eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostarczanie odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostarczanie odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostarczanie odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10c3ee3a-e417-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006988/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Zakup i dostarczanie odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa MARKETPLANET: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowe do korzystania z platformy Zamawiającego:
1) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 8 /Windows 10;
2) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.
3) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
4) podłączenie do Internetu: min. 56 Kb na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę


Ofertę i Załączniki należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszczalne jest przesyłanie plików o maksymalnej wielkości do 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Platforma zakupowa MARKETPLANET: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KCO/TP/29/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Odzież dla personelu medycznego, której asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 9 do SWZ – Oferta Cenowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SPOSÓB OBLICZANIA WARTOŚCI PUNKTOWEJ KRYTERIUM:
I. Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 1-4):

Wartość punktowa kryterium =(Cena najniższa spośród oferowanych/ Cena z oferty badanej) x waga kryterium x 100

II.
A. Wartość punktowa /kryterium nr 2/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 1):

Wartość punktowa kryterium = (Liczba punktów z oferty badanej /20) x waga kryterium x 100

W ocenie kryterium 2 Komisja przyzna 0 lub 1 punkt tj. każda pozycja od 1 do 5 w Pakiecie nr 1 otrzyma odpowiednią ilość punktów za jakość, następnie punkty zostaną zsumowane. Otrzymany wynik zostanie wstawiony do powyższego wzoru.
Komisja przyzna punkty za jakość w następujący sposób:
- Estetyka i dokładność wykonania: szwów, kieszeni, obszycia dekoltu– 0 lub 1 pkt,
- Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem – 0 lub 1 pkt,
- wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem – 0 lub 1 pkt,
- jakość materiału - 0 lub 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 9 do SWZ – Oferta Cenowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SPOSÓB OBLICZANIA WARTOŚCI PUNKTOWEJ KRYTERIUM:
I. Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 1-4):

Wartość punktowa kryterium = (Cena najniższa spośród oferowanych/ Cena z oferty badanej) x waga kryterium x 100

II. B. Wartość punktowa /kryterium nr 2/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 2):

Wartość punktowa kryterium = (Liczba punktów z oferty badanej/6) x waga kryterium x 100

W ocenie kryterium 2 Komisja przyzna 0 lub 1 punkt tj. każda pozycja od 1 do 2 w Pakiecie nr 2 otrzyma odpowiednią ilość punktów za jakość, następnie punkty zostaną zsumowane. Otrzymany wynik zostanie wstawiony do powyższego wzoru.
Komisja przyzna punkty za jakość w następujący sposób:
- Staranność zszycia części składowych wierzchu i złączenia wierzchu ze spodem – 0 lub 1 pkt,
- Funkcjonalność: dopasowanie do stopy, sposób wyprofilowania, brak wewnętrznych elementów uciskających stopę, wygoda, komfort noszenia – 0 lub 1 pkt,
- Jakość materiału tzn. odporność na zagniecenia, załamania, zabrudzenia- – 0 lub 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 – Obuwie profilaktyczne dla personelu sekcji gospodarczej,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 9 do SWZ – Oferta Cenowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SPOSÓB OBLICZANIA WARTOŚCI PUNKTOWEJ KRYTERIUM:
I. Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 1-4):

Wartość punktowa kryterium =( Cena najniższa spośród oferowanych/ Cena z oferty badanej)x waga kryterium x 100

II. C. Wartość punktowa /kryterium nr 2/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 3):

Wartość punktowa kryterium = (Liczba punktów z oferty badanej /6)x waga kryterium x 100
W ocenie kryterium 2 Komisja przyzna 0 lub 1 punkt tj. każda pozycja od 1 do 2 w Pakiecie nr 3 otrzyma odpowiednią ilość punktów za jakość, następnie punkty zostaną zsumowane. Otrzymany wynik zostanie wstawiony do powyższego wzoru.
Komisja przyzna punkty za jakość w następujący sposób:
- twardość nosków i podpiętka – 0 lub 1 pkt,
- Funkcjonalność: dopasowanie do stopy, sposób wyprofilowania, brak wewnętrznych elementów uciskających stopę, wygoda, komfort noszenia – 0 lub 1 pkt,
- Jakość materiału tzn. odporność na zagniecenia, załamania– 0 lub 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Odzież dla personelu sekcji gospodarczej,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 9 do SWZ – Oferta Cenowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SPOSÓB OBLICZANIA WARTOŚCI PUNKTOWEJ KRYTERIUM:
I. Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 1-4):

Wartość punktowa kryterium = (Cena najniższa spośród oferowanych/Cena z oferty badanej) x waga kryterium x 100

II. D. Wartość punktowa /kryterium nr 2/ jest wyliczona wg wzoru (dot. Pakietu nr 4):

Wartość punktowa kryterium = (Liczba punktów z oferty badanej/16) x waga kryterium x 100

W ocenie kryterium 2 Komisja przyzna 0 lub 1 punkt tj. każda pozycja od 1 do 4 w Pakiecie nr 4 otrzyma odpowiednią ilość punktów za jakość, następnie punkty zostaną zsumowane. Otrzymany wynik zostanie wstawiony do powyższego wzoru.

