ZZ w Krakowie oraz wskazanych przez Zamawiającego prac polegających na usuwaniu skutków powodzi.
Zadania wskazane do przeprowadzenia kontroli będą obejmować prace m.in.
- na obszarach objętych formami ochrony przyrody zgodnie z art. 6 Ustawy o Ochronie przyrody (tj. Dz.U z 2021r. poz. 1089)
- w miejscach w których Wykonawca podczas rozpoznania przyrodniczego wskaże występowanie gatunków objętych ochroną gatunkową.
- w miejscach potencjalnie konfliktowych ( Konflikty społeczne, organizacje pozarządowe)
Kontrola powinna obejmować siedliska przyrodnicze objęte odziaływaniem prac, gatunków zwierząt wodnych tj. bezkręgowców i ichtiofauny gatunków zwierząt terenów zalewowych (płazów, gadów, ptaków i ssaków) i powinna być wykonywana przez Koordynatora ds. Inwentaryzacji i kontroli, który posiada niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków. Odpowiada on za właściwą koordynację i realizację zadań wynikających z przedmiotu zamówienia oraz zobowiązany jest zapewnić udział odpowiednich specjalistów (specjalistów wspierających) do pełnienia kontroli
– w zależności od wskazań Zamawiającego tj. specjalisty ichtiologa, ornitologa, dendrologa, malakologa, herpetologa, chiropterologa, entomologa.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia określają załączniki do swz, tj. w szczególności projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236775,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236775,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nejfeld Paweł Pracownia Ekspertyz Środowiskowych „DENDRUS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532136300
7.3.3) Ulica: Batorego 27
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEJFELD PAWEŁ Pracownia Ekspertyz Środowiskowych "DENDRUS"
jakie przetargi wygrała firma
NEJFELD PAWEŁ Pracownia Ekspertyz Środowiskowych "DENDRUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236775 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Doradztwo na rzecz mieszkańców Bytomia dotyczące efektywnego wykorzystania instalacji OZE
- Kompleksowa usługa wsparcia i doradztwa eksperckiego w zakresie ochrony głuszca i cietrzewia na rzecz projektu "Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo"
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.