Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070308/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00072693/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00076434/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00084993/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów i szkolenia dla uczniów CKZiU w Będzinie dla zadania: „Zdobywanie przez uczniów dodatkowych uprawnień zwiększających ich szanse na rynku pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382902413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 3
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 322677758
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@ckziu-bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckziu.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ckziu.bedzin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów i szkolenia dla uczniów CKZiU w Będzinie dla zadania: „Zdobywanie przez uczniów dodatkowych uprawnień zwiększających ich szanse na rynku pracy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20938f6b-97c7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042010/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów i szkolenia dla uczniów CKZiU w Będzinie dla zadania: „Zdobywanie przez uczniów dodatkowych uprawnień zwiększających ich szanse na rynku pracy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070308/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs prawa jazdy kat. B będzie obejmował grupę 26 uczniów; Kurs obejmuje 30 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 30 godzin zegarowych zajęć praktycznych; zajęcia teoretyczne przeprowadzone zostaną w sali udostępnionej przez CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3. Uczestnik uzyska uprawnienia do kierowania pojazdem kategorii B.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs obsługi wózka widłowego. Kurs przeznaczony jest dla uczniów (20 osób) kształcących sięw zawodzie technik eksploatacji portów i terminali. Kurs obejmuje 60 godzin zajęć, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych. Zakres tematyczny kursu obejmuje: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowę wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu, czynności operatora w czasie pracy wózkiem, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa oraz BHP, praktyczną naukę jazdy, dozór techniczny. Kurs kończy się egzaminem państwowym UDT, do którego uczestnicy przystąpią po skończonym kursie. Opłatę za egzamin ponosi Zamawiający. Zajęcia teoretyczne przeprowadzone zostaną w sali udostępnionej przez CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3. Zajęcia praktyczne wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić w miejscu przez siebie zorganizowanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs dietetyki. Kurs przeznaczony jest dla grupy 10 uczniów kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Zajęcia teoretyczne kursu przeprowadzone zostaną w sali udostępnionej przez Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przyul. 11 Listopada 3. Po ukończeniu kursu uczeń nabywa umiejętność dobrania i ułożenia odpowiedniej diety. Kurs powinien obejmować następujące bloki tematyczne: podstawy nauki
o żywieniu człowieka, podstawy funkcjonowania narządów organizmu człowieka, zasady racjonalnego żywienia – właściwości składników pokarmowych, stosowanie zasad racjonalnego żywienia, planowanie żywienia w profilaktyce chorób cywilizacyjnych, planowanie różnych typów diet. Liczba godzin przeznaczona na w/w kurs to 36.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs pilota wycieczek. Kurs przeznaczony jest dla 2 osób kształcących się w zawodzie technik organizacji turystyki. W ramach kursu uczestnik pozyska wiedzę z zakresu: jak przygotować się do wyjazdu, jak prowadzić imprezy autokarowe i lotnicze, jak przekazywać komunikaty organizacyjnei informacje krajoznawcze, co robić w sytuacjach nagłych i awaryjnych. Kurs powinien być prowadzony przez trenerów, którzy są pilotami wycieczek i na konkretnych przykładach pokażą, co należy zrobić w danej sytuacji, aby zapewnić bezpieczeństwo uczestnikom oraz stworzyć przyjemną atmosferę. Zajęcia zostaną zorganizowane w sali udostępnionej przez CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs aplikacji internetowych. Kurs przeznaczony jest dla grupy 9 uczniów kształcących sięw zawodzie technik informatyk. Podczas kursu uczestnik nabędzie umiejętność praktycznego wykorzystania języków HTML5 i CSS3 do budowy stron internetowych, dobrych praktyk stosowania arkuszy, stylów i budowania struktury widoków, powinien poznać zasady projektowania widoków oraz zasady pracy z paletą kolorów i doboru czcionek.
Zajęcia zostaną zorganizowane w sali udostępnionej przez CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs stylizacji paznokci. Kurs przeznaczony jest dla grupy 4 osób – uczniów kształcących sięw zawodzie technik usług fryzjerskich. W programie kursu stylizacji paznokci powinno znaleźć się zdobnictwo artystyczne – cieniowanie, zdobienie wypukłe, wzory odciskane, brokat, mieszanie kolorów a także zdobienie paznokci wykonywane w stylizacji żelowej.