Komisja przyzna punkty za jakość w następujący sposób:
- Estetyka i dokładność wykonania: szwów, kieszeni, obszycia dekoltu – 0 lub 1 pkt,
- Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem – 0 lub 1 pkt,
- wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem – 0 lub 1 pkt,
- elastyczność i odporność na uszkodzenia mechaniczne– 0 lub 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – warunki zostały określone w SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunki zostały określone w SWZ;
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust.2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2023 r., poz. 129), a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w nw. działach SWZ: Przedmiotowe Środki Dowodowe, Zawartość oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe
1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ).
2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 1 dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe
1. Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych:

A. dot. wszystkich Pakietów:
1. Folder/katalog ze zdjęciem oferowanego asortymentu lub karta charakterystyki/karta techniczna zawierająca opis oferowanego przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają potwierdzać spełnianie wymagań opisanych w Załączniki nr 9 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Oferta Cenowa,
2. Instrukcja użytkowania,
3. próbki, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – Wykaz Próbek.
UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach i wzorach (próbkach) należy wyraźnie zaznaczyć, którego Pakietu oraz pozycji w danym Pakiecie dotyczy.

B. dot. Pakietu nr 1 poz. 1-5:
1. Certyfikat lub karta parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny z informacją na temat użytego materiału, zawierającego dane o:
- sposobie konserwacji tkaniny;
- składzie surowcowym;
- masie powierzchniowej(gramatura);
- kurczliwości;
- temperaturze prania,
2. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność z normą PN EN ISO 13688:2013 - 12 „Odzież ochronna- Wymagania ogólne” wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą.
3. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do dołączenia do oferty - wzoru logo
w technice wyszywania.

C. Dot. Pakietu nr 2:
1. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą dla obuwia 20347:2021 wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą.

D. dot. Pakietu nr 3:
1. Certyfikat lub dokument wystawiony przez producenta potwierdzający właściwości ochronne: podeszwa antypoślizgowa (oznaczenie SRC), ochrona pięty dzięki konstrukcji absorbującej energię (oznaczenie E), właściwości antyelektrostatyczne (oznaczenie A).

E. dot. Pakietu nr 4:
1. Certyfikat lub karta parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny z informacją na temat użytego materiału, zawierającego dane o:
- sposobie konserwacji tkaniny;
- składzie surowcowym;
- masie powierzchniowej(gramatura);
- kurczliwości;
- temperaturze prania.
2. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność z normą PN EN ISO 13688:2013 - 12 „Odzież ochronna- Wymagania ogólne” wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe
1. Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych:

A. dot. wszystkich Pakietów:
1. Folder/katalog ze zdjęciem oferowanego asortymentu lub karta charakterystyki/karta techniczna zawierająca opis oferowanego przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają potwierdzać spełnianie wymagań opisanych w Załączniki nr 9 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Oferta Cenowa,
2. Instrukcja użytkowania,
3. próbki, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – Wykaz Próbek.
UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach i wzorach (próbkach) należy wyraźnie zaznaczyć, którego Pakietu oraz pozycji w danym Pakiecie dotyczy.

B. dot. Pakietu nr 1 poz. 1-5:
1. Certyfikat lub karta parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny z informacją na temat użytego materiału, zawierającego dane o:
- sposobie konserwacji tkaniny;
- składzie surowcowym;
- masie powierzchniowej(gramatura);
- kurczliwości;
- temperaturze prania,
2. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność z normą PN EN ISO 13688:2013 - 12 „Odzież ochronna- Wymagania ogólne” wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą.
3. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do dołączenia do oferty - wzoru logo
w technice wyszywania.

C. Dot. Pakietu nr 2:
1. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą dla obuwia 20347:2021 wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą.

D. dot. Pakietu nr 3:
1. Certyfikat lub dokument wystawiony przez producenta potwierdzający właściwości ochronne: podeszwa antypoślizgowa (oznaczenie SRC), ochrona pięty dzięki konstrukcji absorbującej energię (oznaczenie E), właściwości antyelektrostatyczne (oznaczenie A).

E. dot. Pakietu nr 4:
1. Certyfikat lub karta parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny z informacją na temat użytego materiału, zawierającego dane o:
- sposobie konserwacji tkaniny;
- składzie surowcowym;
- masie powierzchniowej(gramatura);
- kurczliwości;
- temperaturze prania.
2. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność z normą PN EN ISO 13688:2013 - 12 „Odzież ochronna- Wymagania ogólne” wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium
1. Wadium jest wymagane w zakresie:
Pakietu Nr 1 w wysokości: 3 000,00 zł.
Pakietu Nr 2 w wysokości: 900,00 zł.
2. Wadium nie jest wymagane w zakresie Pakietu Nr 3, 4

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
c) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa MARKETPLANET: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.