eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzumowoDostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2021/2022



Og³oszenie z dnia 2021-09-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szumowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szumowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-305

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szumowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ug-szumowo.pbip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7591f3e6-1f8a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00193520

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000748/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/85a2aa5d-0c68-444c-9390-4158c2d6bc17

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/85a2aa5d-0c68-444c-9390-4158c2d6bc17

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@szumowo.pl (ta forma nie jest odpowiednia do sk³adania, zmiany, wycofania oferty).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Identyfikator postêpowania i klucz publiczny dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
7. Postêpowanie odbywa siê w jêzyku polskim, w zwi±zku z czym wszelkie pisma, dokumenty, o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
8. Je¿eli zamawiaj±cy lub wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania;
9. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcê, zamawiaj±cy domniema, ¿e o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wys³ane przez zamawiaj±cego na adres epuap lub adres e-mail podany przez wykonawcê, zosta³y dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z ich tre¶ci±.
10. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przekazanie SWZ. We wniosku nale¿y podaæ:
1) nazwê i adres Wykonawcy,
2) nr telefonu i faksu, e-mail,
3) znak postêpowania – RRG.271.7.2021
11. SWZ zosta³a opublikowana na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/85a2aa5d-0c68-444c-9390-4158c2d6bc17 oraz mo¿na j± tak¿e odebraæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Urzêdzie Gminy Sumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo, w godzinach pracy urzêdu tj. 7:30-15:30.
12. Ka¿dy wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia (art.284 ust.1)
13. Zamawiaj±cy udzieli niezw³ocznie wyja¶nieñ/odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali specyfikacjê warunków zamówienia, bez ujawniania ¼ród³a zapytania oraz zamie¶ci na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e, przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ, któr± udostêpnia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
15. Wyja¶nienia dotycz±ce Specyfikacji Warunków Zamówienia udzielane bêd± z zachowaniem zasad okre¶lonych w art.284 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych.

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo, tel. 86 4768011, mail: szumowo@szumowo.pl;
2) Kontakt z IOD mo¿liwy jest pod adresem mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro;
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych
4) Pani / Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu przetwarzania oraz przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (protokó³ wraz z za³±cznikami), a tak¿e okres 6 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.
5) Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania a tak¿e ograniczenia przetwarzania. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Urzêdu. W celu wykonania swoich praw nale¿y skierowaæ ¿±danie pod adres e-mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro;
6) Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne na podstawie art. 18 ust. 1 – Prawo zamówieñ publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ równie¿ organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie
i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa oraz inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin± Szumowo – jako podmioty wspó³pracuj±ce.
7) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
8) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa wart.18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
9) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych, które Pañstwa dotycz± narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
10) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do placówek o¶wiatowych po³o¿onych na terenie gminy Szumowo, Gminnego O¶rodka Kultury w Szumowie, budynku po szkole podstawowej w Pêchratce Polskiej, komunalnego budynku mieszkalnego w Srebrnej, siedziby Biblioteki Gminnej w Szumowie, budynku „agronomówki” oraz budynku Urzêdu Gminy Szumowo w sezonie grzewczym 2021/2022 w ilo¶ci ok. 140 000 litrów. Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni na terenie gm. Szumowo dla poszczególnych jednostek organizacyjnych:
- Zespo³u Szkó³ w Szumowie,
- Szko³y Podstawowej w Srebrnej,
- komunalnego budynku mieszkalnego w Srebrnej,
- budynku po Szkole Podstawowej w Pêchratce Polskiej,
- Gminnego O¶rodka Kultury w Szumowie,
- siedziby Biblioteki Gminnej w Szumowie,
- budynku „agronomówki”,
- Urzêdu Gminy Szumowo.
2. Przy ka¿dej dostawie nale¿y dostarczyæ ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego.
3. Zamawiaj±cy wymaga aby dostawy odbywa³y siê w terminie max. 2 dni od dnia z³o¿enia telefonicznego zamówienia.
4. Transport oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie na koszt Dostawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
- nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ;
2. Ocena zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie:
- Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
- Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
3. WYMAGANE DOKUMENTY SK£ADAJ¡CE SIÊ NA OFERTÊ, CELEM POTWIERDZENIA SPE£NIENIA PRZEZ WYKONAWCÊ WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU W ZAKRESIE:
ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM
O¶wiadczenie Wykonawcy.
UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW
O¶wiadczenie Wykonawcy.
SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ
O¶wiadczenie Wykonawcy
ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
O¶wiadczenie Wykonawcy

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Dzia³aj±c na podstawie art. 299 ust. 3 ustawy PZP Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³, (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy. Wadium w formie pieni±dza nale¿y przelaæ na rachunek Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy w Szumowie 64 8770 0004 0000 0677 2000 0030 z dopiskiem na przelewie "WADIUM" i oznaczyæ „Dostawa oleju opa³owego lekkiego do placówek o¶wiatowych po³o¿onych na terenie gminy Szumowo, Gminnego O¶rodka Kultury w Szumowie, budynku po szkole podstawowej w Pêchratce Polskiej, komunalnego budynku mieszkalnego w Srebrnej, siedziby Biblioteki Gminnej w Szumowie, budynku „agronomówki” oraz budynku Urzêdu Gminy Szumowo w sezonie grzewczym
2. Wadium nale¿y wp³aciæ na rachunek Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Potwierdzenie przelewu nie jest wystarczaj±ce do uznania wniesienia wadium. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje siê sytuacjê, w której pieni±dze zostan± zaksiêgowane na rachunku bankowym przed terminem sk³adania ofert. Wszystkie inne sytuacje bêd± oznacza³y, ¿e wadium wp³ynê³o po up³ywie terminu sk³adania ofert. Brak wp³aty bêdzie podstaw± do odrzucenia oferty (art. 226 ust. 1 pkt. 14 PZP). Wadium w pozosta³ych formach nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wadium wniesione przez Wykonawcê w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym.
4. Zamawiaj±cy zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika, który bêdzie upowa¿niony do:
- reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, lub
- reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi za³±cznik Nr 5 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w Umowie w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) zmiany terminu realizacji ca³o¶ci zamówienia w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± rozumie siê wszelkie okoliczno¶ci i zdarzenia zewnêtrzne, bêd±ce poza kontrol± strony, niemo¿liwe do przewidzenia, którym strona nie mo¿e zapobiec, ani te¿ unikn±æ. Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê w szczególno¶ci po¿ar, dzia³ania si³ przyrody (huragany, powodzie itp.), zamieszki, strajki, akty terroryzmu itp.
2) innych przyczyn zewnêtrznie niezale¿nych od Zamawiaj±cego skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania przedmiotu zamówienia;
3) wyst±pienia przyczyn zewnêtrznie niezale¿nych od Zamawiaj±cego skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania przedmiotu zamówienia,
3. Wszelkie zmiany musz± posiadaæ akceptacjê Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85a2aa5d-0c68-444c-9390-4158c2d6bc17

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.