Zajęcia zostaną zorganizowane w sali udostępnionej przez CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs fotografii ślubnej. Kurs przeznaczony jest dla grupy 10 uczniów kształcących się w zawodzie technik fotografii i multimediów. Program kursu powinien być tak zbudowany, aby uczestnik potrafił zrealizować profesjonalną sesję ślubną, kreatywnie wykorzystując zastane warunki. Począwszy od planowania sposobu realizacji sesji, przez wykonanie zdjęć z całego wydarzenia, przygotowań, ślubu, wesela, aż po efekt finalny w postaci albumu lub pamiątkowej fotoksiążki. Program powinien zawierać portret panny młodej, pracę z modelami grającymi parę młodą, zapis emocji, przykładową sesję fotograficzną – w warunkach studyjnych, wewnętrznych, zewnętrznych, wybór miejsca do zdjęć w zależności od panujących warunków oświetleniowych, samodzielną pracę ze sprzętem, pracę ze światłem przy użyciu sprzętu oświetleniowego oraz pracę ze światłem zastanym a także szukanie odpowiedniego kadru.Zajęcia zostaną zorganizowane w sali udostępnionej przez CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs SEP. Kurs przeznaczony jest dla grupy 5 uczniów kształcących się w zawodzie technik elektryk. Szkolenie jest przeznaczone dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacjii sieci energetycznych, wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną, obejmujący urządzenia, instalacje i sieci. Uczestnicy powinni poznać urządzenia elektrotermiczne, sieci oświetlenia ulicznego, sposoby sterowania i zabezpieczania urządzeń
i instalacji.
Zajęcia zostaną zorganizowane w sali udostępnionej przez CKZiU w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs diagnostyki silnika z układem zasilania common rail. Kurs przeznaczony jest dla grupy5 uczniów szkoły branżowej I stopnia kształcących się w zawodzie mechanik pojazdów samochodowych. W celu przeprowadzenia kursu Zamawiający udostępni pracownię mechaniki samochodowej w budynku warsztatów szkolnych przy ul. Krasickiego 17 w Będzinie. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną pracę w zakresie diagnostyki silnika z układem zasilania COMMON RAIL. Program kursu obejmuje: systemy OBD
w pojazdach samochodowych – teoria, zapoznanie z budową układu COMMON RAIL, diagnostyka silnika za pomocą komputerowego urządzenia diagnostycznego, diagnostyka czujników za pomocą oscyloskopu, odczytywanie kodów błędów, interpretowanie kodów błędów. Ponadto uczestnik kursu powinien zapoznać się z normami obowiązującymi w systemach OBD i ich budową, umiejętnie odnajdywać elementy systemu COMMON RAIL, diagnozować silnik za pomocą komputerowego urządzenia diagnostycznego, diagnozować czujniki za pomocą oscyloskopu, odczytywać i interpretować kody błędów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 654-001-22-40
7.3.3) Ulica: KATOWICKA 67
7.3.4) Miejscowość: CZELADŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO mgr ANDRZEJ NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO mgr ANDRZEJ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO Andrzej Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 654-001-22-40
7.3.3) Ulica: Katowicka 67
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO mgr ANDRZEJ NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO mgr ANDRZEJ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: HENRYKA SIEMIRADZKIEGO 11A/2
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH DOROTA SKROBARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-194-71-32
7.3.3) Ulica: MARII KUNCEWICZOWEJ 2
7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7309,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7309,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SOSNOWCU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-013-55-58
7.3.3) Ulica: HENRYKA SIENKIEWICZA 25
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7309,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH DOROTA SKROBARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-194-71-32
7.3.3) Ulica: MARII KUNCEWICZOWEJ 2/1
7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-115-94-74
7.3.3) Ulica: EMILII PLATER 1A/53
7.3.4) Miejscowość: PIASECZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SOSNOWCU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-013-55-58
7.3.3) Ulica: HENRYKA SIENKIEWICZA 25
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SOSNOWCU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-013-55-58
7.3.3) Ulica: HENRYKA SIENKIEWICZA 25
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Metropolitalny System Tras Rowerowych w Będzinie - etap I i etap II"
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Przeprowadzenie kursu "Pilot wycieczek" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. "Zainwestuj w przyszłość!", realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie
- Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa: kurs operatorów koparkoładowarek wszystkie kl. III dla 14 osób bezrobotnych
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.